Sprzedaż laptopów oraz komputerów
Krapkowice (opolskie)
Jeden z największych problemów handlu internetowego stanowią porzucone koszyki. Według badań aż 70% procesów zakupowych w sieci kończy się niepowodzeniem. Powodów takich zachowań może być wiele, ale na część z nich sprzedawcy mają wpływ. Sprawdź, jak zwiększyć liczbę konwersji w e-sklepie. Dowiedz się, jak wstępne zainteresowanie odbiorców przełożyć na sfinalizowane transakcje.
Jest jednym z kluczowych filarów nowoczesnych stron internetowych i pozwala uporządkować każdą działalność e-commerce. Bez niego nie może istnieć żadna platforma sprzedażowa. Regulamin e-sklepu, bo o nim mowa to zbiór przepisów, który stanowi gwarancję bezpiecznej transakcji dla wszystkich stron. Przekonaj się, co należy zawrzeć w treści i jak powinien wyglądać taki dokument.
Czy wiesz, że już 73% polskich internautów robi zakupy w sieci? Wykorzystanie tak ogromnego potencjału gwarantuje tylko dostosowany do potrzeb klientów e-handel. Jeśli jeszcze nie sprzedajesz w sieci, to najwyższa pora to zmienić. Przedstawiamy kluczowe elementy skutecznej platformy sprzedażowej. Sprawdź, bez czego nie może obejść się żaden nowoczesny sklep online.
Na świecie jest ponad 1,7 miliarda serwisów internetowych. Aby się wśród nich wyróżnić, należy stworzyć nowoczesną i atrakcyjną dla użytkownika stronę. Obecnie za podstawę uznaje się jej zgodność z UX. Nie wiesz, co oznacza ten skrót? W poniższym artykule wyjaśnimy, czym jest User Experience. Sprawdź, dlaczego warto stworzyć witrynę przyjazną dla odbiorców. Poznaj cechy skutecznej platformy WWW.
Zmiana nawyków zakupowych i częstsze pozyskiwanie produktów za pośrednictwem sieci zachęciły sprzedawców do rozpoczęcia przygody z e-commerce. Jednak, aby odnieść sukces na tak konkurencyjnym rynku, należy przystosować e-sklep do potrzeb i wymagań odbiorców. Jak stworzyć przyjazną dla klienta i przynoszącą zyski platformę? Poznaj najważniejsze cechy nowoczesnego sklepu internetowego.
Obecnie nie da się prowadzić skutecznego biznesu bez aktywności w sieci. Strona internetowa to rozwiązanie zwiększające sprzedaż i pozyskujące nowych klientów. Jak stworzyć firmową platformę, która spełni wszelkie wymagania pod względem atrakcyjności, użyteczności i bezpieczeństwa? Jednym ze sposobów są darmowe kreatory serwisów WWW. Sprawdź wady i zalety takiego rozwiązania.
Autokreacja oraz promocja to jedne z najważniejszych roli spełnianych przez profesjonalną stronę internetową. Założenie biznesowej platformy nie jest obecnie zadaniem skomplikowanym. Do realizacji tego celu wykorzystuje się programy typu CMS. W tym artykule opowiemy o tym prostym i szybkim narzędziu do zarządzania stroną WWW. Sprawdź, jak wybrać najlepsze rozwiązanie dla swojej firmy.
Zmiana nawyków zakupowych i częstsze pozyskiwanie produktów przez użytkowników za pośrednictwem sieci wyraźnie wpłynęły na rozwój polskiego e-handlu. Wykorzystanie potencjału rynku możliwe jest dzięki stworzeniu własnego sklepu internetowego. Jeśli chcesz rozpocząć sprzedaż online, koniecznie musisz zapoznać się z pojęciem i typologią platform e-commerce. Dowiedz się, jakie rozwiązanie jest dla Ciebie.
Zmieniające się nawyki współczesnych konsumentów zachęciły wielu sprzedawców do rozpoczęcia przygody z e-commerce. Okazuje się bowiem, że większość spraw można załatwić za pośrednictwem sieci, a zakupy w internecie są wygodne i szybkie. Jeśli chcesz założyć własny e-sklep, to musisz pamiętać o kilku ważnych kwestiach. Podpowiadamy, jak stworzyć sklep internetowy, który przyniesie sukces.
Kwestią priorytetową obok widoczności firmowej strony internetowej jest jej bezpieczeństwo. Od lat aspekt ten jest usprawniany i dopracowywany przez Google. W ostatnim czasie jednym z niezbędnych narzędzi gwarantujących poufność konsumentów stał się standard SSL. Dowiedz się, jaką wartość ochronną gwarantuje posiadanie certyfikatu, czym on właściwie jest oraz jak wpływa na odbiór witryny przez odwiedzających ją użytkowników.