 
                                Warsztat pogłębiający wiadomości ze szkolenia dotyczącego identyfikacji firmy jako komunikatu.
TEMAT SZKOLENIA: Projektowanie strategii komunikacji wizualnej firmy
TERMIN SZKOLENIA: od 05.09.2011 do 06.09.2011 - WARSZAWA
Dlaczego nasze szkolenie?
    * Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatów. W jego wyniku uczestnicy nabywają umiejętność budowania strategii komunikacji wizualnej firmy/organizacji. Ponadto podnosi się świadomość znaczenia i roli identyfikacji wizualnej w komunikacji zewnętrznej firmy
    * Warsztat oparty na określonych studiach przypadków, bardzo bogato ilustrowany wprowadza w zagadnienia i tajniki budowania solidnej strategii w obszarze komunikacji wizualnej firmy. Kwestia wyboru logo to tylko początek ważnego elementu jakim jest rozpoznawalność znaku na rynku. Pełne i głębokie rozumienie istoty i powagi strategii komunikacji wizualnej jest podstawą funkcjonowania znaków towarowych, firmowych, podstawą funkcjonowania informacji o marce.
Celem szkolenia jest:
    * Zwrócenie uwagi uczestników na znaczenie pośrednich komunikatów pozawerbalnych w kontekście budowania marki
    * Podniesienie świadomości znaczenia spójnej strategii komunikacji wizualnej firmy
    * Podniesienie umiejętności określania celów strategii komunikacji wizualnej firmy w jej otoczeniu bliskim i dalekim
    * Podniesienie umiejętności doprecyzowania roli komunikacji wizualnej w strategii budowy marki
    * Możliwość przeanalizowania własnych projektów, pomysłów, przemyśleń związanych ze strategią systemu identyfikacji wizualnej firmy
    * Przekazanie praktycznych wskazówek oraz wskazanie dobrych praktyk, dotyczących projektowania strategii systemów identyfikacji wizualnych
Korzyści płynące z udziału w szkoleniu:
    * Podniesienie umiejętności budowania  wizerunku marki na rynku, a co za tym idzie umacnianie jej pozycji
    * Zwiększenie umiejętności w obrębie rozumienia i budowania strategii komunikacji wizualnej przez przybliżenie zagadnień związanych z projektowaniem i odbiorem komunikatów informacji wizualnej
    * Poszerzenie repertuaru kreatywnych działań w obrębie budowania strategii komunikacji wizualnej i marketingowej oraz w obrębie realizacji celów strategicznych firmy.
    * Możliwość praktycznego sprawdzenia i analizowania własnych projektów, pomysłów, przemyśleń związanych ze strategią komunikacji wizualnej,  systemu identyfikacji firmy, dostęp do praktycznych wskazówek oraz  dobrych praktyk, dotyczących projektowania strategii systemów identyfikacji wizualnych w ogólnej strategii firmy
Szczegółowe informacje o szkoleniu na stronie  Wyślij e-mail 
ORGANIZATOR SZKOLENIA:
EDOOR CENTRUM KONFERENCYJNO-SZKOLENIOWE
ul. Kościuszki 40, 07-200 Wyszków
e-mail:  Wyślij e-mail 
tel. Wyślij e-mail , fax. Wyślij e-mail 
 Wyślij e-mail 
Centrum Szkoleniowe EDOOR jest zarejestrowaną Instytucją Szkoleniową. Numer wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych: 2.14/00222/2008.




 - średnia ocen: 4 na 5 (liczba ocen: 9)
 - średnia ocen: 4 na 5 (liczba ocen: 9)