Favore.plBaza wiedzy

"Zakupy" w artykułach z kategorii Dla firmy i biura

Dodaj zlecenie
1 2 z 2  
  • Jakie są wady i zalety sztucznej inteligencji?

    Autor: KarolinaRoksela   |   9 lut 2023, 16:11   |   Dział: Artykuły
    Jakie są wady i zalety sztucznej inteligencji?Sztuczna inteligencja zyskuje coraz większą popularność wraz z rozwojem zaawansowanych technologicznie maszyn. Czym dokładnie jest i co oznacza skrót AI? Dowiedz się, jakie są jej zalety i wady. Zakupy w Internecie, wyszukiwanie w sieci albo zwalczanie dezinformacji jakie są przykłady jej wykorzystania? Odpowiadamy w naszym artykule!
  • 5 wskazówek, jak zbudować widoczność firmy w sieci

    Autor: KarolinaRoksela   |   18 mar 2021, 14:52   |   Dział: Artykuły
    5 wskazówek, jak zbudować widoczność firmy w sieciStacjonarne prowadzenie biznesu jest już współcześnie niewystarczające. Chcąc odnieść sukces na rynku oraz podjąć rywalizację z konkurencją należy budować widoczność swojej firmy przede wszystkim w Internecie. To właśnie sieć stanowi obecnie najważniejszą formę kreacji i autopromocji. Nie jest to jednak zadanie łatwe i rzadko przynosi od razu wymierne efekty. W poniższym artykule uchylamy rąbka tajemnicy i podpowiadamy, jakie działania należy podjąć, aby zyskać nowych i nie tylko wirtualnych klientów.
  • Poruszać głębokie struny w sercu człowieka storytelling w sprzedaży

    Autor: aveex   |   24 kwi 2017, 9:33   |   Dział: Artykuły
    Poruszać głębokie struny w sercu człowieka  storytelling w sprzedażyHistoria o staruszku, który udowadnia, że nigdy nie jest za późno na naukę języków obcych. Przekaz o dzieciach z różnych kultur, które dzięki wsparciu swoich mam, mimo przeciwności losu, mogły rozwinąć skrzydła w sporcie i wystąpić na Olimpiadzie. Opowieść o emerytowanym maratończyku w domu opieki, pokonującym ograniczenia miejsca, w którym się znajduje. Dlaczego powyższe fabuły, wzruszają, chwytają za serce, wzbudzają emocje, wywołują uśmiech, skłaniają do działania? Odpowiedź jest prosta: zostały stworzone zgodnie z zasadami storytellingu. To uniwersalne narzędzie perswazji zarówno w życiu codziennym, jak i biznesie.
  • E - commerce a e - biznes

    Autor: unabellasorpresa   |   16 sty 2017, 12:01   |   Dział: Artykuły
    E-commerce a e-biznesPrzez ostatnie lata, dynamiczny rozwój Internetu, całej technologii informacyjnej oraz wpływu na działania biznesowe, przyczynił się do zmian w sposobie prowadzenia działalności gospodarczej. Zmieniły się również formy i rodzaje zarządzania. Wykorzystywane są nowe metody komunikacji, zarówno w działalności zawodowej, ale także w życiu prywatnym. Styl życia, technologia oraz metody stosowane przez ludzi w korporacjach, zwykłych firmach czy właśnie na co dzień, musiały zostać przejęte przez ludzi biznesu. Konieczne jest stosowanie tych rozwiązań w działalności przedsiębiorstw. Dlatego powstał e-biznes, czyli biznes elektroniczny.
  • Sklep w internecie, czyli e - marketing

