favore.pl
PUBLIC RELATIONS W ORGANIZACJI

PUBLIC RELATIONS W ORGANIZACJI nr 124917

Lokalizacja: cała PolskaWięcej: centrala firmy: Rzeszów, ul. Króla Kazimierza 5 (2 piętro) www.mentor-szkolenia.pl

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
1 050 / osoba
Kontakt
Rafał Banaśkiewicz
MENTOR HRM S.C.
Wyślij e-mail
ul. Geodetów 1, lokal A4 (parter)
35-328 Rzeszów

tel: 17 852 55 5617 852 55 56
tel: 503 455 668503 455 668
wwww.mentor-szkolenia.pl
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Godziny
pn-pt: 08:00-16:00
www.mentor-szkolenia.pl
rozwiń
OPIS USŁUGI
Public Relations w Organizacji.
 
Cele:
Zapoznanie Uczestników z:
  • problematyką kształtowania wizerunku
  • metodami zarządzania wizerunkiem w sytuacji kryzysowej
  • sposobami nawiązywania relacji wewnętrznych.
 
Korzyści dla Uczestnika i organizacji:
Osoby biorące udział w szkoleniu poszerzą swoje umiejętności w zakresie praktycznego prowadzenia relacji z mediami, planowania działań PR,  posługiwania się narzędziami public relations w organizacji.
 
 
Grupa docelowa:
  • pracownicy komórek PR
  • rzecznicy prasowi
  • menedżerowie organizacji różnego typu,
  • samorządowcy,
  • politycy
 
Tematyka szkolenia:
 
1. Public relations jako forma dialogu – jak właściwie rozumieć PR
2. Sfery zadaniowe public relations
  • komunikacja wewnętrzna
  • komunikacja zewnętrzna
3. Warsztat public relations
4. Media relations – zasady współpracy z mediami, organizacja konferencji prasowej, wywiad
5. Kryzys i zarządzanie w sytuacji kryzysowej
  •  komunikacja kryzysowa
  • procedury zarządzania w kryzysie
  • przygotowanie do spotkań z mediami w kryzysie
  • etyka public relations
  • ocena efektów public relations (badania w PR)
 
Metodyka szkolenia:
Prezentacje i mini wykłady, dyskusja moderowana, burza mózgów, ćwiczenia indywidualne i w grupach
 
 
Czas trwania: 2dni po 8 godzin
 
 
Wielkość grupy: od 10 do 12 osób
Termin szkolenia:  Aktualne terminy szkoleń dostępne na stronie Wyślij e-mail  
UWAGA: Istnieje możliwość dopasaowania terminu szkolenia do potrzeb Klienta.
W przypadku pytań prosimy o kontakt

Wyślij e-mail

CENTRUM SZKOLENIOWE MENTOR

 35-328 Rzeszów, ul. Geodetów 1, lokal A3 (parter)

tel/fax: Wyślij e-mail

tel.kom.: Wyślij e-mail

e-mail: Wyślij e-mail



Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz


INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Cena
1 050 / osoba
Kontakt
Rafał Banaśkiewicz
MENTOR HRM S.C.
Wyślij e-mail
ul. Geodetów 1, lokal A4 (parter)
35-328 Rzeszów

tel: 17 852 55 5617 852 55 56
tel: 503 455 668503 455 668
wwww.mentor-szkolenia.pl
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Godziny
pn-pt: 08:00-16:00
www.mentor-szkolenia.pl
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU mentor_szkolenia
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
PUBLIC RELATIONS W ORGANIZACJI - galeria
PUBLIC RELATIONS W ORGANIZACJI Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 8)
Poprzednia usługa: ODDŁUŻANIE   Następna usługa: Refleksoterapia masaż stóp