favore.pl
Pity, podatki, outsourcing, obsluga finansowo - kadrowa

Pity, podatki, outsourcing, obsluga finansowo - kadrowa nr 385

Lokalizacja: Warszawa (woj. mazowieckie)

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
200 / zestaw
Kontakt
G.Macioł, M.Lukstaedt
Biuro Finansowo-Księgowe MGA G.Macioł, M.Lukstaedt Sp.j.
Wyślij e-mail
ul. Mławska 10
03-113 Warszawa

tel: 22 884418522 8844185
fax: 22 8844185
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
OPIS USŁUGI
Biuro Rachunkowe MGA G.Macioł, M.Lukstaedt Sp.j.

O nas
Jesteśmy Spółką świadczącą usługi finansowo - księgowe na najwyższym poziomie po konkurencyjnych cenach. Dzięki współpracy z Nami uzyskacie Państwo nie tylko zaufanego Partnera w biznesie, ale również oszczędność czasu, redukcję kosztów, pewność terminowych realizacji zleceń oraz doradztwo w zakresie prowadzonej przez Państwa działalności.
Posiadamy obszerną wiedzę z zakresu księgowości oraz podatków zdobytą dzięki wykonywanej pracy zawodowej w dużych krajowych oraz międzynarodowych firmach.

Stale podnosimy swoje kwalifikacje uczestnicząc w szkoleniach zawodowych oraz kursach. Dodatkowym atutem jest fakt, iż jesteśmy członkiem Stowarzyszenia Księgowych w Polsce. Skomplikowane i dyskusyjne problemy rozwiązujemy przy współudziale współpracującej z nami kancelarii prawnej.

Wysokie kwalifikacje kadry w połączeniu z wykorzystaniem specjalistycznego oprogramowania komputerowego CDN Optima dostosowanego do obsługi firm o różnym profilu działalności pozwalają nam zaoferować wysokiej jakości usługi po konkurencyjnych cenach.

Licencje
Podstawą formalną naszej działalności naszej firmy jest licencja wydana przez Ministra Finansów Nr 8847/2005, która gwarantuje rzetelność, sumienność i poprawność prowadzonych przez nas działań, a także pozwala reprezentować naszych Klientów wobec Urzędów i Izb Skarbowych, ZUS’u oraz instytucji finansowych (banki, firmy leasingowe, itp.)

Bezpieczeństwo
Bierzemy pełną odpowiedzialność za wykonywane przez nas zadania, dlatego też podlegamy ubezpieczeniu OC na świadczenie usług księgowych, które gwarantuje Państwu bezpieczeństwo i wiarygodność. Gwarantujemy Państwu poufność i bezpieczeństwo przekazanych nam informacji. Dane są przechowywane i przetwarzane z zachowaniem odpowiednich środków bezpieczeństwa.


Outsourcing

W ramach outsourcingu księgowego przejmiemy od Państwa kompleksowo zadania przypadające na dział finansowo - księgowy:
  • prowadzenie ksiąg rachunkowych,
  • sporządzanie deklaracji podatkowych i rozliczeń z urzędem skarbowym,
  • przygotowywanie okresowych raportów i sprawozdań finansowych,
  • opracowywanie wniosków kredytowych, umów, dokumentów założycielskich Spółek, wniosków do KRS itp.,
  • pozostałe usługi uzgodnione indywidualnie z klientem.
W ramach outsourcingu kadrowo-płacowego oferujemy pełną administrację kadrowo - płacową, w tym:
  • kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowej (od zatrudnienia do zwolnienia ),
  • sporządzanie dokumentacji płacowej,
  • sporządzanie zaświadczeń i innych dokumentów dotyczących zatrudnienia oraz, wynagrodzeń pracowników, do których wydawania pracodawca jest zobowiązany przepisami prawa
  • sporządzanie deklaracji podatkowych, ZUS itp.
Usługi outsourcingowe pozwolą Państwu obniżyć koszty oraz zapewnią terminowość realizacji zleceń na najwyższym poziomie.



