Kompleksowa obróbka metali: cięcie, spawanie, lutowanie, malowanie
Kraków (małopolskie)
Meble na wymiar, produkcja, montaż, wykonanie mebli, solidnie
Cała Polska
Malowanie tapetowanie remonty Warszawa i okolice
Warszawa (mazowieckie)
CENTRUM MALOWANIA PROSZKOWEGO Śląsk Małopolska lakiernia piaskowanie
Chrzanów, Oświęcim, Pszczyna (małopolskie)
Zarabianie online oferuje wiele możliwości od freelancingu i e-commerce, po handel wirtualnymi dobrami i e-sport. Sprawdź, jak skutecznie zarabiać w sieci, wykorzystując swoje umiejętności i pasje
Rozwój e-handlu sprawia, że wiele firm przenosi swój biznes do sieci. W związku z tym już nawet 77% polskich internautów kupuje przez Internet. Do robienia zakupów wykorzystują zarówno e-sklepy, jak i marketplace'y. W poradniku przedstawiamy wady i zalety obu rozwiązań oraz podpowiadamy, którą platformę do sprzedaży online wybrać.
Marketplace to jeden z najciekawszych sposobów na rozpoczęcie działalności w sieci. Obecnie zyskuje na popularności, ponieważ pandemia wpłynęła na ogromny rozwój e-handlu w ostatnich latach. Dla wielu sklepów internetowych stanowi również dodatkowy kanał sprzedaży w ramach strategii omnichannel. Sprawdź, co daje sprzedawcom obecność na platformach handlowych.
Rynek e-commerce od lat nieustannie się rozwija. Rok 2020 oraz kończący się 2021 były jednak pod tym względem przełomowe. W związku z pandemią wielu przedsiębiorców przeniosło bowiem swój biznes do sieci. Popularnością cieszą się nie tylko własne sklepy internetowe, ale również markeplacey. Przekonaj się, czy warto sprzedawać tam swoje produkty.
Black Friday na dobre wpisał się do kalendarza miłośników zakupów. Od lat stanowi również ogromne wyzwanie dla branży e-commerce. Sklepy stacjonarne i internetowe biją pod koniec listopada rekordy sprzedaży. Podpowiadamy, co należy zrobić, aby zyskać jak najwięcej podczas święta wyprzedaży. Poznaj skuteczne praktyki na Czarny Piątek dla firm.
22,2 miliarda wpisów tworzonych każdego dnia odwiedza 409 milionów czytelników te imponujące liczby pokazują ogromny potencjał drzemiący w content marketingu. Jeżeli chcesz z niego skorzystać, to musisz stworzyć firmowego bloga. Jest on bowiem szansą na pozyskiwanie nowych klientów i promocję biznesu w sieci. Sprawdź, jak tworzyć dobre treści i prowadzić własną bazę wiedzy.
Posiadanie kota czy psa w domu ma zdecydowanie wiele zalet, ale niestety wiąże się również z licznymi obowiązkami oraz zadaniami. W mgnieniu oka wraz z domowymi pupilami mogą pojawić się bowiem sierść, błoto czy bród. Czy zachowanie czystości jest w takich warunkach możliwe? Zapoznaj się z naszymi sposobami na utrzymanie porządku w mieszkaniu ze zwierzętami.
Stacjonarne prowadzenie biznesu jest już współcześnie niewystarczające. Chcąc odnieść sukces na rynku oraz podjąć rywalizację z konkurencją należy budować widoczność swojej firmy przede wszystkim w Internecie. To właśnie sieć stanowi obecnie najważniejszą formę kreacji i autopromocji. Nie jest to jednak zadanie łatwe i rzadko przynosi od razu wymierne efekty. W poniższym artykule uchylamy rąbka tajemnicy i podpowiadamy, jakie działania należy podjąć, aby zyskać nowych i nie tylko wirtualnych klientów.
Każdy sklep chce dbać o swoich stałych klientów oraz przyciągać nowych. Oprócz atrakcyjnych cen i wysokiej jakości produktów stosuje się różne działania marketingowe. Jednym z nich są programy lojalnościowe przeznaczone dla stałych klientów. Służą one do budowania oraz podtrzymywania pozytywnych relacji z najbardziej wartościowymi i atrakcyjnymi dla firmy klientami.
Dla dużej ilości osób nazwa ta brzmi zagadkowo. Neurolingwistyczne programowanie to dziedzina, która potrafi zainteresować nie tylko swoją skomplikowaną nazwą, ale również technikami, które pomogą nam osiągnąć założone cele. Jak działa i dlaczego warto wiedzieć na temat NLP nieco więcej? Zapraszamy do dalszej części artykułu.