favore.pl
PODSTAWY COACHINGU DLA MANAGERÓW.

PODSTAWY COACHINGU DLA MANAGERÓW. nr 105058

Lokalizacja: cała PolskaWięcej: www.mentor-szkolenia.pl

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
1 250 / osoba
Kontakt
Rafał Banaśkiewicz
MENTOR HRM S.C.
Wyślij e-mail
ul. Geodetów 1, lokal A4 (parter)
35-328 Rzeszów

tel: 17 852 55 5617 852 55 56
tel: 503 455 668503 455 668
wwww.mentor-szkolenia.pl
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Godziny
pn-pt: 08:00-16:00
OPIS USŁUGI
Podstawy Coachingu dla Managerów.
 
Cele szkolenia:
  • Przedstawienie idei coachingu jako nowoczesnego narzędzia w zarządzaniu ludźmi
  • Poznanie zasad i etapów coachingu
  • Poznanie i trening sposobów prowadzenia rozmów coachingowych
 
Grupa docelowa:
 
Managerowie zarządzający zespołami pracowników, chcący podnieść efektywność i motywację wśród pracowników. Kierownicy działów i komórek, liderzy zespołów, osoby pracujące w HR i wspierające rozwój zasobów ludzkich.
 
 
Korzyści uczestnika i organizacji:
  • Uczestnik pozna zasady prowadzenia sesji coachingowych
  • Uczestnik będzie umiał stosować narzędzia i techniki coachingowe
  • Uczestnik będzie wiedział jak korzystać z coachingu w kontekście przywództwa i zarządzania
  • Uczestnik  będzie potrafił stworzyć plan rozwoju kompetencji dla pracownika
 
Tematyka szkolenia:
 
I dzień
 

1. Czym jest coaching – zdefiniowanie i odróżnienie coachingu od pozostałych dziedzin wspierania rozwoju i zmiany

  • definicje coachingu
  • czym coaching jest a czym nie jest
  • rodzaje coachingu (business, executive, life, sport, inne)
  • coaching a inne narzędzia wspierające rozwój
2. Standardy i etyka w pracy coacha

3. Korzyści płynące z coachingu

  • dla coacha
  • dla klienta
  • dla organizacji
4. Cechy dobrego coacha
5. Struktura rozmowy coachingowej – co krok po kroku robimy w czasie rozmowy z klientem
 
II dzień
 
1. Zasady formułowania celów coachingowych
  • Zasady określania celów coachingowych w sposób gwarantujący zwiększenie możliwości ich realizacji
2. Specyfika pierwszej sesji coachingowej
  • budowanie relacji
  • zawieranie kontraktu
  • definiowanie celu
3. Pytania wykorzystywane w coachingu
  • funkcje pytań
  • rodzaje
  • sposoby konstruowania
4. Aktywne słuchanie
  • nawiązywanie dobrych relacji poprzez komunikację
  • koncentracja na kliencie
  • komunikacja niewerbalna podczas rozmów coachingowych
5. Odkrywanie i wykorzystywanie zasobów w coachingu
  • czym są zasoby klienta
  • wykorzystywanie zasobów
 
III dzień
 
1. Nawyki i stereotypy w pracy coachingowej
  • czym są nawyki
  • jak je rozpoznać
  • jak usuwać nawyki będące przeszkodą w realizacji celów
2. Struktury rozmów coachingowych
  • GROW
  • SCORE
  • Action Plan
  • Inner Game
3. Bariery i błędy popełniane w procesie coachingu
 
 
Metodyka szkolenia: Warsztaty prowadzenia rozmów coachingowych. Scenki sytuacyjne, ćwiczenia indywidualne i zespołowe, mini wykład.
Termin szkolenia: Aktualne terminy szkoleń dostępne na stronie Wyślij e-mail  
UWAGA: Istnieje możliwość dopasaowania terminu szkolenia do potrzeb Klienta.
 
Czas trwania: 3 dni (24h)
 
Wielkość grupy: od 8 do 12 osób
 
Zajęcia prowadzone przez doświadczonego trenera, coacha posiadającego międzynarodowy certyfikat ICC (International Coaching Community), który zrealizował kilkaset dni szkoleniowych w zakresie coachingu ,budowania zespołów, technik sprzedaży czy asertywności w biznesie.

kontakt:

Wyślij e-mail

CENTRUM SZKOLENIOWE MENTOR

 35-328 Rzeszów, ul. Geodetów 1, lokal A3 (parter)

tel/fax: Wyślij e-mail

tel.kom.: Wyślij e-mail

e-mail: Wyślij e-mail



Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz


INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Cena
1 250 / osoba
Kontakt
Rafał Banaśkiewicz
MENTOR HRM S.C.
Wyślij e-mail
ul. Geodetów 1, lokal A4 (parter)
35-328 Rzeszów

tel: 17 852 55 5617 852 55 56
tel: 503 455 668503 455 668
wwww.mentor-szkolenia.pl
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Godziny
pn-pt: 08:00-16:00
OPINIE O UŻYTKOWNIKU mentor_szkolenia
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
PODSTAWY COACHINGU DLA MANAGERÓW. - galeria
PODSTAWY COACHINGU DLA MANAGERÓW. Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 5 na 5 (liczba ocen: 6)
Poprzednia usługa: Kompleksowe usługi remontowo - budowlane Słupsk   Następna usługa: Malowanie Lublin :: 606 248 320 :: 6zł / m2