favore.pl
Favore.plUsługiUsługi edukacja, nauka WarszawaUsługi kursy, szkolenia, konferencje Warszawa

Kursy i szkolenia interpersonalne, Warszawa, w odległości 5 km od Nowotyska

KATEGORIE
strony internetowe
ZAMIAST SZUKAĆ, NAPISZ CO POTRZEBUJESZ, A FIRMY WYŚLĄ CI SWOJE OFERTY, BYŚ MÓGŁ WYBRAĆ NAJLEPSZĄ

Opisz dokładnie czego potrzebujesz, np. ilość, termin, materiał itp.

Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
Wysłanie zapytania jest bezpłatne i do niczego Cię nie zobowiązuje
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

  • Kiedy Mały lub Duży czuje złość - warsztaty, Warszawa, mazowieckie
    Kiedy Mały lub Duży czuje złość - warsztaty Warsztaty dla rodziców: Kiedy Mały lub Duży czuje złość 9 stycznia 2010, sobota, godz. 12.00 -16.00. Małopolski Instytut Rozwoju Rodziców zap...
    90 zł osoba Warszawamazowieckie
  • brak zdjęcia
    Profesjonalna obsługa klienta Program: Klient – kim jest Zasady obsługi Rodzaje obsługi Typy klientów Obsługujący Model bodźca Praca ...
    490 zł dzień Warszawamazowieckie
  • brak zdjęcia
    Autoprezentacja Program: Nastawienie psychiczne Rozpoznanie audytorium Określanie celu Realia prezentacji Wstęp doskonały Efektowne zakońc...
    650 zł dzień Warszawamazowieckie
  • brak zdjęcia
    Jak dobrze zrobić analizę SWOT? CEL: Nasza praca to ciągłe podejmowanie decyzji, dalekosiężnych i istotnych w skutkach. Ich trafność w wielkim stopniu zależy od posiadanych informacji. Analiza...
    Warszawamazowieckie
  • brak zdjęcia
    Coaching CEL: Przygotowanie przełożonych do pełnienia roli skutecznego coacha. Otrzymuje on narzędzia do podnoszenia zaangażowania i umiejętności podwładnych, nabywa umi...
    Warszawamazowieckie
  • szkolenie, sprzedaż, trudny klient, obsługa, Kraków, małopolskie
    Szkolenie, sprzedaż, trudny klient, obsługa Cel szkolenia: - Warsztatowe doskonalenie umiejętności i pogłębianie wiedzy na temat profesjonalnej obsługi klienta ze szczególnym uwzględnieniem pra...
    984 zł osoba Krakówmałopolskie
  • brak zdjęcia
    Centrum Facylitacji Zmiana. pl Szukasz szkoleń z facylitacji? Wybierz Centrum Facylitacji. Wyróżnia nas ogromna wiedza i doświadczenie w branży szkoleniowej. Jesteśmy grupą specjalistów dla k...
    Warszawamazowieckie

Kurs komunikacji werbalnej i niewerbalnej kluczem do sukcesuSzkolenia interpersonalne podnoszą kompetencje komunikowanie interpersonalne - od tego w ogromnej mierze zależy powodzenie naszych zamiarów, dlatego szkolenia interpersonalne cieszą się zainteresowaniem, szczególnie dla ludzi pracujących w branżach powiązanych z obsługą klientów. Autokreacja, pewność siebie, motywacja, negocjacja, prezencja, rządzenie, kierowanie zespołem to wszystko, co niezbędne w obecnych czasach dla osób chcących się rozwijać. Jeżeli ukończyłeś bardzo dobre uniwersytety a teraz dodatkowo zabiegasz o własny progres, to masz szansę skorzystać z bogatej gamy szkoleń interpersonalnych. Pomimo świetnego wykształcenia nie masz pełnego przekonania, że znajdziesz wymarzoną pracę, bądź podtrzymasz stanowisko szefa w instytucji! Najprawdopodobniej zapomniałeś o doskonaleniu umiejętności interpersonalnych. Kursy z komunikacji międzyludzkiej zezwalają uzyskać te ważne umiejętności. Kurs komunikacja interpersonalna, szczególnie rekomendowany jest szefom, ludziom kierującym zespołami. Podczas kursu przedstawiane są metody komuniakacji werbalnej i niewerbalnej, formuły międzyludzkie istotne w komunikacji, w relacjach szef - pracownik, lub pośród partnerów w pracy. Pewność siebie, która pozwala tworzyć szacunek, samodzielność w interesach, przystępność to niepodważalne cechy osób kierujących innymi. Dzięki szkoleniom w obszarze komunikowania międzyludzkiego kursanci uczą się mieć wpływ na pracowników, dostrzegać komunikaty zwrotne, błyskotliwie i efektywnie odpowiadać na nie. Uzyskane umiejętności możemy wykorzystać również poszukując pracy, a więc na rozmowie kwalifikacyjnej nakłonić do swojej kandydatury kogoś decyzyjnego. Jeśli z kolei już pracujemy - sprawnie i kreatywnie rządzić ekipą, dawać inspirację do działania, prawidłowo mobilizować i przekazywać sposoby odpowiedniego dysponowania czasem w firmie. W zasadzie wiedza na temat zasad komunikacji interpersonalnej, których uczą się uczestnicy szkolenia, pozwala na umiejętne przekazywanie wiedzy specjalistycznej, wykazanie tak zwanych kompetencji twardych, przez szefów. Kompetencje twarde, powiązane z zajmowaną funkcją lidera, jak na przykład wiedza na temat procesów prawnych mogą być przekazywane w sposób właściwie i umiejętny.

Wybierz kategorię usług

Wybierz lokalizację