|
Godzina |
Moduł |
Zakres |
|
8:00 – 8:30 |
Wprowadzanie |
Przywitanie uczestników, przedstawienie harmonogramu szkolenia, prezentacja poszczególnych Uczestników |
|
8:30 – 9:30 |
Komunikacja w zespole |
Skuteczna komunikacja w biznesie, wywieranie pozytywnego wrażenia, efektywne metody komunikacji |
|
9:30 – 9:35 |
Przerwa |
|
|
9:35 – 10:30 |
Skuteczne motywowanie |
Rodzaje i funkcje motywacji, skuteczne motywowanie pracowników |
|
10:30 – 11:00 |
Delegowanie zadań |
Efektywne delegowanie zadań na pracowników, zasady wywierania wpływu, psychologia manipulacji |
|
11:00 – 11:15 |
Przerwa |
|
|
11:15 – 12:00 |
Prowadzenie efektywnych negocjacji |
Etapy negocjacji, rodzaje i funkcje negocjacji, skuteczne negocjacje w praktyce |
|
12:00 – 12:05 |
Przerwa |
|
|
12:05 – 13:00 |
Psychologia zarządzania ludźmi |
Funkcje zarządzania, analiza SWOT, asertywność w biznesie, skuteczne zarządzanie zespołem, kreowanie cech profesjonalnego lidera |
|
13:00 – 13:30 |
Etykieta Biznesu |
Zasady savoir vivru w biznesie, kreowanie profesjonalnego wizerunku w kontaktach służbowych |
|
13:30 – 14:00 |
Podsumowanie |
Zreasumowanie całości materiału, pytania, rozdanie materiałów, certyfikatów i ankiet po szkoleniowych. |




- średnia ocen: 4 na 5 (liczba ocen: 6)