favore.pl
CENTRUM PARKIECIARZA podłogi, schody, elewacje, taras

CENTRUM PARKIECIARZA podłogi, schody, elewacje, taras nr 408854

Lokalizacja: Kraków, Michałowice (woj. małopolskie)

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Użytkownik
sieklucki945 (3)Ranga użytkownika
Dowiedz się więcej »
ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Kontakt
CENTRUM PARKIECIARZA
PHU Artur Sieklucki
Wyślij e-mail
ul. Zakopiańska 58A
30-418 Kraków

tel: 503 170 010503 170 010
marketing@centrumparkieciarza.pl
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-19:00
sb: 10:00-16:00
nd: 11:00-16:00
rozwiń
OPIS USŁUGI

Nasza firma zajmuje się sprzedażą wysokiej jakości

  • podłóg,
  • schodów,
  • drzwi,
  • tarasów
  • elewacji drewnianych

W swojej ofercie mamy również ekskluzywne drzwi wewnętrzne MORIC, a także wysokiej klasy schody i podłogi MARCHEWKA. Oferujemy kompleksowe usługi montażowe, usługi parkieciarskie.

Posiadamy wysokiej klasy chemię parkieciarską.

 

Zapraszamy do naszych salonów sprzedaży:

  • Kraków ul.Zakopiańska 58A, tel. 503 170 010
  • Michałowice/k.Krakowa ul.Krakowska 2A, tel. 515 599 776 , Wyślij e-mail


Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz


INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
SŁOWA KLUCZOWE
INFORMACJE
Użytkownik
sieklucki945 (3)Ranga użytkownika
Dowiedz się więcej »
ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Kontakt
CENTRUM PARKIECIARZA
PHU Artur Sieklucki
Wyślij e-mail
ul. Zakopiańska 58A
30-418 Kraków