OFERTA DLA OSÓB PROWADZĄCYCH
DZIAŁALNOŚĆ GOSPODARCZĄ NA WŁASNY RACHUNEK

W ramach podstawowej oferty proponujemy Państwu:
  • prowadzenie księgowości zgodnie z wybraną formą opodatkowania
    - podatkowa księga przychodów i rozchodów
    - pełna księgowość
  • prowadzenie ewidencji dla potrzeb VAT
  • sporządzanie wszelkich rozliczeń oraz deklaracji podatkowych dla Urzędu Skarbowego, Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, Urzędu Statystycznego i innych (VAT, VAT UE, VAT Intrastat, CIT, PIT, ZUS i inne)
  • przygotowanie planu amortyzacji oraz prowadzenie ewidencji: środków trwałych, wyposażenia oraz wartości niematerialnych i prawnych
  • rozliczanie transakcji wewną
  • rzygotowanie planu amortyzacji oraz prowadzenie ewidencji: środków trwałych, wyposażenia oraz wartości niematerialnych i prawnych
  • rozliczanie transakcji wewnątrzwspólnotowych, importu, eksportu
  • prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo - płacowej
  • sporządzanie innych informacji na życzenie klienta

OFERTA DLA SPÓŁEK OSOBOWYCH
spółka cywilna, spółka jawna, spółka partnerska

W ramach podstawowej oferty proponujemy Państwu:
  • prowadzenie księgowości zgodnie z wybraną formą opodatkowania
    - podatkowa księga przychodów i rozchodów
    - pełna księgowość
  • prowadzenie ewidencji dla potrzeb VAT
  • sporządzanie wszelkich rozliczeń oraz deklaracji podatkowych dla Urzędu Skarbowego, Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, Urzędu Statystycznego i innych (VAT, VAT UE, VAT Intrastat, CIT, PIT, ZUS i inne)
  • przygotowanie planu amortyzacji oraz prowadzenie ewidencji: środków trwałych, wyposażenia oraz wartości niematerialnych i prawnych
  • rozliczanie transakcji wewnątrzwspólnotowych, importu, eksportu
  • prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo - płacowej
  • sporządzanie innych informacji na życzenie klienta


OFERTA DLA SPÓŁEK KAPITAłOWYCH
spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, spółka akcyjna

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail
W ramach podstawowej oferty proponujemy Państwu:
  • Obsługę rachunkowo-księgową obejmująca m.in.:
    - prowadzenie ksiąg rachunkowych
    - prowadzenie ewidencji dla potrzeb VAT
    - sporządzanie wszelkich rozliczeń oraz deklaracji podatkowych dla Urzędu Skarbowego, Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, Urzędu Statystycznego i innych (VAT, VAT UE, VAT Intrastat, CIT, PIT, ZUS i inne)
    - sporządzanie sprawozdań rocznych
    - przygotowanie planu amortyzacji oraz prowadzenie ewidencji: środków trwałych, wyposażenia oraz wartości niematerialnych i prawnych
    - rozliczanie transakcji wewnątrzwspólnotowych, importu, eksportu
    - sporządzanie innych informacji na życzenie klienta
  • Obsługa kadrowo-płacowa, w tym:
    - kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowej (od zatrudnienia do zwolnienia )
    - obliczanie i sporządzanie listy płac, prowadzenie dokumentacji płacowej
    - sporządzanie zaświadczeń i innych dokumentów dotyczących zatrudnienia i wynagrodzeń pracowników, do których wydawania pracodawca jest zobowiązany przepisami prawa
    - sporządzanie deklaracji podatkowych, ZUS itp.
    - sporządzanie przelewów do ZUS oraz wynagrodzeń pracowników
    - pomoc w organizacji szkoleń BHP
Jesteśmy ukierunkowani na długofalową współpracę, dlatego też nasza oferta nie ogranicza się do prowadzenia spraw rachunkowo-księgowych i kadrowo-płacowych.

