 
                                Klient niejedną ma twarz - wybrane zagadnienia sprzedażowe i z zakresu obsługi klienta.
Zapraszamy Państwa do uczestnictwa w wyjątkowych warsztatach podnoszących osobiste kompetencje w pracy z klientem.
Atutem tego warsztatu jest jego cel zorientowany na budowanie mocnych narzędzi wynikających z własnych zasobów osobistych, integrujących wiedzę teoretyczną i osobowość uczestnika.
TEMAT SZKOLENIA: Klient niejedną ma twarz - profesjonalny sprzedawca
TERMIN SZKOLENIA: 0d 14.09.2011 do 15.09.2011 - WARSZAWA
Dlaczego nasze szkolenie?
    * Szkolenie prowadzone jest jako warsztat umiejętności, po którym realnie wzrasta wachlarz umiejętności w pracy z klientem.
    * Unikatowa formuła warsztatów polega na tym, że to Grupa Uczestników decyduje o ostatecznym kształcie poruszanych w blokach tematycznych zagadnień, rozłożeniu akcentów i środków ciężkości w danym obszarze tematycznym. Ćwiczenia warsztatowe są w pełni dostosowane do potrzeb danej grupy,  aktywne wsparcie trenerów powoduje dynamiczny rozwój w obszarze istotnych kompetencji.
Celem szkolenia jest:
    * Zwrócenie uwagi uczestników na indywidualne umiejętności  obsługi klienta, zarówno w sytuacji sprzedaży jak i w sytuacjach nie sprzedażowych
    * Budowanie własnych indywidualnych narzędzi pracy z klientem na podstawie zarówno własnego doświadczenia w tej mierze, jak i na podstawie głębszego poznania własnych mechanizmów psychicznych uruchamiających się w sytuacji zawodowej
    * Podniesienie samoświadomości i umiejętności samodzielnego tworzenia własnych indywidualnych, etycznych narzędzi pracy z klientem
    * Możliwość przeanalizowania własnych zasobów osobistych, potencjału zawodowego, pełniejszego zrozumienia siebie w kontekście pracy zawodowej, w szczególności pracy z klientem
    * Przekazanie praktycznych wskazówek oraz wskazanie dobrych praktyk, dotyczących indywidualnych umiejętności pracy z klientem
Korzyści płynące z udziału w szkoleniu:
    * Nabycie umiejętności identyfikacji własnych uczuć i stanów w sytuacji relacji z klientem
    * Poznanie metod budowania własnych indywidualnych narzędzi pracy
    * Zdobycie umiejętności rozpoznania własnego potencjału  i umiejętności zarządzania nim
    * Nabycie umiejętności  tworzenia własnych etycznych indywidualnych narzędzi pracy z klientem
Szczegółowe informacje o szkoleniu na stronie Wyślij e-mail
ORGANIZATOR SZKOLENIA:
EDOOR CENTRUM KONFERENCYJNO-SZKOLENIOWE
ul. Kościuszki 40, 07-200 Wyszków
e-mail:  Wyślij e-mail 
tel. Wyślij e-mail , fax. Wyślij e-mail 
 Wyślij e-mail 
Centrum Szkoleniowe EDOOR jest zarejestrowaną Instytucją Szkoleniową. Numer wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych: 2.14/00222/2008.




 - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 10)
 - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 10)