favore.pl
Metody oceny pracowników

Metody oceny pracowników nr 323949

Lokalizacja: Warszawa (woj. mazowieckie)

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
430 / sztuka
Kontakt
Agata Gołuchowska
Hensen Polska Sp. z o.o.
Wyślij e-mail
Drawska 10a/27
02-202 Warszawa

tel: 22 822984222 8229842
tel: 507 695003507 695003
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 08:00-17:00
OPIS USŁUGI

Metody oceny pracowników


TERMIN:
06.09.2011
LOKALIZACJA:
Warszawa, ul. Bagno 2 (Metro Świętokrzyska)
Wyślij e-mail
CENA:
430 zł + VAT *
* dla opłacających szkolenie co najmniej w 70% ze środków publicznych cena zwolniona z VAT

Przy zgłoszeniach więcej niż 2 osób udzielamy rabatu 15%


Prelegent
Wyślij e-mail

Rozpoczęcie godz 9:30
  1. Rola i istota ocen pracowniczych:
    1. elementy systemu ocen,
    2. cele systemu ocen,
    3. korzyści systemu ocen.
  2. Czynniki wpływające na wybór systemu ocen:
    1. warunkowania branżowe
    2. strategią organizacji
    3. metody kierowania
    4. różne szczeble zarządzania
  3. Etapy tworzenia systemu ocen.
  4. Czynniki podlegające ocenie.
  5. Metody oceny:

a.      relatywne

       Ranking

       Porównywanie parami

       Rozkład

b.      absolutne

       Ocena opisowa

       Punktowa skala ocen

       Skale ważone -Skale behawioralne

       Zarządzanie przez cele

  1. Systemy ocen:
    1. 360 stopni
    2. 180 stopni
  2. Tworzenie kryteriów oceny
    1. Kryteria dotyczące efektywności,
    2. Kryteria dotyczące zachowań,
    3. Kryteria osobowościowe,
    4. Zasady opracowywania kryteriów oceny.
  3. Rozmowa oceniająca:
    1. cele rozmowy,
    2. etapy-scenariusz rozmowy,
    3. sterowanie przebiegiem rozmowy,
    4. najczęściej popełniane błędy.
  4. Wykorzystanie wyników systemów ocen okresowych
    1. identyfikacja potrzeb szkoleniowych,
    2. ścieżki kariery

Zakończenie godz. 15.30
(w trakcie 15 minutowe przerwy kawowe i około godzinna przerwa obiadowa)


                                                                    
Warunki uczestnictwa

Podstawą wzięcia udziału w szkoleniu jest:

  • przesłanie drogą elektroniczną lub faxem prawidłowo wypełnionej karty zgłoszenia zamieszczonej na stronie internetowej;

Warunki rezygnacji

Rezygnacja musi nastąpić  w formie pisemnej, listem poleconym lub faxem najpóźniej na 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia (decyduje data wpływu do Hensen Polska Sp. z o.o.). Rezygnacja w terminie późniejszym wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów organizacyjnych w wysokości 100%. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.

Więcej: http://www.hensen.pl/index.php?mact=News,cntnt01,detail,0&cntnt01articleid=146&cntnt01returnid=39



Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz


INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Cena
430 / sztuka
Kontakt
Agata Gołuchowska
Hensen Polska Sp. z o.o.
Wyślij e-mail
Drawska 10a/27
02-202 Warszawa

tel: 22 822984222 8229842
tel: 507 695003507 695003
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 08:00-17:00
OPINIE O UŻYTKOWNIKU hensen
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
Metody oceny pracowników - galeria
Metody oceny pracowników Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 7)
Poprzednia usługa: Budowa domów z dotacją   Następna usługa: Czas pracy kierowców