tel: 503 170 010503 170 010
marketing@centrumparkieciarza.pl
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-19:00
sb: 10:00-16:00
nd: 11:00-16:00
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU sieklucki945
negatywna
rozwiń Niestety odradzam i przestrzegam!!! Zaliczka na deski podłogowe (200m2) została wniesiona w styczniu 2017, następnie w lipcu 2017 wpłaciliśmy pozostałą kwotę, aż do wysokości 95% wartości usługi. W dzień wysłania przelewu (wtorek 25.07.2017) Pan Właściciel zapewniał, że w dniu następnym skontaktuje się z nami telefonicznie, a w czwartek (27.07.2017) od rana podłoga będzie montowana. Nikt nie dał nam znać, że cokolwiek się zmieniło, mąż w czwartek od rana czekał na montażystów. Oczywiście nikt się nie zjawił, nie poinformowano nas o jakichkolwiek zmianach. W piątek również nie rozpoczęto montażu. Gdy z tygodniowym opóźnieniem rozpoczął się montaż desek, na wstępie okazało się, że nie przygotowano całej podłogi i w związku z tym montaż odbędzie się w dwóch etapach. Informowaliśmy wówczas, że dnia 21.08.2017 rozpoczynają pracę dwie kolejne niezależne ekipy (stolarzy i tapicerów), których prace nie mogą się opóźnić. Zostaliśmy kilkukrotnie zapewnieni, że montażyści zdążą. W drugim umówionym terminie ponownie nikt się u nas nie zjawił. Zapewniono nas, że praca rozpocznie się w środę 16.08.2017 od godziny 7 rano. Z racji tego, że zależy nam na czasie skróciliśmy nasze urlopy i wróciliśmy do Krakowa. Oczywiście w środę również nikt się nie zjawił i to my musieliśmy dzwonić do sklepu przy ul. Zakopiańskiej dowiadywać się dlaczego. Wczoraj po południu zapewniano nas, że dzisiaj od rana prace się rozpoczną jednak zgodnie ze standardem firmy Baront nikt się u nas nie zjawił i nikt nie raczył do nas zadzwonić. Sytuacja jest skandaliczna!!! W najbliższy poniedziałek pracę mają rozpocząć kolejni wykonawcy, a firma BARONT Centrum Parkieciarza nam to uniemożliwia. Niestety od momentu otrzymania wpłaty obsługa klienta jest na fatalnym poziomie. Dodam jeszcze, że Pan Właściciel podczas rozmów telefonicznych twierdził, że nic nie wie o tym, że zabrakło dla nas desek, był również zdziwiony opóźnieniami. Po czym całkowicie przestał odbierać telefon i oddzwaniać. Bardzo odradzam i przestrzegam przed tą firmą, a jeżeli ktoś się zdecyduje to proszę zawrzeć w umowie wpis o karach umownych za spóźnienie lub nie wpłacać 95% wartości umowy przed rozpoczęciem jakichkolwiek prac. Wystawiona 17-08-2017 17:57 przez Katarzyna Szura (46.171.158.*)   Zgłoś nadużycie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
negatywna
rozwiń Niestety odradzam i przestrzegam!!! Zaliczka na deski podłogowe (200m2) została wniesiona w styczniu 2017, następnie w lipcu 2017 wpłaciliśmy pozostałą kwotę, aż do wysokości 95% wartości usługi. W dzień wysłania przelewu (wtorek 25.07.2017) Pan Właściciel zapewniał, że w dniu następnym skontaktuje się z nami telefonicznie, a w czwartek (27.07.2017) od rana podłoga będzie montowana. Nikt nie dał nam znać, że cokolwiek się zmieniło, mąż w czwartek od rana czekał na montażystów. Oczywiście nikt się nie zjawił, nie poinformowano nas o jakichkolwiek zmianach. W piątek również nie rozpoczęto montażu. Gdy z tygodniowym opóźnieniem rozpoczął się montaż desek, na wstępie okazało się, że nie przygotowano całej podłogi i w związku z tym montaż odbędzie się w dwóch etapach. Informowaliśmy wówczas, że dnia 21.08.2017 rozpoczynają pracę dwie kolejne niezależne ekipy (stolarzy i tapicerów), których prace nie mogą się opóźnić. Zostaliśmy kilkukrotnie zapewnieni, że montażyści zdążą. W drugim umówionym terminie ponownie nikt się u nas nie zjawił. Zapewniono nas, że praca rozpocznie się w środę 16.08.2017 od godziny 7 rano. Z racji tego, że zależy nam na czasie skróciliśmy nasze urlopy i wróciliśmy do Krakowa. Oczywiście w środę również nikt się nie zjawił i to my musieliśmy dzwonić do sklepu przy ul. Zakopiańskiej dowiadywać się dlaczego. Wczoraj po południu zapewniano nas, że dzisiaj od rana prace się rozpoczną jednak zgodnie ze standardem firmy Baront nikt się u nas nie zjawił i nikt nie raczył do nas zadzwonić. Sytuacja jest skandaliczna!!! W najbliższy poniedziałek pracę mają rozpocząć kolejni wykonawcy, a firma BARONT Centrum Parkieciarza nam to uniemożliwia. Niestety od momentu otrzymania wpłaty obsługa klienta jest na fatalnym poziomie. Dodam jeszcze, że Pan Właściciel podczas rozmów telefonicznych twierdził, że nic nie wie o tym, że zabrakło dla nas desek, był również zdziwiony opóźnieniami. Po czym całkowicie przestał odbierać telefon i oddzwaniać. Bardzo odradzam i przestrzegam przed tą firmą, a jeżeli ktoś się zdecyduje to proszę zawrzeć w umowie wpis o karach umownych za spóźnienie lub nie wpłacać 95% wartości umowy przed rozpoczęciem jakichkolwiek prac. Wystawiona 17-08-2017 17:57 przez Katarzyna Szura (46.171.158.*)   Zgłoś nadużycie
Zobacz wszystkie

Wystaw opinię
Salon Michałowice, ul.Krakowska 2a - CENTRUM PARKIECIARZA podłogi, schody, elewacje, taras
CENTRUM PARKIECIARZA podłogi, schody, elewacje, taras Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4 na 5 (liczba ocen: 17)
Poprzednia usługa: MIESZAŁKA DO FARSZU RĘCZNA   Następna usługa: Mycie, czyszczenie pomników, nagrobków