 
                                Cel szkolenia:
Celem szkolenia jest przedstawienie procesu budowania skutecznego porozumienia SLA i przekazanie uczestnikom wiedzy przydatnej w przygotowywaniu umów Service Level Agreements na potrzeby własnych środowisk.
W ramach szkolenia poznają Państwo następujące zagadnienia:
•	Rozwój świadomości informatycznej organizacji, a umowa SLA
•	Rola i miejsce SLA w organizacjach
•	Możliwości umów SLA 
•	Konstruowanie korzystnych umów SLA 
•	Wdrażanie SLA – problematyczne punkty umów
•	Weryfikacja zobowiązań w umowach SLA
•	Struktura, wymagania i projekt SLA
•	Mierniki wydajności i efektywności SLM
Program szkolenia:
•	Co to jest Service Level Management
•	Jak przygotować organizację IT oraz komórki biznesowe do wdrożenia procesu SLM
•	Zarządzanie wymaganiami biznesowymi przy zachowaniu dobrej relacji biznesowej
•	Co jest niezbędne do podpisania dobrej umowy SLA
•	Jak monitorować i raportować działanie zasad opisanych w umowie SLA
•	Jakie działania należy podjąć, aby zobowiązania w umowie SLA spełniały oczekiwania biznesu i były jednocześnie realne 
•	Jak nie zginąć w gąszczu zmian i modyfikacji umowy SLA
•	Co zrobić, aby cała organizacja IT zrozumiała jaki ma wpływ na dotrzymanie gwarancji zawartych w umowie SLA
•	Weryfikacja zadowolenia Klienta Wewnętrznego z usług, które świadczy IT w kontekście umowy SLA
•	Spełnianie wysokich oczekiwań biznesu w kontekście tendencji do obniżania budżetu IT
•	Jakich narzędzi potrzebuje IT, aby gwarancje zawarte w umowie SLA były realne
•	Jak zadbać o budowanie właściwych relacji z Klientem Wewnętrznym w zakresie procesu SLM
Cena regularna 2100zł + 23%VAT
Szkolenie trwa od godz. 9.30 do godz. 17.00
Rejestracja uczestników od godz. 9.15 do godz. 9.30
Uczestnikom zapewniamy:
- materiały szkoleniowe
- przerwę kawową
- lunch
- certyfikat uczestnictwa w szkoleniu
ZAPRASZAMY DO REJESTRACJI!
http://gigacon.org/sla




 - średnia ocen: 4 na 5 (liczba ocen: 3)
 - średnia ocen: 4 na 5 (liczba ocen: 3)