Techniki sprzedaży i pozyskiwanie klientów

Techniki sprzedaży i pozyskiwanie klientów nr 104549

Lokalizacja: Warszawa (woj. mazowieckie)

INFORMACJE
Cena
1 100 / osoba Rabat 5% tylko dla klientów z Favore.pl
Użytkownik
effectgroup ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
Marcin Wrzosek
Effect Group sp. z o.o. szkolenia dla firm
Wyślij e-mail
Astronomów 3/300
01-450 Warszawa

tel: 22 463 63 53
tel: 22 533 50 24
http://www.effectgroup.pl/szkolenia/marketing-i-sprzedaz
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu powołaj się na Favore.pl i zapytaj o rabat (otrzymasz rabat 5%)
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 08:00-16:00
WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
Oświadczam, że znam i akceptuję Regulamin Favore.pl i wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz dla wypełnienia prawnie usprawiedliwionych celów realizowanych przez Favore.pl Sp. z o.o. albo odbiorców danych zgodnie z Polityką Prywatności. Administratorem danych osobowych jest Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Grochowska 341 lok. 32.
Twoje dane osobowe będą przetwarzane w szczególności w celu wykonania Umowy zawartej z Tobą na podstawie Regulaminu, w tym do umożliwienia świadczenia usługi drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania z serwisu favore.pl, w tym dodawania i publikowania zapytań/zleceń do Dostawców interesujących Cię usług i produktów oraz kontaktowania Cię z nimi. Gwarantujemy spełnienie wszystkich Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, a także prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych. [zwiń]

OPIS USŁUGI
PROGRAM SZKOLENIA
 
Temat:
Wyślij e-mail
 


Ja przed spotkaniem sprzedażowym
 
  • Nastawienie – przekonania
  • Metody budowania wewnętrznej motywacji
  • Planowanie, wytyczanie i definiowanie celów
  • Mapa przeszkód
  • Jakim jestem handlowcem – poszukiwanie własnego stylu
  • Opór w kontakcie z klientem – sposoby pokonywania
 
Ja na spotkaniu sprzedażowym
 
  • Pierwsze wrażenie – tworzenie wizerunku
  • Rozpoznawanie potrzeb klienta
  • Dominujący system reprezentacji zmysłowej u klienta
  • Dopasowanie przebiegu rozmowy do typu klienta
  • Zachowania asertywne
  • Procedura dążenia do celu w spotkaniach biznesowych
  • Mity i stereotypy
 
Klient
  • Kim jest klient?
  • Powody dokonywania zakupów – potrzeby i emocje klienta
  • Typy klientów
  • Sygnały niewerbalne – język ciała
  • Powody obiekcji i odmowy klienta
  • Specyfika zachowań klienta
  • Źródła informacji o kliencie
 
Produkt
  • Co sprzedawca musi wiedzieć o produkcie?
  • Co kupuje klient?
  • Technika c.z.k. – cechy – zalety – korzyści
 
Rozmowa sprzedażowa i techniki sprzedaży
  • Język perswazji – wybrane techniki
  • Słowa, które sprzedają i które nie sprzedają
  • Funkcje pytań
  • Etapy rozmowy handlowej    
  • Zbijanie obiekcji i negocjacje
  • Sprawdzone standardy
  • Sprzedaż jednorazowa a relacja z klientem długoterminowa
  • Kanapka krytyki
  • Typowe błędy sprzedaży
  • Techniki lingwistyczne
  • Zbijanie obiekcji i negocjacje
  • Finalizacja sprzedaży
  • Sprawdzone standardy


    Metodologia:
Szkolenie rozpoczyna się tzw. Kontraktem, ustalającym zasady współpracy i zachowania na zajęciach.
Szkolenie podzielone jest na moduły, dotyczące pojedynczych zagadnień. Każdy moduł zawiera niezbędną, minimalną ilość teorii oraz praktykę (w formie gier, ćwiczeń i warsztatów) dla całej grupy uczestników i podgrup. Każdy z uczestników praktycznie ćwiczy przyswojone umiejętności w warunkach symulujących środowisko pracy.
Uczestnicy stymulowani i aktywizowani są do samodzielnej pracy, do wytworzenia wewnętrznej motywacji w poprawianiu efektywności kontaktów z klientem i efektów spotkań sprzedażowych.
Formy przekazu informacji i utrwalania zdobytych umiejętności: wykład, dyskusja, wspólna analiza przypadków, praca grupowa, gry i ćwiczenia.
 
Rozkład godzinowy:
 
Dzień pierwszy: 10:00 – 17:00
Dzień drugi: 9:00 - 16:00 
Aktualna Wyślij e-mail dostępna jest na naszej stronie Wyślij e-mail :
 
 
Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest przesłanie Wyślij e-mail na nr. Fax. Wyślij e-mail
 
Zapraszamy do współpracy Wyślij e-mail
 


Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz

RABATY
Rabat 5 %
Tylko dla klientów z Favore.plPowołaj się na Favore. pl, otrzymasz rabat!
INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
OPINIE O UŻYTKOWNIKU effectgroup
Techniki sprzedaży i pozyskiwanie klientów - galeria
Techniki sprzedaży i pozyskiwanie klientów Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 6)
Poprzednia usługa: PRZYJAZNE STRZYŻENIE PSÓW I KOTÓW - PIELĘGNACJA   Następna usługa: Sugestywna sprzedaż