Favore.plBaza wiedzy

"Marketing" w artykułach z kategorii Dla firmy i biura (strona 3)

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
  • Dlaczego warto zaistnieć w sieci?

    Autor: unabellasorpresa   |   13 sty 2017, 12:36   |   Dział: Artykuły
    Dlaczego warto zaistnieć w sieci?Często można spotkać się z twierdzeniem, że żyjemy w dobie powszechnego dostępu do informacji. Trudno się nie zgodzić z tym twierdzeniem, wystarczy rozejrzeć się dookoła. Można nawet spróbować pójść krok dalej i wysunąć bardziej radykalną teorię, iż żyjemy nie tyle w dobie powszechnego co przymusowego dostępu do informacji.
  • Tradycyjne formy promocji

    Autor: unabellasorpresa   |   13 sty 2017, 10:31   |   Dział: Artykuły
    Tradycyjne formy promocji Wyróżniamy trzy rodzaje tradycyjnych mediów- radio, telewizja i prasa. Ostatnio wlicza się w ten kanon także internet, jednak w tym artykule pominę go. Poza wymienionymi wyżej rodzajami mediów wyróżni się także outdoor, w wolnym tłumaczeniu na zewnątrz, oraz kontakt bezpośredni. Skuteczną i coraz popularniejszą formą promocji jest wpływanie na swój wizerunek w opinii publicznej.
  • Marketing w XXI wieku

    Autor: joasia20074   |   13 sty 2017, 10:26   |   Dział: Artykuły
    Marketing w XXI wieku Jak już ustaliliśmy, od momentu gdy ludzie rozpoczęli handlować, zaczęli także reklamować swoje usługi lub dobra. W dawnych czasach, gdy handel opierał się na wymianie barterowej (dobro za dobro) reklama przybierała przede wszystkim formę zwaną dzisiaj marketingiem bezpośrednim. Polegało to głównie na rozgłaszaniu i reklamowaniu swojego produktu, krzycząc i naganiając klientów do swojego stoiska na targu.
  • Jak promować sklep internetowy

    Autor: SafariS   |   15 gru 2015, 7:16   |   Dział: Artykuły
    Jak promować sklep internetowyObecnie sklepy internetowe przeżywają prawdziwy boom. Mamy bowiem coraz większe zaufanie do zakupów online, a większość z nas ma już swoje sprawdzone sklepy, w których często dokonuje zakupów i na których się nie zawiodła. Konkurencja jest więc duża i to właściwie w każdej branży.
  • Promocja przez pozycjonowanie strony firmowej

    Autor: Melonet   |   20 lis 2015, 10:02   |   Dział: Artykuły
    Promocja przez pozycjonowanie strony firmowejCzy Twoja firma posiada stronę internetową, która jest widoczna i skutecznie przyciąga klientów? Przekonaj się, że klienci szukają firm i usług w sieci i dowiedz się, dlaczego warto być widocznym w Internecie.
  • Być inspiracją - jak konkurować na rynku

    Autor: AgataRud   |   16 lis 2015, 15:44   |   Dział: Artykuły
    Być inspiracją- jak konkurować na rynkuubByć inspiracją- czyli jak konkurować na rynku/b/u Na samym początku warto zadać sobie pytanie, jak niektóre przedsiębiorstwa docierają do szczytu biznesu, podczas gdy inne firmy pozostają w ich cieniu? bbu Dlaczego stają się inspirujące dla innych?/u/b/b
  • Jak zwiększyć liczbę uczestników webinara?

    Autor: homie   |   16 lis 2015, 14:52   |   Dział: Artykuły
    Jak zwiększyć liczbę uczestników webinara?Webinary, czyli tematyczne seminaria online cieszą się sporą popularnością. Być może z tego powodu, że zazwyczaj są one darmowe i w przyjemny sposób można dowiedzieć się interesujących rzeczy, a także w szybki i łatwy sposób przekazać swoją wiedzę. Jak jednak sprawić, aby dotarła ona do jak najszerszego grona odbiorców?
  • Czym jest storytelling?

    Autor: homie   |   16 lis 2015, 11:40   |   Dział: Artykuły
    Czym jest storytelling?Storytelling jest bardzo istotną formą komunikacji marketingowej. Można nawet pokusić się o stwierdzenie, że najlepiej odbieraną przez użytkowników. Lecz co tak naprawdę zawiera się w tym pojęciu?
  • Jak wykorzystać Tindera w celach marketingowych?

    Autor: homie   |   16 lis 2015, 11:12   |   Dział: Artykuły
    Jak wykorzystać Tindera w celach marketingowych?Tinder powszechnie znany jak aplikacja randkowa, miał za zadanie kojarzyć ludzi w pary. Swoje zadanie oczywiście spełnia, ale jest także wykorzystywany w celach marketingowych. W jaki sposób można to zrobić?
  • E - mail marketing - jak robić to dobrze?

    Autor: homie   |   16 lis 2015, 8:17   |   Dział: Artykuły
    E-mail marketing - jak robić to dobrze?E-mail marketing pomimo wielu kanałów dotarcia do klienta, wciąż jest jednym z najpopularniejszych narzędzi. Ważne jest, aby umiejętnie go wykorzystać i nie dopuścić do tego, że klient będzie zasypywany wiadomościami, których nigdy nie przeczyta. Poniżej kilka wskazówek jak to zrobić.