Favore.plForumO rozrywce, imprezach i sztuce

Jak pić zeby się nie upić, strona 2

FORA TEMATYCZNE
NAJNOWSZE DYSKUSJE
OSTATNIO POPULARNE
PROMOWANE USŁUGI



Dodaj zlecenie

Jak pić zeby się nie upić

Login Hasło ZalogujNie masz konta?   Zarejestruj sięObserwuj
  • Domatorres 19 mar 2011, 22:30
    Nie mieszać różnych rodzajów alkoholu i między kolejkami jeśćuśmiech Na własnym weselu to fakt głupio odmawiać, ciężka sprawa. Ja to dobrze rozumiem, bo sam nie jestem wielkim amatorem alkoholu, a mieliśmy ponad 100 osób na weselu... Ale wyszedłem o własnych siłachprzymrużenie oka Powodzenia.
    Cytuj
  • Manolito 19 mar 2011, 23:36
    Dzięki co do tego trenowania to raczej nie dam rady... ja tak w ogóle średnio przepadam za alkoholem, piwo chętnie i czesto, ale wódka to nie bardzoskrzywienie Będzie to dla mnie spore wyzwanieprzymrużenie oka
    Cytuj
  • caipirinha 20 mar 2011, 6:27
    To prawda, polskie wesela są straszne pod tym względem... Ja chciałam żeby nasze było bezalkoholowe albo ewentualnie wino, ale rodzinka tradycyjna w tej kwestiiprzymrużenie oka Zwłaszcza dla facetów to nie ma zmiłuj, każdy wujek, kumpel obowiązkowo musi sie napić z panem młodym. Mój mąż też się tego obawiał, ale dzielny jakoś to udźwignąłprzymrużenie oka Moja rada to żeby nie pić alkoholu wtedy gdy Cię nikt nie namawia, wtedy jeść, potańczyć i starać się tak kręcić, żeby nie było zbyt dużego tempa. W końcu musisz oprócz gości skakać głównie koło własnej żonyuśmiech
    Cytuj
  • AntyMaterialistka 20 mar 2011, 10:58
    słyszałam o pewnej metodzie, ale sama nie próbowałam, więc nie ręczę, że skutkuje. Trzeba przed imprezą wypić surowe jajko, wtedy bialko w żołądku absorbuje alkohol i on się wolniej uwalnia do krwi.
    Cytuj
  • pacjentka 20 mar 2011, 13:57