favore.pl
Favore.plUsługiUsługi dla firmy i biura WarszawaUsługi reklamowe Warszawa

Reklama w telewizji, radiu, prasie oraz mediach społecznościowych (social media marketing), Warszawa, w odległości 5 km od Zabłocińska

KATEGORIE
strony internetowe
ZAMIAST SZUKAĆ, NAPISZ CO POTRZEBUJESZ, A FIRMY WYŚLĄ CI SWOJE OFERTY, BYŚ MÓGŁ WYBRAĆ NAJLEPSZĄ

Opisz dokładnie czego potrzebujesz, np. ilość, termin, materiał itp.

Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
Wysłanie zapytania jest bezpłatne i do niczego Cię nie zobowiązuje
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

  • Studio Marketingowe Mix, Warszawa, mazowieckie
    Studio Marketingowe Mix Studio Marketingowe Mix świadczy na zasadzie outsourcingu kompleksowe usługi w zakresie marketingu dla małych i średnich przedsiębiorstw, umożliwiając realizacj...
    Warszawamazowieckie

Wiadomo, czynników skuteczności reklamy nie da się jednoznacznie wskazać, bowiem nie powinno się wrzucać do jednego worka reklam z różnych sektorów. Jest jednak coś, co łączy wszystkie dobre reklamy, bez względu na konsumentów docelowych oraz sprzedawany produkt - musi ona zostać zauważona oraz przyswojona. Zazwyczaj przedsiębiorcy zlecający pracę reklamodawcy chcieliby, by reklama miała 2 skrajnie różne cechy, była, unikalna, ale pasująca do kategorii; nowoczesna, lecz jednocześnie - tradycyjna; zabawna, ale nie budząca kontrowersji; atrakcyjna dla oka, ale niezbyt kosztowna; innowacyjna, ale nie w nadmiarze; kształtująca nowy wizerunek produktu, przy jednoczesnym utrzymaniu tego wcześniej wyrobionego; nakierowana na wszystkich, ale przyciągająca głównie klientów z sektora docelowego. Niestety, nie zawsze zastosowanie tych cech jest możliwe. Przedsiębiorca powinien podjąć decyzję, czy chce reklamę działającą, czy idealną. Oczywiste jest, że w dostępnym czasie reklamy, może umieścić właściwie wszystko, ale czy na pewno warto? Okazuje się, że im prostszy i bardziej bezpośredni jest przekazywany komunikat, tym lepiej reklama zapada w pamięć. Zaskakująca i ciekawa reklama zwraca większą uwagę i ułatwia przyswajanie komunikatu na dłużej. Powinno się w związku z tym łamać wszelkie konwencje, rzecz jasna, w granicach dobrego smaku i próbować jak najbardziej wyeksponować reklamę z bloku, pilnując tego, żeby jednak nie przysłonić jej treści przesadną atrakcyjnością. Nie w każdym przypadku, by reklama była skuteczna musi być lubiana przez konsumentów. Mówi się, że przerwy reklamowe pokazujące szczęśliwe rodziny, dzieci i zwierzęta są przesadzone i wyidealizowane, że nam się nie podobają, ale to właśnie one działają najlepiej. Wynika z tego, że reklama nie musi być piękna, lubiana i pożądana, żeby była skuteczna. Tak samo jest z reklamami, które wydają się być „męczące“ dla odbiorcy, ale tak bardzo zapadają w pamięć poprzez sam fakt istnienia oraz to, że są np. zabawne lub szokujące oraz wysoką częstotliwość emisji. Wg większości współczesnych odbiorców reklama musi być krótka i na temat. Musi informować o tym, co promuje i gdzie jest to dostępne. Pozwala to na zdecydowanie szybsze podejmowanie decyzji o zakupie. Lepiej, by widz pamiętał mało, ale zrozumiałych konkretów, niż nie zapamiętał niczego, spośród mnóstwa informacji.

Wybierz kategorię usług

Wybierz lokalizację