favore.pl
Warsztaty Umiejętności Managerskich

Warsztaty Umiejętności Managerskich nr 309921

Lokalizacja: Rzeszów (woj. podkarpackie)

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
650 / sztuka
Kontakt
Rafał Banaśkiewicz
MENTOR HRM S.C.
Wyślij e-mail
ul. Geodetów 1, lokal A4 (parter)
35-328 Rzeszów

tel: 17 852 55 5617 852 55 56
tel: 503 455 668503 455 668
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Godziny
pn-pt: 09:00-16:00
OPIS USŁUGI
Termin szkolenia:
15-16.12.2011r.
Cele szkolenia:
 
- dodanie i wzmocnienie umiejętności managerskich w skutecznym zarządzaniu pracownikami
 
 
Grupa docelowa:
 
- menedżerowie wszystkich szczebli odpowiedzialni za zarządzanie zasobami ludzkimi w firmie
- specjaliści działów personalnych
- kadra rozwojowa na przyszłe stanowiska kierownicze
 
 
Korzyści dla Uczestnika i Organizacji:
  • Wzbogacenie repertuaru skutecznych technik zarządzania podległym personelem
  • Trening umiejętności prawidłowej komunikacji z pracownikami
  • Nabycie wiedzy z zakresu metod przekazywania oczekiwań i reguł szefa podwładnym
  • Poznanie zasad rządzących satysfakcją i motywacją pracowników w budowaniu współpracy
  • Nabycie umiejętności przekazywania podwładnym konstruktywnej informacji zwrotnej
  • Nabycie podstaw postawy asertywnej dla efektywnego radzenia sobie z trudnymi postawami pracowników.
 
 
Tematyka szkolenia:
 
1. Wprowadzenie:
 
  • Zapoznanie uczestników z trenerem
  • Poznanie oczekiwań uczestników
 
2. Managerskie techniki komunikacyjne:
  • Podstawowe metody komunikacyjne tworzące współpracę
  • Metody ograniczania negatywnej projekcji w relacji góra – dół, dół – góra
  • Rola przekazywania „oczekiwań szefa” w zarządzaniu zespołem
 
3. Motywacyjne oddziaływanie na pracowników
  • Potrzeby a interesy pracownika – metody poznawania i wzmacniania pracownika
  • Wykorzystanie potencjału informacji zwrotnej w budowaniu relacji motywujących
 
4. Trudne sytuacje w kierowaniu - budowanie porozumienia
  • Jak radzić sobie z trudnymi postawami podwładnych?
  • Asertywność jako prosta metoda zachowania wzajemnego szacunku
  • Konstruktywne metody radzenia sobie z emocjami własnymi i pracowników
 
Metodyka szkolenia:
Symulacje rzeczywistych sytuacji, praca w grupach, praca w parach, praca indywidualna, dyskusje, miniwykłady.
 
 
Czas trwania:
2dni x 8 godzin
 
 
Wielkość grupy:
od 10 do 12 osób
 
 
Szkolenie prowadzi psycholog, trener biznesu, specjalista ds. AC/DC, doradca organizacyjny i zawodowy, trener umiejętności psychospołecznych certyfikowany przez PTP, trener szkoły, trenerów, kotrener treningu interpersonalnego, II superwizor modułów treningowych. Uprawnienia do rekomendacji trenera II stopnia Polskiego Towarzystwa Psychologicznego. Praktyk w zakresie konstruowania i koordynowania projektów doradczo-szkoleniowych w oparciu o potencjał pracowniczy. Jej konik to systemy kompetencyjne i ich wykorzystanie w ośrodkach rozwoju, zawodowych ścieżkach karier, budowaniu skutecznych zespołów pracowniczych i usprawnianiu ich funkcjonowania w zależnościach służbowych. Realizowała projekty budowy opisów i profili kompetencyjnych stanowisk menedżerskich, kompleksowej oceny kompetencji pracowników, koordynacji działań rekrutacyjnych, badania potencjału trenerów.


Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz


INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Cena
650 / sztuka
Kontakt
Rafał Banaśkiewicz
MENTOR HRM S.C.
Wyślij e-mail
ul. Geodetów 1, lokal A4 (parter)
35-328 Rzeszów

tel: 17 852 55 5617 852 55 56
tel: 503 455 668503 455 668
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Godziny
pn-pt: 09:00-16:00
OPINIE O UŻYTKOWNIKU mentor_szkolenia
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
Warsztaty Umiejętności Managerskich - galeria
Warsztaty Umiejętności Managerskich Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 9)
Poprzednia usługa: HYDROAKUMULATOR ORSTA 1L; 2, 5L; 6, 3L; 10L; 25L NOWE   Następna usługa: PĘCHERZ ORSTA akumulator Orsta Przepona orsta