favore.pl
Favore.plUsługiUsługi dla firmy i biura WarszawaUsługi reklamowe Warszawa

Reklama w telewizji, radiu, prasie oraz mediach społecznościowych (social media marketing), Warszawa, w odległości 5 km od Węgierska

KATEGORIE
strony internetowe
ZAMIAST SZUKAĆ, NAPISZ CO POTRZEBUJESZ, A FIRMY WYŚLĄ CI SWOJE OFERTY, BYŚ MÓGŁ WYBRAĆ NAJLEPSZĄ

Opisz dokładnie czego potrzebujesz, np. ilość, termin, materiał itp.

Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
Wysłanie zapytania jest bezpłatne i do niczego Cię nie zobowiązuje
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

  • Copywriting strony www naming logo slogan ulotki, Warszawa, mazowieckie
    Copywriting strony www naming logo slogan ulotki Copywriting. Licz się ze słowami – to nasza dewiza i sposób działania. Słowa mogą więcej niż myślisz a my wiemy jak je wykorzystać dla naszej w...
    Warszawamazowieckie
  • brak zdjęcia
    KOMPLEKSOWE KAMPANIE REKLAMOWE SERWIS STRON - PROJEKTOWANIE, TWORZENIE i WDRAŻANIE REKLAMY INTERNETOWEJ W SYSTEMIE AdWords. Nasza specjalność to: tworzenie skutecznych i tanich...
    300 zł sztuka Warszawamazowieckie
  • Projekty multimedialne - filmy promujące firmę, Warszawa, mazowieckie
    Projekty multimedialne - filmy promujące firmę Projekty multimedialne Nowością w naszej ofercie jest realizacja projektów multimedialnych: produkcja filmów promocyjnych, reklamowych, kor...
    Warszawamazowieckie
  • TŁOCZENIE CD i DVD, Warszawa, mazowieckie
    TŁOCZENIE CD i DVD JESTEŚMY PO TO ABY UŁATWIĆ WAM ŻYCIE! ZAOSZCZĘDZIĆ CENNY CZAS, KTÓREGO KAŻDY Z NAS MA CORAZ MNIEJ. POMOŻEMY STWORZYĆ PROJEKT, PRZYGOTUJEMY GO DO DRUKU W...
    Warszawamazowieckie
  • Reklamy w innowacyjnej społecznościowej gazecie!, cała Polska
    Reklamy w innowacyjnej społecznościowej gazecie! Innowacyjna, internetowa gazeta, którą tworzą czytelnicy to miejsce na reklamę z rekomendacją konsumentów. Reklamujemy tylko dobre produkty i usłu...
    Cała Polska
  • brak zdjęcia
    Promocja firm, usługi dziennikarskie Moja agencja wykonuje usługi dziennikarskie - testy pisane i wydawanie ich w dodatkach tematycznych w centralnej prasie codziennej oraz codziennej wojewó...
    Warszawamazowieckie
  • Identyfikacja wizualna, foldery, ulotki, projekty dla branży HoReCa, Warszawa, mazowieckie
    Identyfikacja wizualna, foldery, ulotki, projekty dla branży HoReCa Logotypy, wizytówki, plakaty, ulotki, karty dań, karty win, foldery - to tylko niektóre z materiałów, jakie możemy zaprojektować dla Twojej...
    Warszawamazowieckie
  • Kampanie reklamowe w Mediach Społecznościowych, cała Polska
    Kampanie reklamowe w Mediach Społecznościowych W Polsce internet ma już 18 milionów użytkowników, z czego 69% korzysta z niego codziennie. Dlatego Twoja firma musi tam być! Naszą ofertę ...
    Cała Polska
  • brak zdjęcia
    Budowanie wizerunku marki i kampanie reklamowe online Agencja reklamowa w Warszawie - Port Biznesu OFERUJEMY : pozycjonowanie, projektowanie mobilnych stron internetowych, ...
    Warszawamazowieckie

Jak wiadomo, czynników skuteczności reklamy nie można jednoznacznie wskazać, bo nie powinno się wrzucać do jednego worka reklam z różnych branż. Jest jednak coś, co łączy wszystkie dobre reklamy, bez względu na klientów docelowych oraz promowany produkt - musi ona być zauważona i zapamiętana. Przeważnie przedsiębiorcy zlecający pracę reklamodawcy chcieliby, aby reklama posiadała dwie skrajnie różne cechy, była, wyjątkowa, ale pasująca do kategorii; nowoczesna, lecz jednocześnie - tradycyjna; śmieszna, ale nie wywołująca kontrowersji; atrakcyjna wizualnie, ale niezbyt kosztowna; innowacyjna, ale nie w nadmiarze; kształtująca nowy wizerunek produktu, przy jednoczesnym utrzymaniu tego już wypracowanego; skierowana do wszystkich, lecz przyciągająca głównie klientów z sektora docelowego. Niestety, rzadko zastosowanie tych cech jest osiągalne. Przedsiębiorca musi podjąć decyzję, czy chce reklamę skuteczną, czy idealną. Oczywiste jest, że w przewidywanym czasie reklamy, można umieścić właściwie wszystko, ale czy na pewno ma to sens? Okazuje się, że im łatwiejszy i bardziej bezpośredni jest przekazywany komunikat, tym bardziej reklama zapada w pamięć. Szokująca i ciekawa reklama zwraca większą uwagę i ułatwia przyswajanie komunikatu na dłużej. Dobrze jest w związku z tym łamać wszelkie konwencje, oczywiście, w granicach dobrego gustu i starać się jak najbardziej wyeksponować reklamę z bloku, dbając o to, żeby jednak nie przyćmić jej zawartości nadmierną atrakcyjnością. Nie zawsze, aby reklama była skuteczna powinna być lubiana przez odbiorców. Mówi się, że bloki reklamowe prezentujące szczęśliwe rodziny, dzieci oraz zwierzęta są przesadzone i wyidealizowane, że po prostu się nie podobają, ale to właśnie one spisują się najlepiej. Wynika z tego, że reklama nie musi być idealna, lubiana i pożądana, żeby była skuteczna. Tak samo jest z reklamami, które wydają się być „męczące“ dla odbiorcy, ale tak głęboko zapadają w pamięć przez sam fakt istnienia oraz to, że są np. zabawne lub szokujące i wysoką częstotliwość emisji. Zdaniem większości współczesnych widzów reklama ma być krótka i na temat. Ma za zadanie informować o tym, co promuje i gdzie jest to dostępne. Umożliwia to zdecydowanie szybsze podjęcie decyzji o kupnie. Lepiej, by widz pamiętał niewiele, ale zrozumiałych konkretów, niż nie zapamiętał niczego, spośród mnóstwa informacji.

Wybierz kategorię usług

Wybierz lokalizację