favore.pl
Motywowanie i ocena podległych pracowników

Motywowanie i ocena podległych pracowników nr 342564

Lokalizacja: Warszawa (woj. mazowieckie)

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Użytkownik
edoor ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Kontakt
Paweł Ciecióra
RODOE Centrum Konferencyjno - Szkoleniowe
Wyślij e-mail
Tadeusza Kościuszki 40
07-200 Wyszków

tel: 507 070979507 070979
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPIS USŁUGI

Motywowanie i ocena podległych pracowników jest  szkoleniem dla osób, które zarządzają ludźmi i chcą doskonalić swoje kompetencje w zakresie prowadzenia ze swoimi podwładnymi motywujących rozmów.
Warsztaty pozwolą uczestnikom skonfrontować swoje doświadczenia z zakresu zarządzania pracownikami, z teorią psychologii motywowania. Pozwolą na poznanie i zastosowanie w bezpiecznej atmosferze nowych sposobów prowadzenia motywacyjnej komunikacji z pracownikami.


TEMAT SZKOLENIA: Motywowanie i ocena podległych pracowników
TERMIN SZKOLENIA:
od 24.08.2011 do 25.08.2011 - WARSZAWA

Cele szkolenia:

    * Udoskonalenie kompetencji zarządczych
    * Poznanie niektórych teorii motywacji
    * Utrwalenie pozytywnego nastawienia do pracowników
    * Kształtowanie umiejętności interpersonalnych niezbędnych do motywowania pracowników
    * Praktyka prowadzenia motywujących rozmów z pracownikami


Uczestnicy:

    * Osoby bezpośrednio zarządzające zespołem pracowników lub zarządzające niższą/średnią kadrą kierowniczą, praktycy zarządzania ludźmi, którzy uczestniczyli  w szkoleniach podstawowych dla kadry kierowniczej
    * Maksymalna ilość uczestników na szkoleniu wynosi 14 osób


Uczestnik szkolenia nauczy się:

    * Dbać o pozytywne relacje z pracownikami
    * Dostosowywać sposób motywowania do indywidualnych potrzeb pracownika
    * Prowadzić rozmowy rozwojowe i oceniające wg sprawdzonego schematu

 

Szczegółowe informacje o szkoleniu na stronie Wyślij e-mail

ORGANIZATOR SZKOLENIA:
EDOOR CENTRUM KONFERENCYJNO-SZKOLENIOWE
ul. Kościuszki 40, 07-200 Wyszków
e-mail:
Wyślij e-mail
tel. Wyślij e-mail , fax. Wyślij e-mail
Wyślij e-mail

Centrum Szkoleniowe EDOOR jest zarejestrowaną Instytucją Szkoleniową. Numer wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych: 2.14/00222/2008.

 



Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz


PLIKI DO POBRANIA
INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Użytkownik
edoor ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Kontakt
Paweł Ciecióra
RODOE Centrum Konferencyjno - Szkoleniowe
Wyślij e-mail
Tadeusza Kościuszki 40
07-200 Wyszków

tel: 507 070979507 070979
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU edoor
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
Motywowanie i ocena podległych pracowników - galeria
Motywowanie i ocena podległych pracowników Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4 na 5 (liczba ocen: 4)
Poprzednia usługa: Radzenie sobie z wymagającym klientem   Następna usługa: SKUP AUT BIERUTÓW