favore.pl
Favore.plUsługiUsługi edukacja, nauka WarszawaUsługi kursy, szkolenia, konferencje Warszawa

Kursy i szkolenia interpersonalne, Warszawa, w odległości 5 km od Nowotyska

KATEGORIE
strony internetowe
ZAMIAST SZUKAĆ, NAPISZ CO POTRZEBUJESZ, A FIRMY WYŚLĄ CI SWOJE OFERTY, BYŚ MÓGŁ WYBRAĆ NAJLEPSZĄ

Opisz dokładnie czego potrzebujesz, np. ilość, termin, materiał itp.

Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
Wysłanie zapytania jest bezpłatne i do niczego Cię nie zobowiązuje
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

  • Kiedy Mały lub Duży czuje złość - warsztaty, Warszawa, mazowieckie
    Kiedy Mały lub Duży czuje złość - warsztaty Warsztaty dla rodziców: Kiedy Mały lub Duży czuje złość 9 stycznia 2010, sobota, godz. 12.00 -16.00. Małopolski Instytut Rozwoju Rodziców zap...
    90 zł osoba Warszawamazowieckie
  • brak zdjęcia
    Profesjonalna obsługa klienta Program: Klient – kim jest Zasady obsługi Rodzaje obsługi Typy klientów Obsługujący Model bodźca Praca ...
    490 zł dzień Warszawamazowieckie
  • brak zdjęcia
    Autoprezentacja Program: Nastawienie psychiczne Rozpoznanie audytorium Określanie celu Realia prezentacji Wstęp doskonały Efektowne zakońc...
    650 zł dzień Warszawamazowieckie
  • brak zdjęcia
    Jak dobrze zrobić analizę SWOT? CEL: Nasza praca to ciągłe podejmowanie decyzji, dalekosiężnych i istotnych w skutkach. Ich trafność w wielkim stopniu zależy od posiadanych informacji. Analiza...
    Warszawamazowieckie
  • brak zdjęcia
    Coaching CEL: Przygotowanie przełożonych do pełnienia roli skutecznego coacha. Otrzymuje on narzędzia do podnoszenia zaangażowania i umiejętności podwładnych, nabywa umi...
    Warszawamazowieckie
  • szkolenie, sprzedaż, trudny klient, obsługa, Kraków, małopolskie
    Szkolenie, sprzedaż, trudny klient, obsługa Cel szkolenia: - Warsztatowe doskonalenie umiejętności i pogłębianie wiedzy na temat profesjonalnej obsługi klienta ze szczególnym uwzględnieniem pra...
    984 zł osoba Krakówmałopolskie
  • brak zdjęcia
    Centrum Facylitacji Zmiana. pl Szukasz szkoleń z facylitacji? Wybierz Centrum Facylitacji. Wyróżnia nas ogromna wiedza i doświadczenie w branży szkoleniowej. Jesteśmy grupą specjalistów dla k...
    Warszawamazowieckie

Kurs komunikacji werbalnej i niewerbalnej kluczem do sukcesuSzkolenia interpersonalne podnoszą kompetencje Komunikacja interpersonalna - od tego w dużej mierze zależy sukces naszych planów, toteż kursy interpersonalne cieszą się zainteresowaniem, w szczególności dla ludzi udzielających się w dziedzinach związanych z obsługą klientów. Autokreacja, asertywność, dążenie do celu, negocjacja, prezencja, zarządzanie, kierowanie zespołem to wszystko, co istotne obecnie dla ludzi chcących się rozwijać. Jeżeli ukończyłeś bardzo dobre uniwersytety i w dalszym ciągu dbasz o własny rozwój, w takim razie powinieneś skorzystać z bogatej oferty kursów interpersonalnych. Pomimo świetnego wykształcenia nie możesz mieć pewności, że znajdziesz odpowiednią pracę, bądź podtrzymasz pozycję lidera w organizacji! Pewnie zapomniałeś o ulepszaniu kompetencji miękkich. Szkolenia w zakresie komunikowania międzyludzkiego pozwalają uzyskać te ważne zdolności. szkolenie komunikacja międzyludzka, szczególnie polecany jest szefom, osobom rządzącym zespołami. Podczas kursu prezentowane są metody komunikowania werbalnego i niewerbalnego, zależności międzyludzkie ważne w komunikowaniu się, w relacjach przełożony - podwładny, czy pośród partnerów w pracy. Pewność siebie, która umożliwia tworzyć autorytet, swoboda w interesach, przystępność to niepodważalne cechy ludzi zarządzających innymi. Dzięki szkoleniom w obszarze komunikacji interpersonalnej kursanci uczą się wywierać wpływ na innych, rozumieć informacje zwrotne, umiejętnie i skutecznie odpowiadać na nie. Uzyskane kompetencje możecie stosować również poszukując nowej pracy, a więc na spotkaniu z pracodawcą nakłonić do własnej osoby kogoś decyzyjnego. Jeśli z kolei już pracujemy - odpowiednio i kreatywnie rządzić ekipą, dawać inspirację do pracy, odpowiednio mobilizować i przekazywać techniki właściwego dysponowania czasem w firmie. W zasadzie wiedza na temat zasad komunikacji interpersonalnej, których uczą się uczestnicy szkolenia, pozwala na umiejętne przekazywanie wiedzy specjalistycznej, wykazanie tak zwanych kompetencji twardych, przez przełożonych. Kompetencje twarde, powiązane z osiągniętą pozycją lidera, jak na przykład wiedza na temat procesów prawnych będą mogły być przekazywane w sposób właściwie i umiejętny.

Wybierz kategorię usług

Wybierz lokalizację