Meble na wymiar, produkcja, montaż, wykonanie mebli, solidnie
Cała Polska
PIASKOWANIE MALOWANIE PROSZKOWE Kraków Olkusz felgi LAKIERNIA MALARNIA
Chrzanów, Oświęcim, Pszczyna (małopolskie)
Hydraulika instalator serwisant montaż serwis wymiana kotła pieca c. o.
Kutno, Lubień Kujawski, Włocławek, Kłodawa (łódzkie)
CENTRUM MALOWANIA PROSZKOWEGO Śląsk Małopolska lakiernia piaskowanie
Chrzanów, Oświęcim, Pszczyna (małopolskie)
Czy słyszałeś o tym, że profesjonalna strona WWW jest na wagę złota? Na świecie istnieje już prawie 1,7 miliarda takich serwisów. Posiadanie własnej witryny internetowej przynosi ogromne korzyści i niezwykłe możliwości dla wszystkich nowoczesnych firm, o ile przy jej tworzeniu nie zostaną popełnione rażące błędy. Jakich usterek należy unikać, aby nie stracić klientów?
Internet stanowi obecnie jedną z ważniejszych form autokreacji oraz promocji. Dobrze przygotowana strona WWW jest więc na wagę złota. W bardzo wielu przypadkach stanowi najważniejszą formę kontaktu klienta z firmą. Jednocześnie odpowiada więc za pierwsze wrażenie. Jeśli jesteś właścicielem przedsiębiorstwa, to powinieneś mieć własną witrynę internetową. Poznaj najważniejsze korzyści takiego rozwiązania.
Stworzenie własnej firmy jeszcze nigdy nie było tak proste. Dużo trudniej jest jednak zaistnieć na rynku i wyróżnić się na tle konkurencji. Nawet jeśli popyt na daną usługę jest duży, nie oznacza to szybkiego pozyskania klientów. W takiej sytuacji warto skorzystać z serwisów łączących małych i średnich przedsiębiorców ze zleceniodawcami. W jaki sposób działają takie platformy oraz w jak można korzystać z ich funkcjonalności? Zapoznaj się z naszym kompendium wiedzy i dowiedz się, jak otrzymywać zlecenia na swoje usługi.
Aż 74,3% konsumentów twierdzi, że jakość to czynnik decydujący o ich wyborach zakupowych. Za nim plasuje się cena i kraj pochodzenia produktu tak wynika z badań przeprowadzonych w 2019 roku przez ASM Centrum Badań i Analiz Rynku. Nie dziwi więc fakt, że marki przywiązują szczególną wagę do jakości produkowanych towarów, budując tym samym reputację marki. Za utrzymanie stabilnej jakości i bezpieczeństwa produktu odpowiada dział jakości. O jego roli w organizacji opowiada Katarzyna Molter-Gaweł Grupowy Kierownik Jakości i Regulacji w firmie Cedo.
Za powodzenie sprzedaży w dużej mierze odpowiada klient. To on w sposób bezpośredni decyduje o tym, czy prowadzone przez sprzedawców działania będą przynosić zyski i staną się opłacalne. Co w takim razie, albo raczej kto sprawia, że jedni konsumenci do nas wracają, a inni nie? Jak skutecznie rozmawiać z klientem, by nie tyko kupił oferowany przez nas produkt, ale też zapamiętał, kto mu go sprzedał? Kuczem do odpowiedzi na te pytania jest efektywna komunikacja.
Nieważne czy prowadzisz biznes w sieci czy po prostu chcesz wypromować swój własny blog, marketing jest obowiązkiem na drodze do osiągnięcia sukcesu. Marketing to coś więcej niż tworzenie ruchu na stronie internetowej, obejmuje również takie zagadnienia jak marka, wizerunek i autorytet.
Public Relations (PR) czyli utrzymywanie jak najlepszych relacji z klientami. PR jest stosunkowo nowym zjawiskiem, generalnie trudno jest zrozumieć inwestorom jak przelewając pieniądze na konta fundacji mogą polepszyć sprzedaż swoich produktów.
Wyróżniamy trzy rodzaje tradycyjnych mediów- radio, telewizja i prasa. Ostatnio wlicza się w ten kanon także internet, jednak w tym artykule pominę go. Poza wymienionymi wyżej rodzajami mediów wyróżni się także outdoor, w wolnym tłumaczeniu na zewnątrz, oraz kontakt bezpośredni. Skuteczną i coraz popularniejszą formą promocji jest wpływanie na swój wizerunek w opinii publicznej.
W obecnych czasach coraz większe znaczenie na rynku przedsiębiorstw ma ich zasób intelektualny, którego posiadanie warunkuje zdobycie i utrzymanie przewagi konkurencyjnej. Istotnym czynnikiem wpływającym na niego mają oczywiście szkolenia pracowników, które przynoszą jak najbardziej wymierne efekty.
Sytuacje kryzysowe zdarzają się w większości przedsiębiorstw. Czasem kryzys dotyka firmę mocniej czasem słabiej, ale niezależnie od jego siły, trzeba umieć sobie z nim poradzić. Poniżej kilka wskazówek jak skutecznie komunikować się w przypadku wystąpienia takich sytuacji.