-
Wśród ludzi z branży marketingu internetowego od jakiegoś czasu trwa dyskusja na temat znaczenia content marketingu. Spotyka się głosy, że jest to nowe SEO, które pomaga skuteczniej przyciągnąć uwagę klientów i zbudować z nimi trwałe więzi. Jeszcze inni twierdzą, że podnosi sprzedaż i pozwala osiągnąć lepszy zwrot z inwestycji. Dowiedz się kilku faktów na ten temat.
-
Billboardy, reklamy w internecie, telewizyjne spoty - firmy korzystają z wszelkich rozwiązań, aby z jak największym rozmachem dotrzeć do klienta. W ferworze przeznaczania funduszy na wielkoformatową reklamę często zapomina się o mniej popularnych, ale skutecznych sposobach na kampanię. Mowa na przykład o gadżetach reklamowych.
-

W każdym z domów, jakie odwiedzamy, znajdują się pomieszczenia, bez których dane miejsce nie mogłoby w najmniejszym stopniu zaspokoić naszych potrzeb. Każdy z nas potrzebuje kąta dla siebie. Tego, by w jego domu znajdowała się kuchnia czy łazienka. Tak było od zawsze i na zawsze pozostanie. Dlatego też wygląd czy wielkość tych pomieszczeń jest dla nas najistotniejsza.
-

Wśród klientów jednego ze sklepów budowlanych na przedmieściach pięknego Wrocławia przeprowadzono dobrowolną ankietę. Aby wziąć w niej udział należało pobrać druk ankiety od hostessy, wypełnić go i wrzucić do specjalnej urny. Dla zachęty każdy kto oddał głos, dostawał miniaturowy notesik z wyrywanymi karteczkami i logo sklepu przeznaczony do tworzenia listy zakupów. W ciągu dwóch dni udało się zebrać ponad tysiąc odpowiedzi do ankiet i na podstawie statystycznego opracowania ponad tysiąca arkuszy, wyciągnięto wiele wniosków związanych z zapotrzebowaniem rynku na usługi naprawcze.
-
Reklama jest niezwykle ważna dla firmy. Bez niej właściwie nie ma szans, aby potencjalni klienci dowiedzieli się o świadczonych usługach i z nich skorzystali. Dlatego firmy prześcigają się w kreatywnych kampaniach reklamowych, próbując przyciągnąć odbiorców ciekawym hasłem, zdjęciem czy grafiką.
-

Najpopularniejszy portal aukcyjny w Polsce jest dla wielu sprzedawców głównym narzędziem działalności firmy. Sprawdź jakich błędów nie popełniać w tego rodzaju handlu oraz jak zwiększyć sprzedaż.
-
Stopa procentowa to kluczowa wartość przy ustalaniu cen produktów bankowych. Jej obniżka jest bardzo dobrą wiadomością dla obecnych i przyszłych kredytobiorców, ponieważ oznacza tańsze kredyty konsumenckie. Nie dla wszystkich klientów banku są to jednak pozytywne zmiany. Tracą ci, którzy chcą pomnażać kapitał w banku.
-

Lokata to chyba najbardziej znana forma oszczędzania. Podpisujemy umowę, wpłacamy na konto określoną kwotę i obserwujemy, jak powiększa się suma, którą otrzymamy. Szybko, wygodnie, bez nadmiernych komplikacji.
-
Dynamiczny rozwój technologii informatycznych determinuje przedsiębiorców do nieustannej modernizacji stosowanych rozwiązań informatycznych. Dla firm, które chcą mieć stały dostęp do nowych technologii i wykwalifikowanych specjalistów najlepszym rozwiązaniem jest outsourcing IT.
-
BIG, czyli biuro informacji gospodarczej, to instytucja, która zajmuje się gromadzeniem, przechowywaniem i przekazywaniem informacji gospodarczych o rzetelnych płatnikach i dłużnikach. Dlaczego powinieneś skorzystać z BIG już dziś? Poznaj trzy powody.