 
                                Contact Center to największa firma outsourcingowa w branży call/contact center w Polsce. 
Istnieje od 1999 roku, posiada ponad 2200 wyposażonych stanowisk w dziesięciu centrach outsourcingowych. 
Oferowane usługi:
telesprzedaż 
• pozyskiwanie nowych klientów
• up-selling oraz cross-selling
wsparcie procesów sprzedażowych 
• generowanie kontaktów sprzedażowych
• umawianie spotkań
bazy danych 
• sprzedaż
• tworzenie 
• aktualizacja
• profilowanie
obsługa infolinii 
• informacyjnych, produktowych, usługowych
• servicedesków
• helpdesków
windykacja należności 
• monitoring należności
• odzyskiwanie należności
badania marketingowe  
• badania rynku i sondaże opinii 
• badania satysfakcji i lojalności 
• badania skuteczności kampanii marketingowych  
obsługa biurowa 
• obsługa połączeń telefonicznych
• obsługa korespondencji faksowej i elektronicznej 
• umawianie spotkań
nagrania lektorskie 
• komunikaty IVR i nagrania centralowe
• głosowe materiały szkoleniowe i audiobooki
• spoty reklamowe
• mastering gotowych nagrań
• wynajem studia
doradztwo biznesowe 
• zarządzanie procesami biznesowymi w usługach i administracji/biurze
• zapewnianie bezpieczeństwa operacji
• wdrażanie standardów i zarządzanie projektami
• przygotowanie i prowadzenie szkoleń
obsługa nadwyżki ruchu 
• przychodzącego 
• wychodzącego
wirtualizacja contact center 
• tworzenie call center w lokalizacji zleceniodawcy
• wynajem gotowej infrastruktury do profesjonalnej obsługi klientów 
Contact Center zapewnia kompleksowe rozwiązania wykorzystujące wszystkie dostępne kanały komunikacji. Realizuje projekty niestandardowe, dopasowane do indywidualnych potrzeb i wymagań klientów. Prowadzi obsługę w języku polskim, angielskim, niemieckim, francuskim, włoskim, hiszpańskim, czeskim, rosyjskim, ukraińskim, greckim oraz innych – w zależności od potrzeb. 
Firma jest członkiem Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego, Brytyjsko–Polskiej Izby Handlowej (BPCC) oraz Polsko-Niemieckiej Izby Przemysłowo-Handlowej (AHK). Do grona klientów Contact Center należą zarówno małe, lokalne firmy jak i duże międzynarodowe koncerny z ponad 20 różnych branż.
W 2010 roku Contact Center zajęło I miejsce w rankingu Book of Lists w kategorii Firm Marketingu Bezpośredniego (Direct Marketing Companies). 
Więcej informacji:  Wyślij e-mail  




 - średnia ocen: 4 na 5 (liczba ocen: 14)
 - średnia ocen: 4 na 5 (liczba ocen: 14)