Favore.plBaza wiedzy

"Promocja" w bazie wiedzy (strona 3)

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
  • Koniec kolekcji w sieciówkach. Czy warto kupować na promocjach?

    Autor: sofijka   |   24 lis 2015, 15:02   |   Dział: Artykuły
    Koniec kolekcji w sieciówkach. Czy warto kupować na promocjach?Gdybyśmy mieli odpowiedzieć sobie na pytanie, co najbardziej kojarzy nam się ze mianą sezonu, odpowiedzi prawdopodobnie różniłyby się przeważnie ze względu na płeć respondentów. Mężczyźni, którzy słyną raczej z prostego w dobrym tego słowa znaczeniu, myślenia, pewnie skupiliby się na cechach charakterystycznych poszczególnych pór roku, np.: będzie cieplej/ zimniej , liście opadają/rosną , kwiatki rosną/więdną i tak dalej, i tak dalej. Jeśli zaś chodzi o kobiety, to drogie Panie, nie oszukujmy się automatycznie przychodzą nam na myśl wszędzie umieszczone olbrzymie bilbordy z bijącym po oczach, wręcz krzyczącym do nas napisem WYPRZEDAŻ!
  • Promocja przez pozycjonowanie strony firmowej

    Autor: Melonet   |   20 lis 2015, 10:02   |   Dział: Artykuły
    Promocja przez pozycjonowanie strony firmowejCzy Twoja firma posiada stronę internetową, która jest widoczna i skutecznie przyciąga klientów? Przekonaj się, że klienci szukają firm i usług w sieci i dowiedz się, dlaczego warto być widocznym w Internecie.
  • Jak zwiększyć liczbę uczestników webinara?

    Autor: homie   |   16 lis 2015, 14:52   |   Dział: Artykuły
    Jak zwiększyć liczbę uczestników webinara?Webinary, czyli tematyczne seminaria online cieszą się sporą popularnością. Być może z tego powodu, że zazwyczaj są one darmowe i w przyjemny sposób można dowiedzieć się interesujących rzeczy, a także w szybki i łatwy sposób przekazać swoją wiedzę. Jak jednak sprawić, aby dotarła ona do jak najszerszego grona odbiorców?
  • Skuteczna komunikacja marketingowa - jak komunikować się z klientami?

    Autor: homie   |   30 paź 2015, 8:59   |   Dział: Artykuły
    Skuteczna komunikacja marketingowa - jak komunikować się z klientami?Komunikacja z klientem jest bardzo ważna. Przeprowadzona nieumiejętnie może przysporzyć wielu kłopotów. Szczególne znaczenie ma komunikacja marketingowa.
  • Jak stworzyć skuteczną reklamę online?

    Autor: arbeta   |   27 paź 2015, 11:37   |   Dział: Artykuły
    Jak stworzyć skuteczną reklamę online?Zwiększa się liczba ludzi, dla których Internet zaczyna służyć jako miejsce gdzie można kupować. Równoznaczne jest to z tym, że zmieniają się nawyki polskich konsumentów. Wymusza to na agencjach tworzenie bardziej precyzyjnych przekazów.
  • Czym jest ambient marketing?

    Autor: homie   |   23 paź 2015, 9:23   |   Dział: Artykuły
    Czym jest ambient marketing?Ambient marketing ciężko jest zdefiniować. Jest to zjawisko, które przybiera różną formę, najogólniej więc można określić go jako mocno niestandardowa forma reklamy.
  • Jak promować sklep internetowy na Snapchacie?

    Autor: homie   |   21 paź 2015, 9:22   |   Dział: Artykuły
    Jak promować sklep internetowy na Snapchacie?Social media są jednym z najtańszych, najszybszych i najskuteczniejszych kanałów dotarcia do potencjalnych klientów, dlatego warto by marka była w nich obecna i aktywna. Trendy w mediach społecznościowych zmieniają się dość szybko, ale dobrze jest śledzić rynek amerykański, gdzie one się kształtują i zazwyczaj z lekkim opóźnieniem są adaptowane na rynku polskim. Jednym z takich trendów jest Snapchat, założony w 2012 roku, w Polsce swój czas ma właśnie teraz.
  • Dropshipping - dobry pomysł na biznes

    Autor: JoannaMarchocka   |   9 wrz 2015, 13:27   |   Dział: Artykuły
    Dropshipping - dobry pomysł na biznesNa podjęcie decyzji o prowadzeniu e-biznesu bardzo często wpływ mają koszty inwestycji i obawa przed towarem zalegającym w magazynie. W przypadku ograniczonego budżetu, dropshipping oferuje możliwość rozpoczęcia czy w ogóle prowadzenia działalności bez ponoszenia obciążeń finansowych, wynikających z zakupu towaru, jego magazynowania, wysyłki i całej związanej z tym obsługi logistycznej.
  • Jak zaistnieć w internecie?

    Autor: TopWGoogle   |   21 sie 2015, 12:42   |   Dział: Artykuły
    Jak zaistnieć w internecie?Statystyki mówią, że zdecydowana większość, bo ok. 80% użytkowników szukając w Internecie interesujących tematów, usług lub przedmiotów, przegląda tylko pierwszą stronę wyników wyszukiwania. Większość osób sądzi, że to na niej znajdują się najlepsze i najbardziej popularne firmy, z których wyboru będą zadowoleni. Rzeczywistość internetu jest jednak zupełnie inna, a za powodzeniem niemal każdej firmy w internecie stoi obecnie marketing internetowy.
  • Co sprawia, że ufamy witrynie internetowej?

    Autor: Kasiamer   |   1 cze 2015, 9:23   |   Dział: Artykuły
    Gdy wchodzimy na strony sklepów internetowych czy witryny firm, zastanawiamy się, czy danej stronie można zaufać