Autoryzowany Partner Unizeto Technologies S.A. w zakresie potwierdzania tożsamości klientów
Operator Punktu Potwierdzania Tożsamości Sieci Systemu Rejestracji CERTUM
NR: PP/123/0000
|
Do podpisywania dokumentów bezpiecznym podpisem elektronicznym konieczne jest posiadanie zestawu do składania podpisu elektronicznego. Dostępne są dwóch wersjach standardowej czyli z czytnikiem kart kryptograficznych (CERTUM Standard) lub w wersji bez czytnika kart – ale ten tylko wtedy, jeśli posiadasz komputer już wyposażony w czytnik kart.
www.certyfikatdlazus.pl
|
Wyślij e-mail @ Wyślij e-mail @ Wyślij e-mail @ Wyślij e-mail @5xe" o:preferrelative="t" o:spt="75" coordsize="21600,21600" id="_x0000_t75">
|
CERTUM standard
Zestaw do składania bezpiecznego podpisu elektronicznego "CERTUM standard" wyposażony jest w komplet urządzeń potrzebnych do złożenia podpisu. Dodatkowo w zestawie znajduje się certyfikat niekwalifikowany zaufany. Tylko CERTUM PCC, jako jedyne w Polsce, oferuje certyfikaty niekwalifikowane zaufane (wydawane zgodnie ze standardem Wyślij e-mail ), które są rozpoznawane we wszystkich rozpowszechnionych przeglądarkach internetowych na świecie oraz we wszystkich produktach Microsoft Corp.
Zawartość zestawu
|
Czytnik kart kryptograficznych
Wygląd czytnika może się różnić od
zamieszczonego na zdjęciu.
|
Karta kryptograficzna
· certyfikat kwalifikowany
· certyfikat niekwalifikowany zaufany
|
Płyta z oprogramowaniem
· proCertum CardManager
· proCertum SecureSign
· proCertum SecureSignVer
· znakowanie czasem - bez ograniczeń (znacznik czasu niekwalifikowany)
|
Uwaga: Oprogramowanie wchodzące w skład zestawu CERTUM standard, spełnia wymagania Ustawy o podpisie elektronicznym, posiada deklarację zgodności wg PN-EN 45014: proCertum SecureSign, proCertum SecureSignVer.
Możliwości
- podpisanie dowolnego pliku,
- oznakowanie czasem dowolnego pliku,
- podpisywanie i szyfrowanie poczty elektronicznej (z pomocą certyfikatu niekwalifikowanego),
- weryfikację podpisu pod dokumentem,
- podpisywanie wielu plików przy jednokrotnym podaniu kodu PIN (przy zastosowaniu dodatkowego oprogramowania proCertum Multisign).
Zastosowanie
- elektroniczne rozliczania z ZUS-em (Płatnik),
- podpisywanie korespondencji elektronicznej,
- wymiana dokumentów z urzędami administracji publicznej,
- zawieranie umów cywilno-prawnych,
- podpisywanie faktur elektronicznych,
- udział w aukcjach elektronicznych.
Cena
|
CERTUM standard
czytnik kart kryptograficznych, karta kryptograficzna, oprogramowanie, certyfikat kwalifikowany
|
Netto
|
Brutto
|
|
Okres ważności certyfikatów - 1 rok
|
296,00 zł
|
361,12 zł
|
|
Okres ważności certyfikatów - 2 lata
|
359,00 zł
|
437,98 zł
|
Istniej możliwości zakupu certyfikatu bez czytnika
CERTUM bez czytnika 1 rok cena netto: 268,00
CERTUM bez czytnika 2 lata cena netto: 314,00
Opłata za potwierdzenie tożsamości
cena netto: 20,00 zł
(za każdą osobę której tożsamość potwierdzamy)
Opłata za potwierdzenie tożsamości w siedzibie klienta
cena netto: 29,00 zł
(za każdą osobę której tożsamość potwierdzamy)
Wszystkie formalności możemy dopełnić u Państwa w biurze
Usługi dodatkowe
- wdrożenie usługi certyfikacyjnej (instalacja)
cena netto: 89,00 zł
- szkolenie przy stanowiskowe dotyczące Usług Certyfikacyjnych Cena netto: 89,00 zł (1 h)
- usług w siedzibie Klienta opłata zryczałtowana za jednorazowy dojazd
cena netto: 29,00 zł
1. Certyfikat kwalifikowany można wykorzystywać między innymi do:
- kontaktów drogą elektroniczną z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych (ZUS), np.:podpisania wniosku o wydanie zaświadczenia o niezaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne, podpisania deklaracji,
- nadawania mocy prawnej dokumentom w kontaktach prawnych przez Internet (np. upoważnienia elektroniczne w ZUS),
- pozyskiwania wypisów elektronicznych dotyczących wszystkich podmiotów gospodarczych wpisanych do Krajowego Rejestru Sądowego (KRS) ( Wyślij e-mail ),
- podpisywania urzędowej korespondencji z podmiotami administracji publicznej za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej,
- składania e-deklaracji podatkowych (www.e-deklaracje.gov.pl),
- zawierania umów cywilno-prawnych w formie elektronicznej,
- wystawiania faktur w formie elektronicznej,
- uczestniczenia w aukcjach i przetargach elektronicznych (np. Wyślij e-mail ),
- podpisywania raportów do Generalnego Inspektora Informacji Finansowej (GIIF),
- zgłaszania drogą elektroniczną zbiorów danych osobowych do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych (GIODO),
- składania e-deklaracji do Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego (UFG).
Zalety wykorzystywania certyfikatów kwalifikowanych:
- jeden certyfikat kwalifikowany służy do kontaktów z wieloma instytucjami/urzędami drogą elektroniczną,
- możliwość załatwiania spraw urzędowych, biznesowych, cywilno-prawnych za pośrednictwem internetu oraz skrócenie czasu ich realizacji,
- zastąpienie dotychczasowej „dyskietki” w kontaktach z ZUS przez urządzenia, które można podłączyć do standardowych portów dostępnych w każdym komputerze klasy PC (np. USB),
- zabezpieczenie podpisanych dokumentów elektronicznych przed zmianami przez osoby nieupoważnione,
- znacznie prostsze, szybsze i tańsze przeszukiwanie elektronicznych archiwów,
- dostępność urzędów elektronicznych online przez 24h/dobę, 7 dni w tygodniu.
Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.