favore.pl
Favore.plUsługiUsługi dla firmy i biura WarszawaUsługi reklamowe Warszawa

Reklama w telewizji, radiu, prasie oraz mediach społecznościowych (social media marketing), Warszawa, w odległości 5 km od Zabłocińska

KATEGORIE
strony internetowe
ZAMIAST SZUKAĆ, NAPISZ CO POTRZEBUJESZ, A FIRMY WYŚLĄ CI SWOJE OFERTY, BYŚ MÓGŁ WYBRAĆ NAJLEPSZĄ

Opisz dokładnie czego potrzebujesz, np. ilość, termin, materiał itp.

Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
Wysłanie zapytania jest bezpłatne i do niczego Cię nie zobowiązuje
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

  • Studio Marketingowe Mix, Warszawa, mazowieckie
    Studio Marketingowe Mix Studio Marketingowe Mix świadczy na zasadzie outsourcingu kompleksowe usługi w zakresie marketingu dla małych i średnich przedsiębiorstw, umożliwiając realizacj...
    Warszawamazowieckie

Wiadomo, czynników skuteczności reklamy nie można jednoznacznie wskazać, bowiem nie powinno się wrzucać do jednego worka reklam z różnych branż. Jest jednak coś, co łączy wszystkie dobre reklamy, bez względu na klientów docelowych i promowany produkt - musi ona być zauważona i zapamiętana. Zazwyczaj przedsiębiorcy zlecający pracę reklamodawcom chcieliby, aby reklama miała 2 skrajnie różne cechy, była, unikalna, ale pasująca do kategorii; nowoczesna, lecz jednocześnie - tradycyjna; śmieszna, ale nie budząca kontrowersji; atrakcyjna wizualnie, ale niezbyt kosztowna; innowacyjna, ale nie w nadmiarze; budująca nowy wizerunek produktu, przy jednoczesnym utrzymaniu tego już wyrobionego; nakierowana na wszystkich, lecz przyciągająca przede wszystkim klientów z sektora docelowego. Niestety, rzadko zastosowanie wszystkich cech jest osiągalne. Przedsiębiorca musi podjąć decyzję, czy chce reklamę działającą, czy idealną. Oczywiste jest, że w dostępnym czasie reklamy, może umieścić właściwie wszystko, ale czy na pewno warto? Okazuje się, że im łatwiejszy i bardziej bezpośredni jest nadawany komunikat, tym lepiej reklama zapada w pamięć. Zaskakująca i ciekawa reklama przykuwa większą uwagę i ułatwia przyswajanie treści na dłużej. Należy w związku z tym przekraczać wszelkie konwencje, oczywiście, w granicach dobrego smaku i próbować jak najbardziej wyróżnić reklamę z bloku, dbając o to, żeby jednak nie przyćmić jej zawartości przesadną atrakcyjnością. Nie w każdym przypadku, aby reklama była skuteczna musi być lubiana przez konsumentów. Mówi się, że przerwy reklamowe prezentujące szczęśliwe rodziny, dzieci oraz zwierzęta są przesadzone i wyidealizowane, że nam się nie podobają, ale to właśnie one działają najlepiej. Wynika z tego, że reklama nie musi być idealna, pozytywnie odbierana i pożądana, żeby była skuteczna. Podobnie jest z reklamami, które wydają się być „męczące“ dla widza, ale tak bardzo zapadają w pamięć przez sam fakt istnienia lub to, że są np. śmieszne lub szokujące oraz wysoką częstotliwość emisji. Wg większości współczesnych odbiorców reklama ma być krótka i na temat. Ma za zadanie informować o tym, co promuje i gdzie jest to dostępne. Umożliwia to zdecydowanie szybsze podejmowanie decyzji o zakupie. Lepiej, aby konsument zapamiętał niewiele, ale zrozumiałych konkretów, niż nie zapamiętał nic, spośród dużej ilości informacji.

Wybierz kategorię usług

Wybierz lokalizację