favore.pl
Asertywność w Pracy Lidera i Zespołu

Asertywność w Pracy Lidera i Zespołu nr 370313

Lokalizacja: Rzeszów (woj. podkarpackie)

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
650 / osoba
Kontakt
Rafał Banaśkiewicz
MENTOR HRM S.C.
Wyślij e-mail
ul. Geodetów 1, lokal A4 (parter)
35-328 Rzeszów

tel: 17 852 55 5617 852 55 56
tel: 503 455 668503 455 668
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Godziny
pn-pt: 9-16
OPIS USŁUGI
Termin szkolenia:
17-18.11.2011
Cele szkolenia:
Dostarczenie uczestnikom praktycznych umiejętności umożliwiających  asertywną  współpracę lidera z kierowanym przez niego zespołem.
 
Grupa docelowa:
menadżerowie, kierownicy, średnia kadra zarządzająca, członkowie zespołów
 
Korzyści dla uczestnika i organizacji:
- lepsza komunikacja 
- szybsze osiąganie zamierzonego celu
- skuteczniejsze rozwiązywanie sytuacji konfliktowych 
- większa satysfakcja z pracy w zespole
- większa pewności siebie członków zespołu i lidera
- niższy poziomu negatywnego stresu 
 
PLAN SZKOLENIA:
ASERTYWNOŚĆ W PRACY LIDERA I ZESPOŁU
 
1. ASERTYWNOŚĆ- CZYM JEST I JAK JĄ ODRÓŻNIĆ OD:
  • agresji
  • uległości
  • manipulacji
  • zasady asertywności i ich wpływ na skuteczność w działaniu i polepszenie relacji interpersonalnych
  • samoocena poziomu asertywności w wybranych dziedzinach życia
 
2. POSTAWA ASERTYWNA W ORGANIZACJI, CZYLI „MOJE POTRZEBY KONTRA POTRZEBY INNYCH”
  • konflikt w zespole a postawa asertywna
  • sposoby radzenia sobie z konfliktem interesów
  • konflikty psychologiczne i metody ich rozwiązywania
  • przyczyny powstawania trudności komunikacyjnych w zespole
  • ustalanie własnych granic psychologicznych
  • wykorzystanie własnych komunikatów niewerbalnych do stworzenia atmosfery zaufania
  • porozumienie dzięki właściwemu odczytywaniu komunikatów werbalnych rozmówców
  • analiza stylów rozwiązywania konfliktów  i ich skuteczności zależnie od sytuacji
 
3. ZAPOBIEGANIE SYTUACJOM KRYZYSOWYM LUB ICH ROZWIĄZYWANIE
  • krytyka, ocena- jak je przyjmować. Własne terytorium psychologiczne
  • po czym poznać, że jesteśmy manipulowani
  • konstruktywne radzenie sobie z negatywnymi emocjami własnymi i członków zespołu
  • opinia zamiast oceny
 
4. ASERTYWNY  LIDER – WSPARCIE I PRZYKŁAD DLA PODWŁADNYCH
  • ssertywna negocjacja, czyli sprecyzowanie najważniejszych warunków, które muszą być spełnione i konsekwentne trzymanie się ich 
  • jasne określenie oczekiwań w kontakcie z trudnym, agresywnym klientem
  • asertywna postawa wobec próby wywołania poczucia winy lub zastraszenia
  • radzenie sobie z klientem lekceważącym lub zbyt wymagającym
  • sztuka przekazania informacji zwrotnej
  • wyeliminowanie zachowań agresywnych i uległych z interakcji z partnerem interakcji/ klientem
 
5. STRATEGIE UŁATWIAJĄCE ASERTYWNĄ KOMUNIKACJĘ:                                                  
  • komunikat”Ja”
  • zdarta płyta
  • asertywne odraczanie
  • pytanie o powód czyjejś decyzji
 
6. PRAKTYKA
Ćwiczenia postawy asertywnej oparte na rozwiązywaniu rzeczywistych sytuacji konfliktowych w organizacji.
 
Metodyka szkolenia:
Miniwykład (prezentacja PowerPoint), analiza przypadków, odgrywanie ról, możliwość użycia kamery i analiza nagranego materiału.
 
Czas trwania:
2dni x 8 godzin
 
Wielkość grupy:
od 8 do 12 osób
 
Szkolenie prowadzi absolwentka psychologii na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz Studium Socjoterapii i Treningu Interpersonalnego w Krakowskim Centrum Psychodynamicznym.  Jako trener  od kilku lat współpracuje zarówno z firmami z sektora rynkowego jak i z organizacjami i instytucjami pozarządowymi. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu umiejętności interpersonalnych i autoprezentacji oraz ich wpływu na skuteczność  jednostki oraz całego zespołu; prowadzi warsztaty rozwoju osobistego.  W swojej pracy szczególną uwagę przywiązuje do indywidualnych potrzeb i wymagań Klienta-zawsze  dostosowując omawiane zagadnienia do zgłaszanych potrzeb. Jest na drodze do uzyskania certyfikatu psychoterapeuty Polskiego Towarzystwa Psychologicznego;  pod stałą superwizją w Krakowskim Centrum Psychodynamicznym.


Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz

INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Cena
650 / osoba
Kontakt
Rafał Banaśkiewicz
MENTOR HRM S.C.
Wyślij e-mail
ul. Geodetów 1, lokal A4 (parter)
35-328 Rzeszów

tel: 17 852 55 5617 852 55 56
tel: 503 455 668503 455 668
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Godziny
pn-pt: 9-16
OPINIE O UŻYTKOWNIKU mentor_szkolenia
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
Asertywność w Pracy Lidera i Zespołu - galeria
Asertywność w Pracy Lidera i Zespołu Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 6)
Poprzednia usługa: 26. 11. 11 Bal Andrzejkowy   Następna usługa: Opał ekologiczny, brykiet, torf, energia, ogrzewane