favore.pl
Szkolenie, sprzedaż, trudny klient, obsługa

Szkolenie, sprzedaż, trudny klient, obsługa nr 385609

Lokalizacja: Kraków (woj. małopolskie)Więcej: ul. Gronostajowa 7, Inkubator Przedsiębiorczości, Ruczaj, Kampus UJ

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
984 / osoba
Kontakt
Katarzyna Markiewicz
MTD Centrum Szkoleń i Doradztwa
Wyślij e-mail
Al. Jerozolimskie 202
02-486 Warszawa

tel: 022 863 78 97022 863 78 97
fax: 022 863 78 97
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPIS USŁUGI

Cel szkolenia:

- Warsztatowe doskonalenie umiejętności i pogłębianie wiedzy na temat profesjonalnej obsługi klienta ze szczególnym uwzględnieniem pracy z tzw. trudnym klientem.
- Wyposażenie uczestnika szkolenia w niezbędne i przydatne narzędzia do pracy z trudnym klientem.

Zakres tematyczny:

1. Obsługa klienta – kim jest klient?
2. Kto jest Twoim klientem?
3. Wysoka jakość obsługi klienta.
4. Typologie klientów.
5. Jak postępować z różnymi typami klientów.
6. Asertywność.
7. Elementy komunikacji:
- Pierwsze wrażenie
- Mowa ciała
- Elementy retoryki
- Aktywne, empatyczne słuchanie
- Sztuka zadawania pytań
- Praca z telefonem
8. Tzw. „trudni” klienci
- Rozwiązywanie problemów
- Obsługa niezadowolonego klienta
- Najczęstsze błędy w kontakcie z klientem
- Klienci-awanturnicy
- Zażalenia, reklamacje
9. Mój styl współpracy z klientem – autodiagnoza.

Metodologia:

Pracujemy w oparciu o interaktywne narzędzia, takie jak: ćwiczenia, praca w parach i grupach, mini wykłady, studia przypadków, odgrywanie ról – praca z kamerą, testy.

Prowadzący:

Michał świerczek - trener zarządzania, konsultant, mówca biznesowy, dyplomowany menedżer.
Absolwent I stopnia Studiów Zarządzania i Biznesu w Wyższej Szkole Zarządzania – The Polish Open University w Warszawie. Posiadacz Międzynarodowego Certyfikatu Trenera Zarządzania według standardów
The Chartered Institute of Personnel and Development Wielka Brytania; Członek Stowarzyszenia Konsultantów i Trenerów Zarządzania „MATRIK” z siedzibą
w Krakowie. Posiada olbrzymie doświadczenie życiowe i biznesowe. Od 12 lat pracuje jako trener, specjalizując się przede wszystkim w szkoleniach sprzedażowych, menadżerskich, motywacyjnych, wystąpieniach publicznych i szeroko pojętej edukacji finansowej.



Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz


INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Cena
984 / osoba
Kontakt
Katarzyna Markiewicz
MTD Centrum Szkoleń i Doradztwa
Wyślij e-mail
Al. Jerozolimskie 202
02-486 Warszawa

tel: 022 863 78 97022 863 78 97
fax: 022 863 78 97
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU mtdmark
pozytywna
rozwiń Nie polecam pracy w tej śmiesznej firmie, w której od początku pracuje tylko sam prezes Marek Dziduszko. Inni pracownicy są zwalniani lub nawet sami uciekają jak zrobił to wspólnik pana prezesa, zniknął pewnego dnia ze sprzętem i oprogramowaniem,Są też zmuszani do odejścia. W firmie stosowany jest mobbing, przez Prezesa oraz jego asystenta. Wystawiona 02-11-2010 13:08 przez Majkel (95.49.109.*)   Zgłoś nadużycie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
pozytywna
rozwiń Nie polecam pracy w tej śmiesznej firmie, w której od początku pracuje tylko sam prezes Marek Dziduszko. Inni pracownicy są zwalniani lub nawet sami uciekają jak zrobił to wspólnik pana prezesa, zniknął pewnego dnia ze sprzętem i oprogramowaniem,Są też zmuszani do odejścia. W firmie stosowany jest mobbing, przez Prezesa oraz jego asystenta. Wystawiona 02-11-2010 13:08 przez Majkel (95.49.109.*)   Zgłoś nadużycie
Zobacz wszystkie

Wystaw opinię
Szkolenie, sprzedaż, trudny klient, obsługa - galeria
Szkolenie, sprzedaż, trudny klient, obsługa Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4 na 5 (liczba ocen: 8)
Poprzednia usługa: EKRAN LED SANOK JAGIELLOŃSKA TEL 782 666 777   Następna usługa: !!! ZAPRASZAMY DO NOWO OTWARTEGO SKLEPU !!!