favore.pl
Favore.plUsługiUsługi dla firmy i biura WarszawaUsługi reklamowe Warszawa

Reklama w telewizji, radiu, prasie oraz mediach społecznościowych (social media marketing), Warszawa, w odległości 5 km od Zabłocińska

KATEGORIE
strony internetowe
ZAMIAST SZUKAĆ, NAPISZ CO POTRZEBUJESZ, A FIRMY WYŚLĄ CI SWOJE OFERTY, BYŚ MÓGŁ WYBRAĆ NAJLEPSZĄ

Opisz dokładnie czego potrzebujesz, np. ilość, termin, materiał itp.

Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
Wysłanie zapytania jest bezpłatne i do niczego Cię nie zobowiązuje
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

  • Studio Marketingowe Mix, Warszawa, mazowieckie
    Studio Marketingowe Mix Studio Marketingowe Mix świadczy na zasadzie outsourcingu kompleksowe usługi w zakresie marketingu dla małych i średnich przedsiębiorstw, umożliwiając realizacj...
    Warszawamazowieckie

Jak wiadomo, czynników skuteczności reklamy nie da się jednoznacznie określić, bo nie powinno się wrzucać do jednego worka strategii z różnych branż. Jest jednak coś, co łączy wszystkie skuteczne reklamy, bez względu na konsumentów docelowych oraz sprzedawany produkt - musi ona zostać zauważona oraz przyswojona. Zazwyczaj przedsiębiorcy zlecający pracę reklamodawcy chcieliby, by reklama miała 2 skrajnie różne cechy, była, unikalna, ale pasująca do kategorii; nowoczesna, lecz jednocześnie - tradycyjna; śmieszna, ale nie budząca kontrowersji; atrakcyjna wizualnie, ale niezbyt droga; innowacyjna, ale bez przesady; budująca nowy wizerunek produktu, przy jednoczesnym zachowaniu tego już wypracowanego; nakierowana na wszystkich, ale przyciągająca przede wszystkim klientów z sektora docelowego. Niestety, nie zawsze zastosowanie wszystkich cech jest osiągalne. Przedsiębiorca powinien podjąć decyzję, czy chce reklamę działającą, czy idealną. Oczywiste jest, że w dostępnym czasie reklamy, może umieścić generalnie wszystko, ale czy na pewno ma to sens? Okazuje się, że im łatwiejszy i bardziej bezpośredni jest przekazywany komunikat, tym lepiej reklama zapada w pamięć. Szokująca i ciekawa reklama zwraca większą uwagę i ułatwia przyswajanie treści na dłużej. Powinno się w związku z tym przekraczać wszelkie konwencje, oczywiście, w granicach dobrego gustu i próbować jak najbardziej wyeksponować reklamę z bloku, pilnując tego, żeby jednak nie przysłonić jej zawartości nadmierną atrakcyjnością. Nie w każdym przypadku, by reklama była skuteczna musi być lubiana przez odbiorców. Mówi się, że bloki reklamowe ukazujące szczęśliwe rodziny, dzieci oraz zwierzęta są przesłodzone i wyidealizowane, że po prostu się nie podobają, ale to właśnie one działają najlepiej. Wynika z tego, że reklama nie musi być piękna, lubiana i pożądana, żeby była skuteczna. Podobnie jest z reklamami, które wydają się być „męczące“ dla widza, ale tak głęboko zapadają w pamięć poprzez sam fakt istnienia oraz to, że są np. śmieszne lub szokujące i wysoką częstotliwość emisji. Wg większości współczesnych widzów reklama powinna być krótka i na temat. Ma za zadanie informować o tym, co promuje i gdzie jest to dostępne. Pozwala to na zdecydowanie szybsze podjęcie decyzji o kupnie. Lepiej, by konsument pamiętał niewiele, ale zrozumiałych konkretów, niż nie pamiętał nic, spośród dużej ilości informacji.

Wybierz kategorię usług

Wybierz lokalizację