favore.pl
Favore.plUsługiUsługi dla firmy i biura WarszawaUsługi reklamowe Warszawa

Reklama w telewizji, radiu, prasie oraz mediach społecznościowych (social media marketing), Warszawa, w odległości 5 km od Zabłocińska

KATEGORIE
strony internetowe
ZAMIAST SZUKAĆ, NAPISZ CO POTRZEBUJESZ, A FIRMY WYŚLĄ CI SWOJE OFERTY, BYŚ MÓGŁ WYBRAĆ NAJLEPSZĄ

Opisz dokładnie czego potrzebujesz, np. ilość, termin, materiał itp.

Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
Wysłanie zapytania jest bezpłatne i do niczego Cię nie zobowiązuje
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

  • Studio Marketingowe Mix, Warszawa, mazowieckie
    Studio Marketingowe Mix Studio Marketingowe Mix świadczy na zasadzie outsourcingu kompleksowe usługi w zakresie marketingu dla małych i średnich przedsiębiorstw, umożliwiając realizacj...
    Warszawamazowieckie

Wiadomo, wyznaczników skuteczności reklamy nie można jednoznacznie wskazać, ponieważ nie powinno się wrzucać do jednego worka reklam z różnych branż. Jest jednak coś, co łączy wszystkie dobre reklamy, bez względu na konsumentów docelowych i sprzedawany produkt - musi ona być zauważona oraz przyswojona. Zazwyczaj przedsiębiorcy zlecający pracę reklamodawcy chcieliby, by reklama miała dwie skrajnie różne cechy, była, wyjątkowa, ale pasująca do kategorii; nowoczesna, lecz jednocześnie - tradycyjna; zabawna, ale nie wzbudzająca kontrowersji; atrakcyjna dla oka, ale niezbyt droga; innowacyjna, ale bez przesady; budująca nowy wizerunek produktu, przy jednoczesnym utrzymaniu tego już wypracowanego; nakierowana na wszystkich, ale przyciągająca głównie klientów z sektora docelowego. Niestety, nie zawsze zastosowanie tych cech jest osiągalne. Przedsiębiorca musi podjąć wybór, czy chce reklamę skuteczną, czy idealną. Oczywiste jest, że w dostępnym czasie reklamy, można umieścić generalnie wszystko, ale czy na pewno ma to sens? Okazuje się, że im łatwiejszy i bardziej bezpośredni jest nadawany komunikat, tym lepiej reklama zapada w pamięć. Zaskakująca i zaciekawiająca reklama przykuwa większą uwagę oraz ułatwia przyswajanie treści na dłużej. Dobrze jest w związku z tym łamać wszelkie konwencje, rzecz jasna, w granicach dobrego gustu i starać się jak najbardziej wyróżnić reklamę z bloku, dbając o to, żeby jednak nie przysłonić jej treści nadmierną atrakcyjnością. Nie zawsze, by reklama była skuteczna powinna być lubiana przez odbiorców. Mówi się, że przerwy reklamowe pokazujące szczęśliwe rodziny, dzieci oraz zwierzęta są przesadzone i wyidealizowane, że po prostu się nie podobają, ale to właśnie one spisują się najlepiej. Wynika z tego, że reklama nie musi być piękna, lubiana i pożądana, żeby była skuteczna. Tak samo jest z reklamami, które wydają się być „męczące“ dla odbiorcy, ale tak bardzo zapadają w pamięć poprzez sam fakt istnienia lub to, że są np. śmieszne lub szokujące oraz wysoką częstotliwość emisji. Wg większości współczesnych odbiorców reklama ma być krótka i na temat. Ma za zadanie informować o tym, co przedstawia i gdzie jest to dostępne. Umożliwia to zdecydowanie szybsze podejmowanie decyzji o kupnie. Lepiej, aby widz pamiętał mało, ale zrozumiałych konkretów, niż nie zapamiętał nic, spośród mnóstwa informacji.

Wybierz kategorię usług

Wybierz lokalizację