Czy można wyobrazić sobie firmę, która nie posiada strony internetowej, która nie reklamuje swoich produktów czy usług w sieci? Jest to niemożliwe Internet stał się w ciągu ostatnich lat podstawowym narzędziem przedsiębiorstw w zdobywaniu klientów. Ta rewolucja, którą przeżywamy od momentu sprywatyzowania sieci w 1991 roku trwa już dokładnie ćwierć wieku i zmieniła całkowicie funkcjonowanie globalnej gospodarki.
Z raportów najnowszych badań dotyczących branży IT wynika, że czołowym liderem na rynku outsourcingu i świadczenia usług biznesowych jest Polska. To właśnie w Polsce działa największa liczba firm ( http://natek.eu/pl/) i zagranicznych inwestorów zajmujących się branżą outsourcingową. Skąd taki dobry wynik?
Czy Twoja firma posiada stronę internetową, która jest widoczna i skutecznie przyciąga klientów? Przekonaj się, że klienci szukają firm i usług w sieci i dowiedz się, dlaczego warto być widocznym w Internecie.
Istnieje wiele strategii marketingowych. Trendy w tej dziedzinie wciąż się zmieniają i wszystko zależy od odbiorców. Obecnie odchodzi się już od pozycjonowania, na rzecz inbound marketingu.
To niesamowite jak wiele firm sprzątających różni się sposobem wykonania usług. Ale jak wiele z nich może powiedzieć, że realizuje usługi profesjonalnie?
Jakość usług determinuje większość ilość klientów, większe zarobki i to, że klienci sami będą polecać Twoją firmę. Zapraszamy na szkolenie z profesjonalnego sprzątania.
Prowadzenie strony internetowej, bloga czy sklepu internetowego wymaga poznania odbiorców i ich zachowań. W tym celu niezbędnym jest zapoznanie się z narzędziem Google Analytics.
Mówią, że klient jest najważniejszy. Trudno się z tym stwierdzeniem nie zgodzić, biorąc pod uwagę fakt, że to właśnie klienci napędzają działalność przedsiębiorstwa. Co więc należy zrobić, aby byli oni nam bardziej przychylni?
Komunikacja z klientem jest bardzo ważna. Przeprowadzona nieumiejętnie może przysporzyć wielu kłopotów. Szczególne znaczenie ma komunikacja marketingowa.