favore.pl
Skuteczna Obsługa Trudnego Klienta

Skuteczna Obsługa Trudnego Klienta nr 309896

Lokalizacja: Rzeszów (woj. podkarpackie)

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
650 / sztuka
Kontakt
Rafał Banaśkiewicz
MENTOR HRM S.C.
Wyślij e-mail
ul. Geodetów 1, lokal A4 (parter)
35-328 Rzeszów

tel: 17 852 55 5617 852 55 56
tel: 503 455 668503 455 668
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Godziny
pn-pt: 08:00-16:00
OPIS USŁUGI
Cele szkolenia:
  • Zapoznanie uczestników z możliwościami rozwiązań w sytuacjach trudnych z  Klientem
  • Nabycie przez uczestników umiejętności skutecznej komunikacji z Klientem
  • Nabycie umiejętności opanowania emocji i kształtowania postawy asertywnej

 

Grupa docelowa:

Szkolenie skierowane jest do pracowników działów sprzedaży, sprzedawców bezpośredniej obsługi klienta oraz osób, które na codzień spotykają się z trudnymi sytuacjami w sprzedaży i obsłudze Klienta.

 

Korzyści uczestnika i organizacji ze szkolenia:

  • Rozwijanie umiejętności radzenia sobie w stresujących sytuacjach z Klientami
  • Poznanie technik radzenia sobie z trudnym Klientem
  • Rozwijanie umiejętności komunikacji z trudnym Klientem
  • Rozwijanie asertywnych zachowań
  • Poznanie mechanizmów wpływających na kontakt z Klientem
  • Lepsze zrozumienie potrzeb oraz spojrzenie z prespektywy Klienta

 

Tematyka szkolenia:

 1. Wstęp

  • Pierwszy kontakt z Klientem i rozpoznanie potrzeb

2. Istota i znaczenie profesjonalnej obsługi Klienta

  • Jakość obsługi a pozycja firmy na rynku
  • Znaczenie standardów obsługi Klienta
  • Kim jest nasz Klient
3. Typologia Klientów
 
4. Słucham i słyszę
  • techniki aktywnego słuchania - parafraza, empatia
  • typowe błędy komunikacyjne 
 
4. Sytuacje trudne w Kontakcie z Klientem
5. Zagrywki Klienta - jak się bronić?
  • rodzaje zastrzeżeń
  • etapy radzenia sobie z zastrzeżeniami
  • techniki odpierania zastrzeżeń
6. Zachowania asertywne
7. Stres i jak sobie z nim radzić
 
 
Metodyka szkolenia:
 
Wykład, dyskusja, scenki rodzajowe, ćwiczenia w grupach, indywidualne, burza mózgów, dyskusja moderowana
 
 
Czas trwania:
1 dzień 8h
 
Wielkość grupy:
od 10 do 16 osób
 
Szkolenie prowadzi trener sprzedaży, coach, pedagog. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu rozwoju umiejętności miękkich tj. techniki sprzedaży, profesjonalna obsługa klienta, rozmowa handlowa czy telemarketing. Prowadzi również szkolenia dla kadry menadżerskiej niskiego i średniego szczebla-budowanie zespołu sprzedażowego, coaching, motywacja. Swoje doświadczenie zdobywała pracując w jednej z wiodących firm z branży telekomunikacyjnej na stanowisku handlowca, managera a  następnie jako trener wewnętrzny. Najlepiej "czuje" się realizując szkolenia warsztatowe, które dają możliwość praktycznego wykorzystania nabytej wiedzy i umiejętności


Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz


INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Cena
650 / sztuka
Kontakt
Rafał Banaśkiewicz
MENTOR HRM S.C.
Wyślij e-mail
ul. Geodetów 1, lokal A4 (parter)
35-328 Rzeszów

tel: 17 852 55 5617 852 55 56
tel: 503 455 668503 455 668
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Godziny
pn-pt: 08:00-16:00
OPINIE O UŻYTKOWNIKU mentor_szkolenia
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
Skuteczna Obsługa Trudnego Klienta - galeria
Skuteczna Obsługa Trudnego Klienta Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 5)
Poprzednia usługa: Pokoje do wynajęcia - Świnoujście   Następna usługa: Lakiernia proszkowa.