favore.pl
Favore.plUsługiUsługi dla firmy i biura PoznańUsługi reklamowe Poznań

Reklama w telewizji, radiu, prasie oraz mediach społecznościowych (social media marketing), Poznań, w odległości 5 km od Zlikwidowana

KATEGORIE
strony internetowe
ZAMIAST SZUKAĆ, NAPISZ CO POTRZEBUJESZ, A FIRMY WYŚLĄ CI SWOJE OFERTY, BYŚ MÓGŁ WYBRAĆ NAJLEPSZĄ

Opisz dokładnie czego potrzebujesz, np. ilość, termin, materiał itp.

Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
Wysłanie zapytania jest bezpłatne i do niczego Cię nie zobowiązuje
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

  • DARMOWA BAZA FIRM Poznań-www.goldenaddress.pl, Poznań, wielkopolskie
    DARMOWA BAZA FIRM Poznań - www. goldenaddress. pl Szanowny Przedsiębiorco! Już dziś dajemy Tobie jeszcze mnóstwo możliwości. Zapraszamy Cię do nowej bazy firm www.goldenaddress.pl ! Portal Golden ...
    1 zł sztuka Poznańwielkopolskie
  • DARMOWA BAZA FIRM,KATALOG FIRM-www.alefirmy.eu, Poznań, wielkopolskie
    DARMOWA BAZA FIRM, KATALOG FIRM - www. alefirmy. eu WWW.ALEFIRMY.eu – darmowa baza firm, darmowe oferty firm DODAJ bezpłatnie OFERTĘ TWOJEJ FIRMY ! br> Baza ALEFIRMY.eu to świetne miejsce na rekla...
    Poznańwielkopolskie
  • nERAvision-filmy reklamowe, spoty, prezentacje, Poznań, Wrocław, Kraków, Zielona Góra, Gorzów, małopolskie
    NERAvision - filmy reklamowe, spoty, prezentacje Zajmujemy się produkcją multimedialną: przede wszystkim produkcją video (filmy reklamowe, spoty TV, teledyski, filmy promocyjne, szkoleniowe, BHP itd.) oraz pre...
    Poznań, Wrocław…małopolskie
  • Reklama, content marketing na Portalu mBrokers.pl, cała Polska
    Reklama, content marketing na Portalu mBrokers. pl Portal Finansowy mBrokers.pl Zajmujemy się doradztwem i pośrednictwem finansowym zarówno dla osób fizycznych, ale także małych oraz śre...
    Cała Polska
  • brak zdjęcia
    SEO Padre Pozycjonowanie stron SEO czyli Search Engine Optimization to optymalizacja strony internetowej pod kątem wyszukiwarek takich jak Google czy Bing. SEO inaczej pozycjonowanie stron ww...
    Poznańwielkopolskie
  • brak zdjęcia
    Pozycjonowanie stron www - SEO PAC Internet jest obecnie najpopularniejszym środkiem przekazu na świecie. W Polsce ponad 28 milionów osób korzystało z internetu - obecnie ta liczba jest dużo więk...
    Poznańwielkopolskie

Jak wiadomo, czynników skuteczności reklamy nie można jednoznacznie określić, ponieważ nie powinno się wrzucać do jednego worka strategii z różnych branż. Jest jednak coś, co łączy wszystkie dobre reklamy, bez względu na klientów docelowych oraz sprzedawany produkt - musi ona zostać zauważona i przyswojona. Przeważnie przedsiębiorcy zlecający pracę reklamodawcy chcieliby, by reklama posiadała 2 skrajnie różne cechy, była, unikalna, ale pasująca do kategorii; nowoczesna, ale jednocześnie - tradycyjna; zabawna, ale nie wzbudzająca kontrowersji; atrakcyjna dla oka, ale niezbyt kosztowna; innowacyjna, ale nie w nadmiarze; budująca nowy wizerunek produktu, przy jednoczesnym zachowaniu tego już wyrobionego; nakierowana na wszystkich, lecz przyciągająca głównie konsumentów z sektora docelowego. Niestety, nie zawsze zastosowanie wszystkich cech jest osiągalne. Przedsiębiorca powinien podjąć wybór, czy chce reklamę działającą, czy idealną. Wiadomo, że w przewidywanym czasie reklamy, można umieścić generalnie wszystko, ale czy na pewno warto? Okazuje się, że im łatwiejszy i bardziej bezpośredni jest przekazywany komunikat, tym bardziej reklama zapada w pamięć. Szokująca i zaciekawiająca reklama przykuwa większą uwagę oraz ułatwia przyswajanie treści na dłużej. Dobrze jest w związku z tym łamać wszelkie konwencje, rzecz jasna, w granicach dobrego gustu i próbować jak najbardziej wyróżnić reklamę z bloku, dbając o to, żeby jednak nie przyćmić jej zawartości nadmierną atrakcyjnością. Nie zawsze, aby reklama była skuteczna musi być lubiana przez konsumentów. Mówi się, że bloki reklamowe ukazujące szczęśliwe rodziny, dzieci i zwierzęta są przesłodzone i wyidealizowane, że po prostu się nie podobają, ale to właśnie takie działają najlepiej. Wynika z tego, że reklama nie musi być piękna, lubiana i pożądana, żeby działała. Tak samo jest z reklamami, które są „męczące“ dla odbiorcy, ale tak głęboko zapadają w pamięć poprzez sam fakt istnienia lub to, że są np. śmieszne lub szokujące i wysoką częstotliwość emisji. Zdaniem większości współczesnych widzów reklama powinna być krótka i na temat. Ma za zadanie informować o tym, co promuje i gdzie jest to dostępne. Umożliwia to zdecydowanie szybsze podjęcie decyzji o kupnie. Lepiej, by konsument pamiętał niewiele, ale zrozumiałych konkretów, niż nie pamiętał niczego, spośród mnóstwa informacji.

Wybierz kategorię usług

Wybierz lokalizację