Favore.plBaza wiedzy

"Klienci" w bazie wiedzy (strona 13)

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
  • Założyłeś firmę? Zacznij ją promować

    Autor: Kasiamer   |   24 lis 2014, 9:12   |   Dział: Artykuły
    W końcu udało Ci się dopiąć na ostatni guzik wszelkie formalności i twoja firma może wystartować. Jednak co zrobić, aby zdobyć pierwszych klientów? Jak zwrócić ich uwagę, jeśli na rynku jest tylu konkurentów?
  • Ćwiczenia dla zabieganych

    Autor: matmich2   |   17 lis 2014, 13:31   |   Dział: Artykuły
    Ćwiczenia dla zabieganychCiągle narzekamy, że brak nam czasu na prowadzenie zdrowego trybu życia, zapisania się na zajęcia do siłowni, tymczasem kilka minut dziennie spędzonych na prostych ćwiczeniach może zdziałać cuda. Wystarczy tylko 8 minut dziennie rano by wysmuklić sylwetkę.
  • Fizjoterapeuta, czyli kto?

    Autor: karinam6   |   17 lis 2014, 11:09   |   Dział: Artykuły
    Fizjoterapeuta, czyli kto?Profesjonalny fizjoterapeuta jest wyszkolony i licencjonowany do analizy, oceny i diagnozowania oraz leczenia zaburzeń ograniczenia funkcjonowania i niepełnosprawności u pacjentów lub klientów.
  • Strona internetowa elementem promocji

    Autor: karinam6   |   17 lis 2014, 9:19   |   Dział: Artykuły
    Strona internetowa elementem promocji Najważniejszym elementem promocji w dzisiejszych czasach jest strona internetowa. Bez niej żadne przedsiębiorstwo nie ma szans utrzymać się na rynku i być konkurencyjnym wobec innych przedsiębiorstw. Strona internetowa jest niejako wizytówką firmy. Najczęściej potencjalny klient zanim osobiście zjawi się w siedzibie przedsiębiorstwa najpierw odwiedzi jego stronę www. Jest to jego pierwszy kontakt z firmą, jeśli strona przykuje jego uwagę oraz wzbudzi zainteresowanie, a przy tym nie stworzy kłopotów z odnalezieniem potrzebnych informacji, dużo większa jest szansa na nawiązanie współpracy tego klienta z firmą.
  • Podstawy Public Relations

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 14:17   |   Dział: Artykuły
    Podstawy Public RelationsPublic relations (PR) jest sposobem dla firm, organizacji lub osób na polepszenie ich reputacji. Zadanie to zazwyczaj jest wykonywane przez specjalistów public relations lub firmy PR na zlecenie swoich klientów. PR zazwyczaj polega komunikowaniu się z mediami by poprzez media przedstawić klientów w najkorzystniejszy z możliwych sposobów. To również często wymaga wspólnych działań z innymi ludźmi i organizacjami, aby stworzyć dobrą wolę we wspólnocie i zmocnić wizerunek klienta.
  • Marketing na żądanie

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 14:04   |   Dział: Artykuły
    Marketing na żądanieCokolwiek robimy, wszystko zaczyna się od strategii i analizy. Oznacza to, że musimy dowiedzieć się, jaki rodzaj konsumentów lub przedsiębiorców jest na rynku, co dokładnie masz do zaoferowania, co już wiedzą, konsumenci, o co dbają w związku z tym, jakie media docierają do nich, co robią lepiej (lub gorzej) twoi konkurenci itp. itd.
  • Podstawy kampanii reklamowej

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 13:09   |   Dział: Artykuły
    Podstawy kampanii reklamowejWykonanie kampanii reklamowej nie jest łatwym zadaniem. Możesz to zrobić na własną rękę, ale przygotuj się dobrze. Należy od razu zakasać rękawy i zabrać się do pracy.
  • Kampania reklamowa

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 13:02   |   Dział: Artykuły
    Kampania reklamowaJak dobrze twoje reklamy i promocje docierają do klientów pozwoli ostatecznie ustalić, jak skuteczna jest twoja strategia marketingowa. Staje się to Twoim obowiązkiem by podtrzymywać zdobyty rynek i kontynuować dalszą ekspansję, a także wprowadzać innowacyjne produkty do twojej oferty. Pamiętaj, że celem reklamy i strategii promocyjnej jest tworzenie świadomości produktu, aby wzbudzić potrzeby i oczekiwania klientów do konsumpcji oraz stworzenie lojalnego strumienia zadowolonych klientów, którzy nadal będą patronować firmie.
  • Zarządzanie kryzysowe - jak pomóc Twojemu biznesowi

    Autor: Reaktia   |   15 wrz 2014, 12:07   |   Dział: Artykuły
    Zarządzanie kryzysowe - jak pomóc Twojemu biznesowiZarządzanie kryzysowe - co oznacza? Czy Twoja firma może go potrzebować?
  • Jak stworzyć strategię marketingową, która działa?

    Autor: Reaktia   |   11 wrz 2014, 16:01   |   Dział: Artykuły
    Jak stworzyć strategię marketingową, która działa?Złoty środek nie istnieje. Tajemnicza reguła, która gwarantuje natychmiastowy sukces, też nie. Pomimo zapewnień niektórych, nie można określić jednej linii działań marketingowych, które przyniosą każdej firmie takie same (najlepiej świetne) efekty! Na co więc warto zwrócić uwagę, zanim zniechęcimy się i stwierdzimy, że marketing naszej firmy nie przynosi spodziewanych efektów?