favore.pl
SZKOLENIE WYJAZDOWE Podatki VAT, CIT i PIT oraz ordynacja podatkowa

SZKOLENIE WYJAZDOWE Podatki VAT, CIT i PIT oraz ordynacja podatkowa nr 355505

Lokalizacja: cała PolskaWięcej: MADERA, Hotel Dom Pedro Baia ****

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
4 490 / sztuka
Użytkownik
mddp ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
Joanna Domaszewska
MDDP spółka z ograniczoną odpowiedzialnością AKADEMIA BIZNESU Sp. k.
Wyślij e-mail
Al. Jana Pawła II 25
00-854 Warszawa

tel: 22 208 28 2622 208 28 26
tel: 22 208 28 2822 208 28 28
fax: 22 211 20 90
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-16:00
OPIS USŁUGI

Wyślij e-mail

2014.09.30 - 2014.10.07 Madera / Hotel Dom Pedro Baia ****
    

Prowadzący

Radosław Żuk – prawnik, partner w spółce doradztwa podatkowego, redaktor naczelny portalu prawno-księgowego TaxFin.pl. Doświadczony i uznany wykładowca tematyki związanej z podatkiem VAT oraz podatkami dochodowymi. Autor licznych komentarzy dotyczących podatku VAT, podatku dochodowego od osób prawnych, podatku od nieruchomości oraz podatku od czynności cywilnoprawnych.

Program

DZIEŃ I

1. Powstawanie obowiązku podatkowego na gruncie VAT po ostatnich zmianach w przepisach:
a) znaczenie warunków INCOTERMS 2010 do ustalenia obowiązku podatkowego,
b) rozliczenie dostaw towarów o charakterze ciągłym,
c) opodatkowanie zaliczek, zadatków oraz innych przedpłat,
d) data wystawienia faktur a moment powstania obowiązku podatkowego,
e) moment otrzymania zapłaty jako moment powstania obowiązku podatkowego,
f) opodatkowanie najmu, dzierżawy oraz leasingu po nowelizacji przepisów,
g) obowiązek podatkowy w przypadku refakturowania mediów.

2. Zasady fakturowania w praktyce działalności gospodarczej:
a) pojęcie „faktury” oraz poprawna treść faktury,   
b) wystawienie faktury przed sprzedażą a powstanie obowiązku podatkowego,
c) terminy wystawiania faktur VAT,
d) potwierdzenie otrzymania faktury korygującej przez nabywcę a możliwość pomniejszenia VAT należnego,
e) ujęcie faktur korygujących na gruncie VAT,
f) wystawianie zbiorczych faktur korygujących,
g) wystawianie not korygujących po nowelizacji przepisów.

3. Opodatkowanie VAT świadczeń nieodpłatnych:
a) ogólne zasady opodatkowania VAT świadczeń nieodpłatnych,
b) definicja próbki,
c) nagrody przekazywane w konkursach przez firmę lub agencję reklamową,
d) poczęstunek kontrahentów oraz inne wydatki na spotkania biznesowe,
e) przekazywanie wyrobów alkoholowych w związku z prowadzoną działalnością,
f) organizowanie konferencji poświęconych promocji produktów,
g) szkolenia produktowe,
h) drukowane materiały reklamowe oraz informacyjne.

4. Rozliczenie dostaw i nabyć towarów w obrocie zagranicznym:
a) podatnik z tytułu transakcji zagranicznych,
b) obowiązek podatkowy z tytułu eksportu towarów,
c) rozliczenie zaliczek na poczet eksportu,
d) moment opodatkowania WDT oraz WNT,
e) transakcje trójstronne,
f) opodatkowanie transakcji łańcuchowych.

5. Rozliczenie świadczenia oraz nabycia usług w obrocie zagranicznym:
a) podatnik z tytułu importu usług,
b) moment powstania obowiązku podatkowego w przypadku importu usług,
c) prawidłowy sposób udokumentowania oraz rozliczenia eksportu usług,
d) rozliczenie usług w informacji podsumowującej,
e) stosowanie prawidłowego kursu waluty obcej w przypadku rozliczenia usług w obrocie zagranicznym.

