Bądź świetnym szefem - idź na szkolenie interpersonalneSzkolenia interpersonalne podnoszą kompetencje Komunikacja interpersonalna - od tego w ogromnej mierze ma wpływ powodzenie naszych planów, toteż szkolenia interpersonalne cieszą się zainteresowaniem, szczególnie dla osób udzielających się w branżach powiązanych z obsługą klientów. Autoprezentacja, asertywność, motywacja, pertraktacje, wizerunek, zarządzanie, kierowanie zespołem to wszystko, co niezbędne w obecnych czasach dla ludzi chcących się rozwijać. Jeżeli ukończyłeś bardzo dobre uniwersytety i w dalszym ciągu zabiegasz o własny progres, to powinieneś wybrać coś z szerokiej oferty kursów interpersonalnych. Mimo perfekcyjnego wykształcenia nie możesz mieć pewności, że znajdziesz wymarzoną pracę, albo podtrzymasz pozycję szefa w organizacji! Najprawdopodobniej zapomniałeś o doskonaleniu kompetencji miękkich. Szkolenia w zakresie komunikowania międzyludzkiego pozwalają uzyskać te cenne umiejętności. Kurs komunikacja międzyludzka, szczególnie polecany jest szefom, osobom kierującym zespołami. Podczas szkolenia przedstawiane będą sposoby komunikowania werbalnego i niewerbalnego, formuły interpersonalne istotne w komunikacji, w stosunkach szef - pracownik, lub wśród współpracowników. Pewność siebie, która pozwala tworzyć szacunek, swoboda w interesach, przystępność to niepodważalne cechy ludzi kierujących innymi. Z racji kursu w obszarze komunikacji interpersonalnej uczestnicy dowiadują się jak wywierać wpływ na innych, rozumieć komunikaty zwrotne, błyskotliwie i skutecznie reagować na nie. Uzyskane kompetencje możemy wykorzystać zarówno poszukując pracy, a więc na spotkaniu z pracodawcą przekonać do własnej osoby kogoś kto podejmuje dycyzje. Jeżeli z kolei już mamy pracę - sprawnie i mądrze rządzić zespołem, inspirować do działania, odpowiednio mobilizować i wykładać sposoby odpowiedniego dysponowania czasem w firmie. Właściwie wiedza na temat zasad komunikowania międzyludzkiego, których uczą się uczestnicy szkolenia, pozwala na umiejętne przekazywanie wiedzy specjalistycznej, pokazanie tzw. kompetencji twardych, przez przełożonych. Umiejętności twarde, powiązane z zajmowaną funkcją szefa, takie jak znajomość procedur będą mogły być przekazywane w sposób właściwie i umiejętny.