Favore.plForumFirma, biuro, reklama

Organizacja biura, strona 2

FORA TEMATYCZNE
NAJNOWSZE DYSKUSJE
OSTATNIO POPULARNE
PROMOWANE USŁUGI



Dodaj zlecenie

Organizacja biura

Login Hasło ZalogujNie masz konta?   Zarejestruj sięObserwuj
Wróć do forum: Firma, biuro, reklama  1 2 3 z 3  
  • musels 20 cze 2013, 11:21
    Najlepiej wziąć jakiegoś projektanta wnętrz, który zrobi to za Ciebie i nie dość, że funkcjonalnie to jeszcze pięknie urządzi Ci biuro uśmiech


    Cytuj
  • ElaW 28 cze 2013, 15:05
    Ja żeby obniżyć koszty firmy zdecydowałam się na przeniesienie księgowości do internetu uśmiech. Korzystam z programu przez 45 dni testowałam program za darmo, teraz płacę nieco ponad 10zł miesięcznie. Istnieje wiele pomysłów na poprawę organizacji biura. Kącik dla dzieci to fajny pomysł, spotkałam się z tym kiedyś i moje dziecko było zachwycone. Ja załatwiłam swoje sprawy a mały pobawił się klockami.
    Cytuj
  • Avery_Zweckform 13 lut 2014, 12:33
    Szanowni Państwo,

    z badań wynika, że pracę w firmach często utrudnia lub uniemożliwia nieporządek w magazynach i biurze, poszukiwanie niezbędnych sprzętów do wykonania konkretnego zadania oraz lekceważenie przepisów BHP. By temu zapobiec, należy wprowadzić w życie konkretne i sprawdzone usprawnienia organizacyjne. Jednym z nich może być oznaczenie produktów znajdujących się w magazynach. Co ważne, warto pomyśleć nie tylko o asortymencie, ale również o regałach, na których zlokalizowany będzie dany przedmiot. Ponieważ nie każdy magazyn usytuowany jest wewnątrz, najlepiej wybrać oznaczenia odporne na warunki pogodowe. Do takich zastosowań najlepsze będą białe etykiety Heavy Duty firmy Avery Zweckform. Są one odporne na smar, brud, opady, a także niską temperaturę, dzięki czemu nadrukowana na nich treść nie zniszczy się szybko i będzie czytelna przez długi czas.

    Zespół Avery Zweckform
    Cytuj
  • zuziagola 28 maj 2014, 18:34
    Przy jednoosobowej działalności nie trzeba mieć biura jeśli prowadzi się na przykład prace terenowe - monterskie, instalacyjne i tym podobne. Niestety trzeba się rozliczać ze wszystkich kosztów i przychodów. Mój kolega używa do tego celu SKP Super Księgę Podatkową. Teraz można program kupić w promocyjnej cenie z 75 % upustem z okazji 20 lecia istnienia na rynku. Jak dla mnie to warto, bo po co mam zatrudniać księgowego, albo biuro podatkowe.
    Cytuj
  • marcelv 6 cze 2014, 12:57
    Wiele firm korzysta z możliwości jakie daje wirtualne biuro. Dzięki takiemu rozwiązaniu można sporo zaoszczędzić i usprawnić prace biurowe w swojej firmie.
    Cytuj
  • Filipek11 10 cze 2014, 10:38     (ostatnio zmieniony przez autora 30 cze 2014, 13:08, w całości zmieniany 1 raz)
    W biurze OfficeZone można sporo oszczędzić, wystarczy sobie policzyć ile Ci zostaje jak za wirtualne biuro płacisz 100-200zł miesięcznie. Pomyśl, ile sprzętu możesz sobie kupić za pieniądze, które rocznie oszczędzisz na wirtualnym biurze.
    Cytuj
  • Sajana 8 lip 2014, 20:03     (ostatnio zmieniony przez autora 8 lip 2014, 23:08, w całości zmieniany 1 raz)
    No tak, jak można nie mieć biura, to tak najlepiej. Jednak, gdy biuro fizycznie jest, to warto jak najwięcej dodatkowych usług biurowych wykonać poprzez firmy zewnętrzne, żeby nie wynajmować niepotrzebnej powierzchni ani nie kupować urządzeń a już na pewno nie zatrudniać dodatkowych pracowników. Myśmy wynajęli niedawno zewnętrzną firmę sprzątającą i koszty utrzymania czystości spadły nam o połowę.
    Cytuj
  • Filipek11 18 lip 2014, 10:33
    Dobrze jest przenieść formalnie biuro na wirtualne biuro w celu zmniejszenia miesięcznych opłat przykładowo Office Zone zamiast 1000-2000zł płaci się 100-120zł za wynajęcie adresu oraz obsługę dokumentacji firmowej. dobrze się czymś takim zainteresować, bo wg mnie w tą stronę idzie teraz cały biznes.
    Cytuj
  • 18 lip 2014, 14:30
    Dokładnie tak jak mówili poprzednicy, w przypadku jednoosobowej działalności czy firmy np małej firmy budowlanej można skorzystać z oferty wirtualnego biura, w anglii takie cos już dawno działa co można zoabczyć np [url=http://angliafirma.co.uk/blog/2014/03/31/firma-na-wyspach-wirtualne-biuro/]tutaj[/url]. Nie znam firm które takie coś proponują ale pewnie jest też możliwość wynajęcia sali konferencyjnej. Przynajmniej w tych porządnych powinna być taka możliwość uśmiech
    Cytuj
  • konto_usuniete_415600 13 sie 2014, 18:52
    - wpis usunięty przez moderatora -
Firma, biuro, reklama - dyskusje na forum
Poprzednia: Wirtualny spacer