favore.pl
Obsługa trudnego klienta w procesie reklamacji

Obsługa trudnego klienta w procesie reklamacji nr 400778

Lokalizacja: Warszawa (woj. mazowieckie)

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
1 190 / osoba
Użytkownik
effectgroup ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
Marcin Wrzosek
Effect Group sp. z o.o. szkolenia dla firm
Wyślij e-mail
Astronomów 3/300
01-450 Warszawa

tel: 22 463 63 5322 463 63 53
tel: 22 533 50 2422 533 50 24
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-16:00
OPIS USŁUGI

 

W obecnych realiach rynkowych coraz większym wyzwaniem dla firm staje się nie tyle pozyskanie nowych klientów, co utrzymanie już posiadanych. Badania marketingowe dobitnie wykazują, że mniejszym kosztem jest zachowanie klienta niż poszukiwanie i pozyskiwanie nowego, a także, że ponad 70% przypadków utraty klienta ma przyczyny nie w jakości czy cenie produktu, ale w złej obsłudze. Ten wysoki standard obsługi, przy rosnącej w każdej dziedzinie konkurencji staje się sztuką i wyzwaniem dla każdej firmy, ale głównie przez działania konkretnych pracowników. Z drugiej strony utrzymanie standardów obsługi, zwłaszcza wśród specyficznej grupy klientów wymaga wysokich kwalifikacji interpersonalnych, asertywności, wewnętrznego spokoju – co nie jest łatwe.

Na szkoleniu uczestnicy nie tylko poznają skuteczne standardy zachowań, efektywny sposób obsługi klienta, ale też nauczą się, jak myśli i co czuje klient. Umiejętności zdobyte na szkoleniu posłużą do podniesienia jakości obsługi a tym samym do zwiększenia dobrego samopoczucia i poprawy relacji z klientami.

 

 

CELE SZKOLENIA

 

·         Uzmysłowienie uczestnikom wiedzy dotyczącej oczekiwań klientów

·         Uświadomienie, czym jest reklamacja dla klienta i Firmy.

·         Zdobycie praktycznych umiejętności przyjmowania i rozpatrywania reklamacji klientów

·         Przekazanie narzędzi do efektywnego porozumiewania z klientami

·         Kształtowanie u uczestników zachowań wzmacniających wizerunek Firmy

·         Utrzymanie większej ilości zadowolonych klientów

·         Wypracowanie praktycznych umiejętności związanych z obsługą klienta

·         Wzrost motywacji do podnoszenia kwalifikacji

·         Dbanie o prawidłowy wizerunek Firmy

·         Wypracowanie modeli zachowań zapobiegających konfliktom i niedomówieniom


Wyślij e-mail

 

 



Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz


INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
SŁOWA KLUCZOWE
INFORMACJE
Cena
1 190 / osoba
Użytkownik
effectgroup ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
Marcin Wrzosek
Effect Group sp. z o.o. szkolenia dla firm
Wyślij e-mail
Astronomów 3/300
01-450 Warszawa

tel: 22 463 63 5322 463 63 53
tel: 22 533 50 2422 533 50 24
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-16:00
OPINIE O UŻYTKOWNIKU effectgroup
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
Obsługa trudnego klienta w procesie reklamacji - galeria
Obsługa trudnego klienta w procesie reklamacji Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 6)
Poprzednia usługa: Usługi cateringowe, gastronomia, żywienie zbiorowe,   Następna usługa: MBTI - diagnoza typu osobowości. Warsztaty MBTI