favore.pl
Brak zdjęcia

Skuteczny PR w samorządzie terytorialnym nr 403870

Lokalizacja: Warszawa (woj. mazowieckie)

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
699 / osoba
Użytkownik
WGD_PR ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Kontakt
Maurycy Seweryn
Warszawska Grupa Doradców Public Relations
Wyślij e-mail
Dickensa 31a/25
02-384 Warszawa

tel: 668018353668018353
tel: 796479025796479025
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPIS USŁUGI
ADRESACI SZKOLENIA

pr_sukcesSzkolenie adresowane jest do rzeczników prasowych, specjalistów ds. promocji, PR i marketingu, ale też do burmistrzów, członków zarządów gminy i powiatu, dyrektorów jednostek administracji publicznej, naczelników i pracowników wydziałów odpowiedzialnych za relacje publiczne i promocję instytucji i gminy.

CEL SZKOLENIA

Prowadząc podczas ostatnich wyborów samorządowych projekt w jednej z gmin zauważyłem, że żadna instytucja nie miała przeszkolonego specjalisty ds. PR i rzecznika prasowego. Nie istniał jednolity system komunikacji ze społeczeństwem z wykorzystaniem wszystkich nośników dostępnych władzom gminy oraz powiatu.

Natłok zadań, priorytety, budżet i kompetencje współpracowników decydują o wyborze strategii komunikowania się z mediami, organizacjami pozarządowymi, instytucjami podległymi i mediami. Nie mając odniesienia, porównania lub czasu na sprawdzanie informacji specjaliści nie wykorzystują posiadanych zasobów. W rzeczywistości powoduje to, że mają więcej pracy i mniej wymiernych efektów. Możemy doradzić.

Proponowane przez WGD PR szkolenie:
  • pozwala oszczędzić czas specjalisty ds. promocji i public relations  na szukanie rozwiązań – my oferujemy gotowe propozycje
  • ułatwia pracę dzięki prezentacji sprawdzonych w innych samorządach systemów komunikacji z mediami i społeczeństwem
  • stwarza szansę awansu dzięki poznaniu a następnie zastosowaniu przez specjalistę ds. PR najkorzystniejszych i często najtańszych  formy promocji gminy i jej władz
  • zwiększa kompetencje specjalisty do kreowania wydarzeń, wizerunku i relacji „na już” w oparciu o zdobyta wiedzę i posiadany materiał szkoleniowy
  • nie ogranicza czasu – jest krótkie, prowadzone aktywnie z energią z wykorzystaniem przykładów i video-prezentacji

  • PROWADZĄCY SZKOLENIE

moryc01Maurycy Seweryn – Były wiceburmistrz Dzielnicy Ochota w Warszawie. Trzykrotnie wybrany radnym. Prowadził biuro prasowe Kandydata na Prezydenta Warszawy – Marka Borowskiego . Przeprowadził wiele kampanii wizerunkowych i PR, w tym kilkadziesiąt w ramach samorządu terytorialnego.

Wykładowca „Komunikacji interpersonalnej” i „Autoprezentacji i wystąpień publicznych” w Studium Podyplomowym w Wyższej Szkole Handlowej w Radomiu oraz „Etykiety i savoir vivre” na Wydziale Nauk Humanistycznych WSH.

Absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego i stypendysta Uniwersytetu Humboldta w Berlinie. Były doktorant w Katedrze Zarządzania WSPiZ im. Leona Koźmińskiego.

Absolwent Krajowego Centrum Edukacji Europejskiej oraz Studium Stosunków Międzynarodowych IPB. Ukończył Szkołę Liderów Społecznych i Politycznych Fundacji Schumana.

Doświadczenie w komunikacji i kreowaniu wizerunku zdobywa od 1995. Przez 4 lata był rzecznikiem prasowym Polskiego Związku Działkowców, rzecznikiem organizacji społecznych, pracownikiem Centrum Informacyjnego Rządu i sekretariatu MSWiA  a następnie dyrektorem ds. PR w Towarzystwie Inicjatyw Społecznych „TROSKA” i PR managerem roadshow RAGE-RACE 2010. W sferze gospodarczej był kierownikiem projektu w Raabe Verlags, i dyrektorem ds. sprzedaży w Ricco Sp. z o o.
Ma na swoim koncie ponad 2000 publikacji prasowych. Założyciel Warszawskiej Grupy Doradców Public Relations.

PROGRAM SZKOLENIA

Podstawowe cele skutecznego Public Relations w urzędzie i jego jednostkach podległych. Jak analizować sytuacje i jak zbudować strategię dla całej gminy lub powiatu?
  • Urząd -media-społeczeństwo. Skuteczne komunikowanie się z otoczeniem urzędu i gminy od poziomu lokalnego do unijnego.
  • Strategia PR instytucji, gminy, powiatu: - cele i podstawy planowania w PR,- dopasowanie narzędzi PR do sytuacji, budżetu i polityki gminy.
  • Prezentacja burmistrza, dyrektora, naczelnika jako element budowy wizerunku instytucji.
  • Zasady współpracy z mediami. Jak zdobyć media czyli czego oczekują dziennikarze od managerów oraz od specjalistów ds. PR jednostek samorządowych? Jak profesjonalnie przygotować informację i konferencję prasową.
  • Wypowiedz w radio, przed kamerą i wystąpienie publiczne – jak uniknąć stresu i jak wykreować swój wizerunek.
  • Komunikacja i PR w Internecie.
  • Jak „nie dać się wodzić za nos”, czyli prawa i zasady rzetelnej komunikacji i dobrych relacji z dziennikarzami. Obowiązki dziennikarza – wybrane zagadnienia prawne, aby sprostowanie było ostatecznością.
  • Różnice w przekazie, czyli jak prawidłowo i skutecznie wykorzystać różne media do prezentacji instytucji i jej polityki w gazecie i mediach elektronicznych.
  • Rzecznik prasowy a wystąpienia publiczne władz instytucji i gminy.
  • Jak skutecznie wykreować wydarzenia medialne od imprezy okolicznościowej do koncertu.
  • Własna gazeta, portale i fora a opinia publiczna i pozyskanie inwestorów.

 



Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz

INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
SŁOWA KLUCZOWE
INFORMACJE
Cena
699 / osoba
Użytkownik
WGD_PR ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Kontakt
Maurycy Seweryn
Warszawska Grupa Doradców Public Relations
Wyślij e-mail
Dickensa 31a/25
02-384 Warszawa

tel: 668018353668018353
tel: 796479025796479025
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU WGD_PR
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.

Skuteczny PR w samorządzie terytorialnym Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 6)
Poprzednia usługa: Układanie kostki brukowej, granitowej i inne   Następna usługa: Firma remontowo - budowlana