    Autor: unabellasorpresa   |   16 sty 2017, 11:50   |   Dział: Artykuły
    Sklep w internecie, czyli e-marketingW dobie popularności internetu coraz większą popularność zyskują sklepy internetowe. Ludzie coraz częściej przeszukują sklepy, przeglądają ofertę, zamawiają produkty właśnie przez Internet, nie wychodząc z domu. Wydawać by się mogło, że dość łatwo jest stworzyć stronę internetową z usługami, czy produktami na sprzedaż. Nic bardziej mylnego. W sieci istnieje już tak duża konkurencja, że ciężko znaleźć wyróżnik. Ceny produktów są zbliżone i warto dodać, że zazwyczaj niższe niż w sklepach w rzeczywistym świecie. Oferta jest zbliżona, cena również. Czym zatem się wyróżnić?
  • Koniec kolekcji w sieciówkach. Czy warto kupować na promocjach?

    Autor: sofijka   |   24 lis 2015, 15:02   |   Dział: Artykuły
    Koniec kolekcji w sieciówkach. Czy warto kupować na promocjach?Gdybyśmy mieli odpowiedzieć sobie na pytanie, co najbardziej kojarzy nam się ze mianą sezonu, odpowiedzi prawdopodobnie różniłyby się przeważnie ze względu na płeć respondentów. Mężczyźni, którzy słyną raczej z prostego w dobrym tego słowa znaczeniu, myślenia, pewnie skupiliby się na cechach charakterystycznych poszczególnych pór roku, np.: będzie cieplej/ zimniej , liście opadają/rosną , kwiatki rosną/więdną i tak dalej, i tak dalej. Jeśli zaś chodzi o kobiety, to drogie Panie, nie oszukujmy się automatycznie przychodzą nam na myśl wszędzie umieszczone olbrzymie bilbordy z bijącym po oczach, wręcz krzyczącym do nas napisem WYPRZEDAŻ!
  • Zakupy w mediach społecznościowych

    Autor: homie   |   26 paź 2015, 15:14   |   Dział: Artykuły
    Zakupy w mediach społecznościowychMedia społecznościowe służą już nie tylko do nawiązywania relacji z ludźmi i dzieleniem się szczegółami z życia prywatnego ze znajomymi. Teraz są one głównie wykorzystywane w celach marketingowych, a nawet w celach sprzedażowych.
  • Jak skutecznie prowadzić kampanię Google Adwords?

    Autor: homie   |   23 paź 2015, 12:46   |   Dział: Artykuły
    Jak skutecznie prowadzić kampanię Google Adwords?W dzisiejszych czasach coraz trudniej rozpromować firmę w internecie. Dobrym pomysłem jest przeprowadzenie kampanii Google Adwords. Jest to dość trudne, więc większość firm zleca to zadanie profesjonalistom. Jeżeli jednak chcemy samodzielnie się za to zabrać, Google ma kilka wskazówek.
  • Zakupy grupowe więcej znaczy taniej

    Autor: karinam6   |   17 lis 2014, 10:28   |   Dział: Artykuły
    Zakupy grupowe  więcej znaczy taniejOstatnimi czasy w sieci modne zrobiły się projekty oferujące usługę tak zwanych zakupów grupowych online. Na podstawie pobieżnej obserwacji działania owych serwisów, można wysunąć wniosek, że zaliczają się one do projektów informatycznych typu e-commerce oraz są agregatorami internetowymi. Biorąc pod uwagę formę zarządzania i udostępniania ofert nie sposób nie zgodzić się z ideą, że są to serwisy typu e-commerce. Jednak można się zastanowić czy realizuje funkcje agregatorów. Jeżeli zgodzimy się, że są to agregatory to dosyć specyficzne w swym działaniu.
  • Grupa docelowa

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 13:26   |   Dział: Artykuły
    Grupa docelowa       Grupą docelową jest kompleksowa i złożona grupa osób. Obejmuje ona tych, którzy ostatecznie kupują produkt, jak również tych, którzy decydują że produkt będzie kupiony (ale nie fizycznie go kupią), i tych, którzy mają wpływ na zakupy produktów, jak: dzieci, współmałżonkowie i przyjaciele.
1 2 z 2