Favore.plBaza wiedzy

"Komunikacja" w bazie wiedzy (strona 2)

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
  • Kapela na ślub - jak wybrać odpowiednią?

    Autor: AgataRud   |   18 lis 2015, 11:19   |   Dział: Artykuły
    Kapela na ślub- jak wybrać odpowiednią?Nie ulega wątpliwości, że jednym z najważniejszych dniu w życiu większości par jest dzień ślubu. Już sama nazwa wesele wskazuje na to, że dzień ten powinien zostać zapamiętany w pamięci nie tylko pary młodej, ale również gości jako szczęśliwy, radosny i pełen optymizmu. Oprawa muzyczna w tym dniu jest jednym z ważniejszych i trudniejszych wyborów jakie czekają przyszłą parę młodą.
  • Zarządzanie komunikacją w kryzysie

    Autor: homie   |   16 lis 2015, 12:19   |   Dział: Artykuły
    Zarządzanie komunikacją w kryzysieSytuacje kryzysowe zdarzają się w większości przedsiębiorstw. Czasem kryzys dotyka firmę mocniej czasem słabiej, ale niezależnie od jego siły, trzeba umieć sobie z nim poradzić. Poniżej kilka wskazówek jak skutecznie komunikować się w przypadku wystąpienia takich sytuacji.
  • E - mail marketing - jak robić to dobrze?

    Autor: homie   |   16 lis 2015, 8:17   |   Dział: Artykuły
    E-mail marketing - jak robić to dobrze?E-mail marketing pomimo wielu kanałów dotarcia do klienta, wciąż jest jednym z najpopularniejszych narzędzi. Ważne jest, aby umiejętnie go wykorzystać i nie dopuścić do tego, że klient będzie zasypywany wiadomościami, których nigdy nie przeczyta. Poniżej kilka wskazówek jak to zrobić.
  • Targi branżowe - jak się wystawiać?

    Autor: homie   |   13 lis 2015, 12:31   |   Dział: Artykuły
    Targi branżowe - jak się wystawiać?Uczestnictwo w targach ma duży wpływ na rozpoznawalność marki. Trzeba jednak pokazać się na nich z jak najlepszej strony i nie wystarczy tylko wykupić dobrego miejsca, ale także zastosować się do poniższych sugestii.
  • Skuteczna komunikacja marketingowa - jak komunikować się z klientami?

    Autor: homie   |   30 paź 2015, 8:59   |   Dział: Artykuły
    Skuteczna komunikacja marketingowa - jak komunikować się z klientami?Komunikacja z klientem jest bardzo ważna. Przeprowadzona nieumiejętnie może przysporzyć wielu kłopotów. Szczególne znaczenie ma komunikacja marketingowa.
  • Jak tworzyć skuteczne bannery?

    Autor: arbeta   |   27 paź 2015, 15:34   |   Dział: Artykuły
    Jak tworzyć skuteczne bannery?Banner jest podstawowym narzędziem w marketingu internetowym. Obecnie na większości stron można je znaleźć. Co zrobić, żeby wyróżnić się na tle konkurencji i zwiększyć zainteresowanie użytkowników sieci?
  • Komunikacja werbalna i niewerbalna

    Autor: magdalenaokowska   |   27 paź 2015, 15:28   |   Dział: Artykuły
    Komunikacja werbalna i niewerbalnaW codziennych kontaktach z drugą osobą używane są dwie formy komunikacji; werbalna i niewerbalna. Czy wiesz jak jesteś odbierany przez innych za pomocą sygnałów niewerbalnych, które wysyłasz?
  • Nietypowe miejsca na biuro freelancera

    Autor: JustynDrei   |   30 wrz 2015, 15:30   |   Dział: Artykuły
    Nietypowe miejsca na biuro freelanceraZdalna praca rządzi się swoimi prawami. Nie jesteśmy zmuszeni do tkwienia przy biurku w korporacji i nikt nie rozlicza nas z przesiedzianych za nim godzin. Jednak wielu freelancerów niewolę biurka zamienia na niewolę kanapy. Pora więc poznać potencjał naszej pracy i przekonać się, że obowiązki możemy wykonywać właściwie wszędzie.
  • Instagram - narzędzie komunikacji z klientami

    Autor: magdalenaokowska   |   28 wrz 2015, 16:14   |   Dział: Artykuły
    Instagram - narzędzie komunikacji z klientamiW dzisiejszym świecie bez marketingu internetowego ciężko mówić o skutecznym marketingu. Media społecznościowe stanowią najskuteczniejsze źródło informacji o marce. Instagram z roku na rok coraz szybciej się rozrasta, warto więc dowiedzieć się paru informacji o tym serwisie.
  • Wdrażanie systemów ERP do przedsiębiorstwa

    Autor: LenaMikorosk   |   18 wrz 2015, 13:04   |   Dział: Artykuły
    Obecnie wprowadzenie informatycznego systemu zarządzania do przedsiębiorstwa jest absolutnym standardem. Po co decydować się na takie działania? Żeby przedsiębiorstwo działo lepiej, efektywniej i podnosiło swoją konkurencyjność. Ważne staje się dostarczenie usług na najwyższym poziomie, co w efekcie pozwala wyprzedzić konkurencje i sprawniej zarządzać przedsiębiorstwem. Obecnie pozyskiwanie klientów staje się procesem bardzo kosztowym, ale właściwie zaprojektowany system informatyczny, pozwoli zredukować nadkłady z tym związane. Wdrożony system pozwala przeprowadzić analizę kupujących oraz trafić z ofertą do potencjalnie zainteresowanych co znacznie zwiększa szansę na sprzedaż.