favore.pl
Favore.plUsługiUsługi edukacja, nauka WarszawaUsługi kursy, szkolenia, konferencje Warszawa

Kursy i szkolenia interpersonalne, Warszawa, w odległości 5 km od Nowotyska

KATEGORIE
strony internetowe
ZAMIAST SZUKAĆ, NAPISZ CO POTRZEBUJESZ, A FIRMY WYŚLĄ CI SWOJE OFERTY, BYŚ MÓGŁ WYBRAĆ NAJLEPSZĄ

Opisz dokładnie czego potrzebujesz, np. ilość, termin, materiał itp.

Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
Wysłanie zapytania jest bezpłatne i do niczego Cię nie zobowiązuje
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

  • Kiedy Mały lub Duży czuje złość - warsztaty, Warszawa, mazowieckie
    Kiedy Mały lub Duży czuje złość - warsztaty Warsztaty dla rodziców: Kiedy Mały lub Duży czuje złość 9 stycznia 2010, sobota, godz. 12.00 -16.00. Małopolski Instytut Rozwoju Rodziców zap...
    90 zł osoba Warszawamazowieckie
  • brak zdjęcia
    Profesjonalna obsługa klienta Program: Klient – kim jest Zasady obsługi Rodzaje obsługi Typy klientów Obsługujący Model bodźca Praca ...
    490 zł dzień Warszawamazowieckie
  • brak zdjęcia
    Autoprezentacja Program: Nastawienie psychiczne Rozpoznanie audytorium Określanie celu Realia prezentacji Wstęp doskonały Efektowne zakońc...
    650 zł dzień Warszawamazowieckie
  • brak zdjęcia
    Jak dobrze zrobić analizę SWOT? CEL: Nasza praca to ciągłe podejmowanie decyzji, dalekosiężnych i istotnych w skutkach. Ich trafność w wielkim stopniu zależy od posiadanych informacji. Analiza...
    Warszawamazowieckie
  • brak zdjęcia
    Coaching CEL: Przygotowanie przełożonych do pełnienia roli skutecznego coacha. Otrzymuje on narzędzia do podnoszenia zaangażowania i umiejętności podwładnych, nabywa umi...
    Warszawamazowieckie
  • szkolenie, sprzedaż, trudny klient, obsługa, Kraków, małopolskie
    Szkolenie, sprzedaż, trudny klient, obsługa Cel szkolenia: - Warsztatowe doskonalenie umiejętności i pogłębianie wiedzy na temat profesjonalnej obsługi klienta ze szczególnym uwzględnieniem pra...
    984 zł osoba Krakówmałopolskie
  • brak zdjęcia
    Centrum Facylitacji Zmiana. pl Szukasz szkoleń z facylitacji? Wybierz Centrum Facylitacji. Wyróżnia nas ogromna wiedza i doświadczenie w branży szkoleniowej. Jesteśmy grupą specjalistów dla k...
    Warszawamazowieckie

Bądź świetnym szefem - idź na szkolenie interpersonalneSzkolenia interpersonalne podnoszą kompetencje Komunikacja interpersonalna - od tego w ogromnej mierze ma wpływ sukces naszych planów, toteż kursy interpersonalne cieszą się zainteresowaniem, szczególnie dla osób udzielających się w branżach związanych z obsługą klientów. Autokreacja, pewność siebie, motywacja, negocjacja, prezencja, rządzenie, kierowanie zespołem to cechy istotne obecnie dla osób chcących się rozwijać. Jeżeli skończyłeś bardzo dobre uniwersytety a teraz dodatkowo zabiegasz o własny progres, to masz szansę wybrać coś z szerokiej oferty szkoleń interpersonalnych. Pomimo świetnego wykształcenia nie możesz mieć pełnego przekonania, że zdobędziesz odpowiednią pracę, bądź podtrzymasz pozycję lidera w firmie! Prawdopodobnie nie pamiętasz o doskonaleniu kompetencji miękkich. Kursy z komunikowania międzyludzkiego pozwalają zdobyć te cenne zdolności. szkolenie komunikacja interpersonalna, szczególnie rekomendowany jest szefom, osobom kierującym teamami. Podczas szkolenia prezentowane będą sposoby komunikowania werbalnego i niewerbalnego, zależności międzyludzkie istotne w komunikowaniu się, w stosunkach szef - podwładny, lub pośród partnerów w pracy. Pewność siebie, która umożliwia budować szacunek, samodzielność w interesach, przystępność to niekwestionowane cechy osób zarządzających innymi. Z racji kursu w obszarze komunikowania międzyludzkiego kursanci dowiadują się jak wywierać wpływ na innych, dostrzegać informacje zwrotne, umiejętnie i skutecznie odpowiadać na nie. Zdobyte kompetencje możecie stosować również szukając nowej pracy, a więc na rozmowie kwalifikacyjnej nakłonić do własnej kandydatury kogoś kto podejmuje dycyzje. Jeśli z kolei już mamy pracę - odpowiednio i mądrze rządzić ekipą, inspirować do pracy, odpowiednio mobilizować i przekazywać techniki odpowiedniego zarządzania czasem w pracy. Właściwie wiedza na temat zasad komunikacji interpersonalnej, których uczą się uczestnicy szkolenia, daje możliwość na sprawne dzielenie się wiedzą specjalistyczną, pokazanie tzw. kompetencji twardych, poprzez przełożonych. Umiejętności twarde, związane z zajmowaną pozycją lidera, jak na przykład znajomość procedur będą mogły być podawane w sposób właściwie i błyskotliwy.

Wybierz kategorię usług

Wybierz lokalizację