6. Odliczanie podatku naliczonego po ostatnich zmianach w przepisach:
a) data otrzymania faktury a termin odliczenia VAT,
b) odliczenie VAT w dwóch następnych okresach rozliczeniowych,
c) odliczenie VAT przez korektę deklaracji,
d) szczególne wymogi odliczenia VAT w przypadku WNT,
e) błędy w fakturowaniu a możliwość odliczenia VAT.

7. Odliczenie VAT od pojazdów samochodowych:
a) zasady ograniczeń w odliczaniu VAT od samochodów, paliwa i innych wydatków od 1 kwietnia 2014 r.
b) samochody umożliwiające odliczenie VAT ze względu na ich konstrukcję,
c) pełne odliczenie VAT od samochodów wykorzystywanych wyłącznie do działalności gospodarczej,
d) prowadzenie ewidencji przebiegu pojazdów na potrzeby pełnego odliczenia VAT,
e) korzystanie z samochodu przez pracownika na cele prywatne a możliwość pełnego odliczenia VAT.

DZIEŃ II

1. Rozliczanie przychodów w podatku dochodowym od osób prawnych:
a) moment powstania przychodu,
b) wystawienie faktury a powstanie przychodu,
c) udzielenie rabatu a obowiązek korygowania przychodów,
d) zaliczki, zadatki, raty – czy 100% zaliczka stanowi przychód,
e) premia pieniężna – przychód czy korekta kosztu?,
f) powstanie przychodu przy umowach o charakterze ciągłym,
g) różnice kursowe,
h) przychody na przełomie roku.

2. Podatek u źródła (WHT):
a) przychody, od których należy pobrać podatek u źródła,
b) zwolnienia z obowiązku pobrania podatku u źródła,
c) podatek u źródła na przykładach najczęściej stosowanych w praktyce umów o unikaniu podwójnego opodatkowania,
d) certyfikat rezydencji a podatek u źródła,
e) obowiązki związane z pobraniem podatku u źródła.

3. Koszty uzyskania przychodów w praktyce:
a) pojęcie kosztu uzyskania przychodów,
b) odszkodowania jako koszt,
c) wydatki finansowane z ZFŚS,
d) koszty badań lekarskich pracowników,
e) przekazanie towarów na rzecz pracowników,
f) imprezy integracyjne,
g) wydatki na podwyższenie kapitału,
h) podatek VAT jako koszt.

4. Rozliczanie kosztów w czasie:
a) rozliczanie kosztów na przełomie lat podatkowych,
b) koszty zapłacone i poniesione,
c) koszty bezpośrednie,
d) koszty pośrednie,
e) wynagrodzenia pracownicze,
f) składki na ubezpieczenie społeczne, składki na ubezpieczenie zdrowotne, fundusz pracy i fundusz gwarantowanych świadczeń pracowniczych.

5. Korekta kosztów uzyskania przychodów:
a) kategoria kosztów podlegających korekcie,
b) wydatki nierozliczone w kosztach uzyskania przychodów,
c) brak zapłaty jako obowiązek korekty,
d) korekta w przypadku środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych.

6. Rozliczenie na gruncie CIT oraz PIT działań o charakterze promocyjno – marketingowym:
a) reklama oraz reprezentacja w kosztach uzyskania przychodów,
b) pojęcie reprezentacji w świetle uchwały NSA oraz interpretacji ogólnej Ministra Finansów,
c) reklama oraz reprezentacja w przypadku kontrahentów zagranicznych,
d) rozliczenie nieodpłatnych przekazań towarów i usług w ramach reklamy oraz reprezentacji na gruncie podatku dochodowego od osób fizycznych – kiedy należy złożyć PIT-8C,
e) sprzedaż premiowa w kosztach podatkowych – moment kwalifikacji wydatków do kosztów, dokumentowanie sprzedaży premiowej,
f) obowiązki ciążące na organizatorze sprzedaży premiowej wynikające z podatku dochodowego od osób fizycznych,
g) sponsoring w kosztach uzyskania przychodu,
h) premia pieniężna oraz rabat w rozliczeniu przychodów oraz kosztów z tytułu sprzedaży,
i) skonto, bonus oraz upust jako forma sprzedaży promocyjnej.

