favore.pl
Profesjonalna obsługa klienta

Profesjonalna obsługa klienta nr 342613

Lokalizacja: Warszawa (woj. mazowieckie)

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Użytkownik
edoor ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Kontakt
Paweł Ciecióra
RODOE Centrum Konferencyjno - Szkoleniowe
Wyślij e-mail
Tadeusza Kościuszki 40
07-200 Wyszków

tel: 507 070979507 070979
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPIS USŁUGI

Obsługa klienta jest podstawowym szkoleniem dla osób, które pracują w bezpośrednim i telefonicznym kontakcie z klientami.
Warsztaty pozwolą uczestnikom skonfrontować swoje doświadczenia z zakresu obsługi klientów z teorią psychologii kontaktu z klientem. Pozwolą na poznanie i zastosowanie w bezpiecznej atmosferze nowych sposobów komunikacji z klientem.

TEAMT SZKOLENIA: Profesjonalna obsługa klienta
TERMIN SZKOLENIA:
od 12.09.2011 do 13.09.2011 - WARSZAWA

Cele szkolenia:

    * Udoskonalenie kompetencji zawodowych
    * Poprawa jakości kontaktu z klientem
    * Utrwalenie pozytywnego nastawienia do klientów i do swojej pracy
    * Kształtowanie umiejętności interpersonalnych niezbędnych do komunikowania się
    * Uświadomienie uczestnikom, jak ważną rolę pełnią w firmie i jak wiele od nich zależy


Uczestnicy:

    * Osoby będące w bezpośrednim kontakcie z klientem
    * Maksymalna ilość uczestników na szkoleniu wynosi 14 osób


Uczestnik szkolenia nauczy się:

    * Dbać o wizerunek firmy poprzez dbanie o kontakty z klientami
    * Dbać o pierwsze wrażenie w kontakcie z klientem
    * Traktować wszystkich klientów w tym samym wysokim standardzie
    * Sprawnie komunikować się zarówno w rozmowie bezpośredniej, jak i przez telefon

 

Szczegółowe informacje o szkoleniu na stronie Wyślij e-mail


ORGANIZATOR SZKOLENIA:
EDOOR CENTRUM KONFERENCYJNO-SZKOLENIOWE
ul. Kościuszki 40, 07-200 Wyszków
e-mail:
Wyślij e-mail
tel. Wyślij e-mail , fax. Wyślij e-mail
Wyślij e-mail

Centrum Szkoleniowe EDOOR jest zarejestrowaną Instytucją Szkoleniową. Numer wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych: 2.14/00222/2008.



Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz


PLIKI DO POBRANIA
INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Użytkownik
edoor ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Kontakt
Paweł Ciecióra
RODOE Centrum Konferencyjno - Szkoleniowe
Wyślij e-mail
Tadeusza Kościuszki 40
07-200 Wyszków

tel: 507 070979507 070979
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU edoor
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
Profesjonalna obsługa klienta - galeria
Profesjonalna obsługa klienta Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 4)
Poprzednia usługa: Psychologia współpracy z ludźmi   Następna usługa: Układanie płytek , wykańczanie wnetrz