Favore.plBaza wiedzy

"Klienci" w bazie wiedzy (strona 8)

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
  • Google Moja Firma, czyli jak być widocznym na mapie lokalnego biznesu?

    Autor: KarolinaRoksela   |   23 kwi 2021, 9:00   |   Dział: Artykuły
    Google Moja Firma, czyli jak być widocznym na mapie lokalnego biznesu?Poszukując obecnie informacji, coraz częściej instynktownie sięgamy po telefon lub komputer. Nic więc dziwnego, że wyszukiwarka internetowa okazuje się powszechnym źródłem wiadomości i opinii. Jednym z jej ciekawszych narzędzi stało się GMB, które stanowi ogromną szansę dotarcia do klientów dla właścicieli firm. Dowiedz się, czym jest ta popularna usługa i czy warto z niej skorzystać. Sprawdź, co zyskasz dzięki Google Moja Firma.
  • Firmowe strony WWW. Jak wybrać najlepszy system CMS dla biznesu?

    Autor: KarolinaRoksela   |   15 kwi 2021, 14:14   |   Dział: Artykuły
    Firmowe strony WWW. Jak wybrać najlepszy system CMS dla biznesu? Autokreacja oraz promocja to jedne z najważniejszych roli spełnianych przez profesjonalną stronę internetową. Założenie biznesowej platformy nie jest obecnie zadaniem skomplikowanym. Do realizacji tego celu wykorzystuje się programy typu CMS. W tym artykule opowiemy o tym prostym i szybkim narzędziu do zarządzania stroną WWW. Sprawdź, jak wybrać najlepsze rozwiązanie dla swojej firmy.
  • Czym kierować się przy wyborze kostki brukowej na własną posesję?

    Autor: KarolinaRoksela   |   9 kwi 2021, 14:19   |   Dział: Artykuły
    Czym kierować się przy wyborze kostki brukowej na własną posesję?Materiał ceniony za wyjątkową trwałość i odporność. Mimo że wymaga specjalnej pielęgnacji i czyszczenia, to często stanowi nawierzchnię podjazdów, alejek ogrodowych czy tarasów. Zakup kostki brukowej może wydawać się trudny ze względu na wielość jej rozmiarów, kolorów i długości. Podpowiadamy, na co zwrócić uwagę przy wyborze odpowiedniej oferty.
  • 5 wskazówek, jak zbudować widoczność firmy w sieci

    Autor: KarolinaRoksela   |   18 mar 2021, 14:52   |   Dział: Artykuły
    5 wskazówek, jak zbudować widoczność firmy w sieciStacjonarne prowadzenie biznesu jest już współcześnie niewystarczające. Chcąc odnieść sukces na rynku oraz podjąć rywalizację z konkurencją należy budować widoczność swojej firmy przede wszystkim w Internecie. To właśnie sieć stanowi obecnie najważniejszą formę kreacji i autopromocji. Nie jest to jednak zadanie łatwe i rzadko przynosi od razu wymierne efekty. W poniższym artykule uchylamy rąbka tajemnicy i podpowiadamy, jakie działania należy podjąć, aby zyskać nowych i nie tylko wirtualnych klientów.
  • Prawa konsumenta, czyli co może klient?

    Autor: KarolinaRoksela   |   12 mar 2021, 9:23   |   Dział: Artykuły
    Prawa konsumenta, czyli co może klient? Większość z nas zakupy robi niemal codziennie. Zarówno sprzedającemu, jak i kupującemu przysługują określone prawa i obowiązki. Poznaj konstytucyjne przepisy, które chronią działalność konsumencką, bezpieczeństwo i prywatność podczas nabywania przedmiotów. Sprawdź, do jakich instytucji można się zgłosić, gdy zostanie naruszony nasz ekonomiczny interes.
  • Dlaczego firma potrzebuje profesjonalnej strony internetowej?

    Autor: KarolinaRoksela   |   8 mar 2021, 10:40   |   Dział: Artykuły
    Dlaczego firma potrzebuje profesjonalnej strony internetowej?Internet stanowi obecnie jedną z ważniejszych form autokreacji oraz promocji. Dobrze przygotowana strona WWW jest więc na wagę złota. W bardzo wielu przypadkach stanowi najważniejszą formę kontaktu klienta z firmą. Jednocześnie odpowiada więc za pierwsze wrażenie. Jeśli jesteś właścicielem przedsiębiorstwa, to powinieneś mieć własną witrynę internetową. Poznaj najważniejsze korzyści takiego rozwiązania.
  • Amazon. pl wystartował. Jak zmieni się polski rynek e - commerce?

    Autor: KarolinaRoksela   |   4 mar 2021, 11:12   |   Dział: Artykuły
    Amazon.pl wystartował. Jak zmieni się polski rynek e-commerce?O powstaniu polskiej wersji światowego giganta słyszeliśmy od wielu miesięcy. Plotki i nieoficjalne zapowiedzi pobudzały ciekawość całego sektora e-commerce. Wraz z początkiem marca Amazon wreszcie pojawił się w Polsce. Celem platformy jest zwiększenie popularności lokalnych biznesów i pomoc w dotarciu do większej liczby klientów oraz zapewnienie większego komfortu zakupów. Jak światowy lider e-handlu wpłynie na krajowy rynek i czy zagrozi swoim największym konkurentom?
  • Jak zdobyć zlecenia dla swojej firmy?

    Autor: KarolinaRoksela   |   2 mar 2021, 11:26   |   Dział: Artykuły
    Jak zdobyć zlecenia dla swojej firmy?Stworzenie własnej firmy jeszcze nigdy nie było tak proste. Dużo trudniej jest jednak zaistnieć na rynku i wyróżnić się na tle konkurencji. Nawet jeśli popyt na daną usługę jest duży, nie oznacza to szybkiego pozyskania klientów. W takiej sytuacji warto skorzystać z serwisów łączących małych i średnich przedsiębiorców ze zleceniodawcami. W jaki sposób działają takie platformy oraz w jak można korzystać z ich funkcjonalności? Zapoznaj się z naszym kompendium wiedzy i dowiedz się, jak otrzymywać zlecenia na swoje usługi.
  • Syndrom chorego budynku jak temu zapobiec?

    Autor: buenavistamediagroup   |   27 sie 2020, 16:34   |   Dział: Artykuły
    Syndrom chorego budynku  jak temu zapobiec?Czy domy mogą chorować? Choć brzmi to nieco absurdalnie, jest jednak jak najbardziej realne. Jak opisują to statystyki aż 30% budynków może cierpieć na syndrom chorego budynku. Mimo że niedomaga budynek, skutki najdotkliwiej odczuwamy my mieszkańcy. W końcu spędzamy prawie 90% naszego czasu wewnątrz pomieszczeń. Jak wyleczyć chory dom, a przy okazji zadbać o własne zdrowie i samopoczucie? Są na to sposoby!
  • MultiBox nowoczesny marketing zintegrowany

    Autor: alegria_KK   |   14 kwi 2020, 19:14   |   Dział: Artykuły
    Internetowy świat ery Google ciągle się zmienia. Obserwujemy trendy i zmiany, jakie zachodzą w wyszukiwarce i ciągle dostosowujemy naszą ofertę do aktualnych wymagań. Dzięki temu Klientom CS Group Polska zapewniamy kompleksowe działania dopasowane do potrzeb i możliwości każdego biznesu, na każdym etapie rozwoju firmy od podstawowej obecności w Internecie, po aktywny marketing internetowy.