Favore.plForumSzkoły, kursy, szkolenia, korepetycje

Uczelnia państwowa czy prywatna?

FORA TEMATYCZNE
NAJNOWSZE DYSKUSJE
OSTATNIO POPULARNE
PROMOWANE USŁUGI



Dodaj zlecenie

Uczelnia państwowa czy prywatna?

Login Hasło ZalogujNie masz konta?   Zarejestruj sięObserwuj
  • Orion456 13 mar 2011, 11:23
    Od dłuższego czasu się zastanawiam czy lepiej obecnie wybrać szkołę wyższą publiczną (- wciąz bezpłatną!) czy prywatną. Zawsze słyszałem, że państowa to prestiż, pracodawcy patrzą na to laskawszym okiem. Z drugiej strony do tych płatnych latwiej sie dostać (dla roczników z wyżu to wręcz jedyna opcja) no i mam podejrzenie, że sa lepiej wyposażone, oferują lepsze warunki studentom. Co sądzicie na ten temat?
    Cytuj
  • panchita 13 mar 2011, 14:59
    Ja studiuję w prywatnej szkole wyższej, ale gdybym miała mozliwość to wolałabym państwową. Płacę ponad 500zl miesięcznie czesnego, macie pojęcie ile to kasy przez kilka lat się uzbiera?
    Cytuj
  • 30m1n1k4 13 mar 2011, 17:54
    No dokładnie. Nie rozumiem jak ktoś narzeka na warunki studiowania w Polsce, zamiast docenić, że może się uczyć za darmo. Wystarczy własnie sobie policzyć ile to kasy. Moim zdaniem uczelnie państwowe mają też jednak lepszy poziom. Wyposażenie szkoły to jedno, ale największe znaczenie ma kadra.
    Cytuj
  • Ervin 13 mar 2011, 21:35
    Przecież w wielu szkołach prywatnych wykładają ci sami ludzie, którzy pracują i na państwowych. Kadra jest ta sama więc to chyba nie ma znaczenia.
    Cytuj
  • casia1980 14 mar 2011, 0:06
    No tak, tylko że w prywatnych muszą sobie dorobić, więc też nie wierzę, że tak samo podchodzą do studentów... Ale za to słyszałam, że te prywatne szkoły oferują większą pomoc w znalezieniu pracy albo praktyk. Szkoda, że nie można na to liczyć na uczelniach publicznych...
    Cytuj
  • 30m1n1k4 14 mar 2011, 7:52