Favore.pl

Informacje o użytkowniku "mtdmark"

Informacje o użytkowniku "mtdmark"

Wyślij zapytanie Pokaż na mapie Zobacz opinie lub Wystaw opinię Obserwuj
Kontakt
Katarzyna Markiewicz
MTD Centrum Szkoleń i Doradztwa
Wyślij e-mail
Al. Jerozolimskie 202
02-486 Warszawa
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu powołaj się na Favore.pl
Rejestracja
28 kwi 2008, 13:29
Logowanie
18 kwi 2013, 10:36
STATYSTYKI
  • Opini pozytywnych 1
  • Opini neutralnych 0
  • Opini negatywnych 0
  • Aktywnych usług 8
  • Aktywnych produktów 0
  • Wpisów na forum 0
  • Wpisów w bazie wiedzy 0
  • Techniki sprzedaży Program: Osobowość Klienta – rozpoznawanie i reakcje Komunikacja w sprzedaży Sprzedaż przez pytania Wywieranie wpływu i techniki...brak zdjęcia 490 zł dzień Warszawamazowieckie
  • Profesjonalna obsługa klienta Program: Klient – kim jest Zasady obsługi Rodzaje obsługi Typy klientów Obsługujący Model bodźca Praca ...brak zdjęcia 490 zł dzień Warszawamazowieckie
  • Windykacja należności przez telefon Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników działów windykacji, przedstawicieli handlowych, pracowników działów księgowych lub finan...brak zdjęcia 490 zł dzień Warszawamazowieckie
  • Autoprezentacja Program: Nastawienie psychiczne Rozpoznanie audytorium Określanie celu Realia prezentacji Wstęp doskonały Efektowne zakońc...brak zdjęcia 650 zł dzień Warszawamazowieckie
  • Szkolenie, sprzedaż, trudny klient, obsługa Dwudniowe szkolenie otwarte Pozwól Klientowi kupić! Skuteczne strategie sprzedaży Adresaci: osoby zaangażowane w proces sprzedaży...brak zdjęcia 1 600 zł osoba Krakówmałopolskie
  • Jak dobrze zrobić analizę SWOT? CEL: Nasza praca to ciągłe podejmowanie decyzji, dalekosiężnych i istotnych w skutkach. Ich trafność w wielkim stopniu zależy od posiadanych informacji. Analiza...brak zdjęcia Warszawamazowieckie
  • Coaching CEL: Przygotowanie przełożonych do pełnienia roli skutecznego coacha. Otrzymuje on narzędzia do podnoszenia zaangażowania i umiejętności podwładnych, nabywa umi...brak zdjęcia Warszawamazowieckie
  • Szkolenie, sprzedaż, trudny klient, obsługa Cel szkolenia: - Warsztatowe doskonalenie umiejętności i pogłębianie wiedzy na temat profesjonalnej obsługi klienta ze szczególnym uwzględnieniem pra...szkolenie, sprzedaż, trudny klient, obsługa, Kraków, małopolskie 984 zł osoba Krakówmałopolskie
OPINIE O UŻYTKOWNIKU
pozytywna
rozwiń Nie polecam pracy w tej śmiesznej firmie, w której od początku pracuje tylko sam prezes Marek Dziduszko. Inni pracownicy są zwalniani lub nawet sami uciekają jak zrobił to wspólnik pana prezesa, zniknął pewnego dnia ze sprzętem i oprogramowaniem,Są też zmuszani do odejścia. W firmie stosowany jest mobbing, przez Prezesa oraz jego asystenta. Wystawiona 02-11-2010 13:08 przez Majkel (95.49.109.*)   Zgłoś nadużycie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.