MGA Anna Świderska i Spółka Sp.j. dzięki współpracy z innymi podmiotami dostosowuje zakres usług do indywidualnych oczekiwań klientów m.in.: oferujemy obsługę prawną, szkolenia BHP, windykację.

Dokładamy wszelkich starań aby w granicach obowiązującego prawa i w zakresie naszej wiedzy pomagać Państwu w zmniejszeniu obciążeń podatkowych.
Wyślij e-mail

Wyślij e-mail
Pozostałe usługi

W ramach podstawowej oferty proponujemy Państwu:

Wyślij e-mail
  • sporządzanie zeznań rocznych osób nie prowadzących działalności gospodarczej
  • opracowanie i wdrożenie zasad rachunkowości jednostki, w tym zakładowego planu kont
  • świadczenie usług związanych z doradztwem z zakresu Prawa Pracy, podatków i zarządzania finansami,
  • pomoc przy organizacji szkoleń BHP,
  • rozliczanie realizowanych projektów
  • pomoc przy uzyskaniu dotacji
  • sporządzanie analizy ekonomicznej m.in.: analizy sprzedaży, szczegółowej analizy kosztów, płynności finansowej itp.
  • sporządzanie raportów i sprawozdań dla kierownictwa, zarządów, rad nadzorczych, właścicieli lub udziałowców firm
  • sporządzanie business planów
  • pomoc przy zakładaniu spółek prawa handlowego, spółek cywilnych oraz działalności gospodarczej osób fizycznych (umowy, Regon, NIP, KRS, ZUS i inne)
  • rejestracja przedsiębiorców w Krajowym Rejestrze Sądowym
  • świadczenie pomocy w zakresie opracowywania wniosków kredytowych oraz sprawozdawczości związanej z uzyskaniem kredytu
  • opracowania dla banków i firm leasingowych
MGA Anna Świderska i Spółka Sp.j. dzięki współpracy z innymi podmiotami dostosowuje zakres usług do indywidualnych oczekiwań klientów m.in.: oferujemy obsługę prawną, windykację.

Dodatkowy kontakt:

Marta Lukstaedt Tel. 0-604-728-308 e-mail: Wyślij e-mail
oraz
Grażyna Macioł Tel. 0-601-682-892 e-mail: Wyślij e-mail

Zapraszamy!


Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz

OPCJE DODATKOWE
Ryczałt rozwiń Cena: 0 zł W cenie zostały uwzględnione miesięczne deklaracje rozliczeniowe (PIT-5/PIT-5L/CIT-2, VAT, ZUS) oraz porady i konsultacje w zakresie podstawowej działalności firmy. Cena minimalna netto.
Księga przychodów i rozchodów rozwiń Cena: 0 zł W cenie zostały uwzględnione miesięczne deklaracje rozliczeniowe (PIT-5/PIT-5L/CIT-2, VAT, ZUS) oraz porady i konsultacje w zakresie podstawowej działalności firmy. Cena minimalna netto.
Księgi handlowe rozwiń Cena: 500 zł W cenie zostały uwzględnione miesięczne deklaracje rozliczeniowe (PIT-5/PIT-5L/CIT-2, VAT, ZUS) oraz porady i konsultacje w zakresie podstawowej działalności firmy. Cena minimalna netto.
INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Cena
200 / zestaw
Kontakt
G.Macioł, M.Lukstaedt
Biuro Finansowo-Księgowe MGA G.Macioł, M.Lukstaedt Sp.j.
Wyślij e-mail
ul. Mławska 10
03-113 Warszawa

tel: 22 884418522 8844185
fax: 22 8844185
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
OPINIE O UŻYTKOWNIKU
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
Pity, podatki, outsourcing, obsluga finansowo - kadrowa - galeria
Pity, podatki, outsourcing, obsluga finansowo - kadrowa Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4 na 5 (liczba ocen: 8)
Poprzednia usługa: Cukiernie - naturalnie, tradycyjnie, polski smak   Następna usługa: SIŁOWNIA ATLAS! Warszawa - Wesoła