7. Koszty eksploatacji samochodów osobowych:
a) definicja samochodu osobowego w świetle ostatnich zmian,
b) samochody stanowiące własność podatnika,
c) samochody niestanowiące składników majątku podatnika,
d) zasady prowadzenia ewidencji przebiegu pojazdu,
e) samochody prywatne pracowników wykorzystywane na cele służbowe,
f) samochody służbowe wykorzystywane na cele prywatne.

8. Rozliczenie amortyzacji.
a) pojęcie środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych – różnice w ujęciu bilansowym i podatkowym,
b) podstawowe zasady określenia wartości początkowej,
c) metody i stawki amortyzacji,
d) okres amortyzacji wartości niematerialnych i prawnych,
e) straty w środkach trwałych ze szczególnym uwzględnieniem strat w inwestycjach w obcych środkach trwałych.

9. Rozliczanie podróży służbowych:
a) pojęcie podróży służbowej,
b) połączenie podróży służbowej krajowej oraz zagranicznej,
c) diety w podróży krajowej,
d) zapewnienie poszczególnych posiłków a potrącenia z diety krajowej,
e) limit noclegowy w przypadku krajowej podróży służbowej,
f) zmiany w przedmiocie rozliczenia podróży samochodem pracownika lub innym obcym środkiem transportu,
g) diety w podróży zagranicznej,
h) limit noclegowy w przypadku zagranicznej podróży służbowej.

DZIEŃ III

1. Zmiany wprowadzone do Ordynacji podatkowej w maju 2014 r.:
a) zasady prowadzeni korespondencji elektronicznej z organem podatkowym,
b) fikcja prawna e-doręczenia,
c) możliwości elektronicznego wglądu w akta sprawy,
d) stosowanie elektronicznych kopii dokumentów papierowych uwierzytelnionych przez wnoszącego,
e) wprowadzenie formy dokumentu elektronicznego,
f) wprowadzenie regulacji dotyczących uwierzytelnienia e-dokumentów przez organy podatkowe,
g) wprowadzenie możliwości elektronicznego utrwalenia decyzji i postanowień.

2. Interpretacje prawa podatkowego:
a) najnowsza nowelizacja przepisów w zakresie składania wniosków o interpretację,
b) organy powołane do wydawania interpretacji,
c) interpretacje ogólne oraz indywidualne,
d) znaczenie interpretacji dla podatnika oraz organu podatkowego,
e) wydanie interpretacji po terminie,
f) tryb odwoławczy w przypadku interpretacji podatkowych,
g) interpretacje podatkowe sporządzane bez ryzyka podatkowego,
h) najczęściej popełniane błędy przy składaniu wniosków o wydanie interpretacji,
i) postępowania kontrolne oraz podatkowe związane ze złożonym wnioskiem o wydanie interpretacji.

3. Powstawanie oraz wygaśnięcie zobowiązania podatkowego:
a) zobowiązania podatkowe powstające z mocy prawa,
b) zobowiązania podatkowe powstałe w wyniku wydania decyzji,
c) postępowanie podatkowe w przedmiocie określenia wysokości zobowiązania podatkowego,
d) możliwość szacowania podstawy opodatkowania przez organy podatkowe,
e) ulgi w spłacie zobowiązań podatkowych: umorzenie, rozłożenie na raty oraz odroczenie terminu płatności,
f) przedawnienie zobowiązania podatkowego,
g) sposób korzystania z zarzutu przedawnienia,
h) luki prawne w przepisach dotyczących przedawnienia szansą podatnika.

