 
                                 
 Agencja Festires rozpoczęła swoją działalność w roku 2001 otwierając swoją siedzibę w Warszawie. Ma charakter usługowy w zakresie artystyczno-reklamowym, a jej oferta obejmuje:
 
 Festires jest agencją, która proponuje:
Agencja Festires Models jest otwarta na wszelkie propozycje rynku poprzez dostosowanie swoich usług do rosnących potrzeb i wymagań Klienta.

Warszawa kino Palladium - sponsoring i współorganizacji imprezy Polskiego   Centrum Profilaktyki Ekologicznej i Zdrowotnej; udział wzięli prof.   Krzysztof Żmijewski, dr Ferdynand Barbasiewicz w części artystycznej   występ Stanisława Jopka i zespołu Mazowsze.
    
    
  Warszawa Plac Zamkowy - współorganizacja i sponsoring imprezy "Imieniny   Króla Zygmunta"; prowadzenie imprezy Zygmunt Chajzer.
    
    
  Studio Filmowe "Zebra" - film w reżyserii Juliusza Machulskiego   "Superprodukcja"; udział 5 epizodystek.
    
    
  Gdańsk - Międzynarodowe Targi budowlane obsługa hostess stoiska "Merkuriusz   Polski".
    
    
  Hotel Sheraton - obsługa hostess konferencja prasowa "Audi A3   Cerruti".
    
    
  Targi Expo Warszawa ul. Prądzyńskiego; R&K media press - współorganizacja   imprezy targowej "Lingerie Warszawa 2002".
    
    
  Ground Zero - promocja lodów Coral - udział Festiree w charakterze   sponsora.
    
    
stała współpraca z Agencją Transexspress 2000 Polska w zakresie udziału   naszych osób jako statystów w filmie "Plebania" reżyserii   Barbary Szyszko.
    
    
stała współpraca z Agencja Transexspress 2000 Polska w zakresie udziału   naszych osób jako statystów i epizodystów w programie telewizyjnym   "Zwyczajni niezwyczajni " TVP 1.
    
    
  Ground Zero - obsługa wyborów "Word Sports Models Search".
    
    
  Udział statystów w sesji fotograficznej tygodnik "Teletydzień".
    
    
  Role epizodyczne w filmie reżyserii Krzysztofa Jaroszyńskiego "Graczykowie   czyli Buła i spóła" studio filmowe Gabi (4 epizodystki).
    
    
  Restauracja "Czarny Kot" - Impreza Walentynkowa z udziałem   Dawida i Agnieszki zwycięzców popularnego Reality Show.
    
    
  Dyskoteka Park - sponsoring imprezy charytatywnej na rzecz niepełnosprawnych   artystów.
    
    




 - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 12)
 - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 12)