Favore.plBaza wiedzyDla firmy i biura

"Jakość" w artykułach z kategorii Reklama, marketing

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
1 2 z 2  
  • Wrocławskie neony LED nasze najnowsze realizacje napisów świetlnych

    Autor: Ledon   |   17 mar 2025, 14:03   |   Dział: Artykuły
    Wrocławskie neony LED  nasze najnowsze realizacje napisów świetlnychWrocław jest jednym z tych miast, w których tradycja przenika się z nowoczesnością, a kreatywne pomysły znajdują podatny grunt, by rozkwitać. Doskonałym przykładem są oryginalne neony LED, które coraz częściej ozdabiają lokale gastronomiczne, sklepy, studia tatuażu czy salony beauty. Ich niepowtarzalny blask przyciąga uwagę przechodniów, dodaje wnętrzom charakteru oraz stanowi świetną formę reklamy świetlnej.
  • ADMS Sp. z o. o. : Innowacyjne gadżety reklamowe - jak skutecznie promować swoją markę?

    Autor: FirmaADMS   |   18 lip 2024, 12:23   |   Dział: Artykuły
    ADMS Sp. z o.o.: Innowacyjne gadżety reklamowe - jak skutecznie promować swoją markę?Gadżety reklamowe od dawna są jednym z najbardziej skutecznych narzędzi marketingowych, które pomagają budować świadomość marki i zwiększać jej rozpoznawalność. W dobie rosnącej konkurencji na rynku inwestowanie w promocję jest niezbędne, aby utrzymać się na powierzchni i przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów.
  • Jakie są wady i zalety sztucznej inteligencji?

    Autor: KarolinaRoksela   |   9 lut 2023, 16:11   |   Dział: Artykuły
    Jakie są wady i zalety sztucznej inteligencji?Sztuczna inteligencja zyskuje coraz większą popularność wraz z rozwojem zaawansowanych technologicznie maszyn. Czym dokładnie jest i co oznacza skrót AI? Dowiedz się, jakie są jej zalety i wady. Zakupy w Internecie, wyszukiwanie w sieci albo zwalczanie dezinformacji jakie są przykłady jej wykorzystania? Odpowiadamy w naszym artykule!
  • Jak prowadzić firmowego bloga?

    Autor: KarolinaRoksela   |   5 sie 2021, 10:45   |   Dział: Artykuły
    Jak prowadzić firmowego bloga? 22,2 miliarda wpisów tworzonych każdego dnia odwiedza 409 milionów czytelników te imponujące liczby pokazują ogromny potencjał drzemiący w content marketingu. Jeżeli chcesz z niego skorzystać, to musisz stworzyć firmowego bloga. Jest on bowiem szansą na pozyskiwanie nowych klientów i promocję biznesu w sieci. Sprawdź, jak tworzyć dobre treści i prowadzić własną bazę wiedzy.
  • Polepszenie wyników sprzedaży

    Autor: unabellasorpresa   |   16 sty 2017, 12:14   |   Dział: Artykuły
    Polepszenie wyników sprzedażyDobry sprzedawca dwoi się i troi, żeby osiągać jak najkorzystniejsze rezultaty. Próbuje różnych technik, analizuje każde obiecujące pomysły. Stara się bo jest pewien, że od tego zależą przyszłe lata jego firmy. Z drugiej strony dobry pracodawca dobrze wie, że w to, w co często należy inwestować i na czym nie można oszczędzać to szkolenia. Techniki sprzedaży to w tym miejscu jedna z najważniejszych dziedzin, w których organizacje prowadzące szkolenia dla pracowników specjalizują się. Jakie są przeznaczenia tego typu szkoleń? Co zwykle one zawierają?
  • Podstawy marketingu

    Autor: unabellasorpresa   |   16 sty 2017, 11:23   |   Dział: Artykuły
    Podstawy marketinguOd momentu gdy ludzie wpadli na pomysł wymiany dóbr i usług (na początku wymiana barterowa, później handel z wykorzystaniem waluty i tak dalej) powstała potrzeba uświadomienia potencjalnym klientom, że istnieje możliwość wymiany, zakupu, czy uzyskania danej usługi. Mówiąc krótko, od początku istnieje potrzeba reklamy.
  • Jaki powinien być dobry plakat reklamowy?

    Autor: Kasiamer   |   11 maj 2015, 15:02   |   Dział: Artykuły
    Jaki powinien być dobry plakat reklamowy?Plakaty reklamowe stały się nieodłącznym elementem krajobrazu. Niewielu marketingowców, a nawet zwykłych przechodniów, jest w stanie wyobrazić sobie miasto oczyszczone z nich całkowicie. Niektóre z nich uważamy za doskonałe, inne - niekoniecznie. Od czego zależy jakość przekazu plakatu reklamowego?
  • Kampania reklamowa

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 13:02   |   Dział: Artykuły
    Kampania reklamowaJak dobrze twoje reklamy i promocje docierają do klientów pozwoli ostatecznie ustalić, jak skuteczna jest twoja strategia marketingowa. Staje się to Twoim obowiązkiem by podtrzymywać zdobyty rynek i kontynuować dalszą ekspansję, a także wprowadzać innowacyjne produkty do twojej oferty. Pamiętaj, że celem reklamy i strategii promocyjnej jest tworzenie świadomości produktu, aby wzbudzić potrzeby i oczekiwania klientów do konsumpcji oraz stworzenie lojalnego strumienia zadowolonych klientów, którzy nadal będą patronować firmie.
  • Kupuję to, co widzę

    Autor: tur14   |   14 lip 2014, 12:53   |   Dział: Artykuły
    Kupuję to, co widzęPowiedzmy sobie szczerze: Sprzedawanie w Internecie towarów bez zdjęć byłoby nonsensem. Jako firma, musimy wczuć się w rolę klienta, który, chce widzieć, co kupuje. Fotografie są najważniejszą wizytówką produktu od tego jak atrakcyjnie zostanie przedstawiony, zależy czy klient zainteresuje się naszą ofertą czy nie.
  • Jakość jako kluczowy element pozyskiwania klienta

    Autor: konto_usuniete_354774   |   3 cze 2013, 16:10   |   Dział: Artykuły
    Jakość jako kluczowy element pozyskiwania klientaObecnie rynek dóbr i usług zalewany jest z każdej strony przez różnego rodzaju firmy, przedsiębiorców, którzy w tym momencie są w stanie zaoferować potencjalnemu klientowi praktycznie wszystko. Napływ firm na rynek jest tak duży, że konsumenci nie wiedzą momentami co kupować, więcej czasu spędzają na dokonaniu wyboru niż na korzystaniu z tego co chcieli nabyć. Tym bardziej się zastanawiają jeżeli przychodzi zetknąć im się z tym samym produktem innego producenta. Mają oni bowiem wtedy pewien zarys tego czego mogą się spodziewać po danym produkcie lub usłudze.
1 2 z 2