4. Korekta deklaracji:
a) korekty deklaracji po zakończeniu kontroli podatkowej,
b) korekta deklaracji w trakcie postępowania podatkowego,
c) korekta deklaracji po zakończeniu postępowania podatkowego,
d) brak możliwości korekty deklaracji a wznowienie postępowania.

5. Zasady powstawania nadpłaty oraz zaległości podatkowych:
a) pojęcie nadpłaty,
b) zasady składania wniosku o stwierdzenie nadpłaty,
c) wniosek o stwierdzenie nadpłaty a ryzyko karno-skarbowe,
d) obliczanie odsetek od nadpłaty,
e) wypełnianie obowiązków płatnika a powstanie nadpłaty,
f) możliwość złożenia wniosku o stwierdzenie nadpłaty przez płatnika,
g) przedawnienie możliwości wnioskowania o nadpłatę,
h) zasady powstawania zaległości podatkowych,
i) obliczanie odsetek od zaległości podatkowej,
j) zaliczenie nadpłaty na poczet zaległości podatkowej,
k) przedawnienie zaległości podatkowej.


Informacje organizacyjne

Koszt uczestnictwa w szkoleniu:
- jednej osoby 4490 zł. + 23% VAT
- dwóch lub więcej osób z jednej firmy 4390 zł. + 23% VAT

Prosimy o dokonanie płatności po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia, podając w tytule przelewu kod szkolenia.

Uwaga:
Rezygnacja z uczestnictwa w szkoleniu wyjazdowym po uprzednim, pisemnym zgłoszeniu, wiąże się z poniesieniem 50% kosztu całego szkolenia. W przypadku rezygnacji w terminie krótszym niż 7 dni osoba zgłoszona ponosi 100% kosztów.

Cena obejmuje:
- przelot na trasie Warszawa - Madera – Warszawa,
- 7 noclegów w hotelu Hotel Dom Pedro Baia **** w pokojach 2-osobowych z widokiem na morze (dopłata do pokoju 1- osobowego wynosi 900 zł. + 23 % VAT),
- wyżywienie: formuła all inclusive (AI),
- uczestnictwo w 3 dniach zajęć,
- autorskie materiały szkoleniowe,
- certyfikat ukończenia szkolenia,
- bezpłatny internet bezprzewodowy w recepcji,
- opieka polskiego rezydenta,
- ubezpieczenie KL i NW.

Miejsce zajęć:
Hotel Dom Pedro Baia ****

Informacje:     
Norbert Saks, Joanna Domaszewska
tel. (022) 208 28 28/26, fax (022) 211 20 90
Wyślij e-mail ; Wyślij e-mail



Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz

INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
SŁOWA KLUCZOWE
INFORMACJE
Cena
4 490 / sztuka
Użytkownik
mddp ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
Joanna Domaszewska
MDDP spółka z ograniczoną odpowiedzialnością AKADEMIA BIZNESU Sp. k.
Wyślij e-mail
Al. Jana Pawła II 25
00-854 Warszawa

tel: 22 208 28 2622 208 28 26
tel: 22 208 28 2822 208 28 28
fax: 22 211 20 90
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-16:00
OPINIE O UŻYTKOWNIKU mddp
brak opinii pozytywnych - pokaż wszystkie opinie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
SZKOLENIE WYJAZDOWE Podatki VAT, CIT i PIT oraz ordynacja podatkowa - galeria
SZKOLENIE WYJAZDOWE Podatki VAT, CIT i PIT oraz ordynacja podatkowa Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4 na 5 (liczba ocen: 6)
Poprzednia usługa: SZKOLENIE WYJAZDOWE Podatek VAT i CIT w 2014 i 2015 roku   Następna usługa: Zarządzanie kontaktami i pocztą - Microsoft Outlook w finansach