favore.pl
Prawo umów handlowych w obrocie gospodarczym (II)

Prawo umów handlowych w obrocie gospodarczym (II) nr 73300

Lokalizacja: Kraków (woj. małopolskie)Więcej: Hotel *** w centrum Krakowa lub każde inne miejsce (przy szkoleniach zamkniętych)

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
1 280 / osoba
Użytkownik
avenhansen ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
Anna Sendorek
AVENHANSEN Sp. z o.o.
Wyślij e-mail
ul. Kronikarza Galla 4, lokal 9
30-053 Kraków

tel: 0515 212 4510515 212 451
tel: 12 399 41 9012 399 41 90
fax: 12 383 23 45
www.szkolenia.avenhansen.pl
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
Zawsze do dyspozycji naszych Klientów
rozwiń
OPIS USŁUGI

Program Wyślij e-mail >>

Szczegółowe zagadnienia związane z prawem umów handlowych.

Wyślij e-mail Termin szkolenia: 2010.04.29 - 2010.04.30
Miejsce: Kraków, Hotel ***
Cena: 1280 zł
Rabat (First Minute): 100 zł
 


Korzyści dla uczestników

  • przedstawienie najczęstszych problemów związanych z lukami w treści przygotowywanych umów, wewnętrznymi sprzecznościami oraz niezgodnym jej rozumieniem przez podmioty ją zawierające
  • uzyskanie przez uczestników praktycznych umiejętności związanych z negocjowaniem warunków zawieranych kontraktów
  • przedstawienie uczestnikom szkolenia praktycznych przykładów, w których występują jako oferenci oraz skutków prawnych z tym związanych
  • nabycie przez uczestników wiedzy na temat stosowania w umowach klauzul pozwalających na skuteczną windykację należności, omówienie przykładowych postanowień umownych, których należy unikać przez zawieraniu umów
  • uzyskanie wiadomości na temat wprowadzenia w przedsiębiorstwie uczestnika szkolenia wysokich standardów zawierania kontraktów
  • uzyskanie wiadomości na temat sposobu weryfikacji kontrahenta przez zawarciem z nim kontraktu


Szkolenia polecamy dla

  • przedsiębiorców, a także osób reprezentujących przedsiębiorców w ramach organów tych podmiotów tj. członków zarządów spółek, pełnomocników, prokurentów
  • kadry menedżerskiej
  • wspólników spółek
  • każdego, kto na co dzień zawiera kontrakty w obrocie gospodarczym


Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia

  • interaktywny wykład
  • prezentacja PP
  • indywidualne i grupowe zajęcia warsztatowe
  • case study


Program szkolenia

  1. Zawarcie, zmiana i wykonanie umów
    • Ogólne wprowadzenie
    • Regulacje prawne zawierania umów oraz kształtowanie się tzw. prawa przedsiębiorców
    • Zdolność kontraktowa i reprezentacja strony przy zawieraniu umowy
  2. Zawarcie Umowy
    • Wprowadzanie
    • Proceduralne i materialno - prawne pojęcie zawarcia umowy
    • Znaczenie zgodności oświadczeń woli składanych podczas zawarcia umowy
    • Sposoby zawarcia umowy:
      • model ustawowy (regulowane)
        • tryb ofertowy
        • przetarg
        • aukcja
      • model indywidualny
    • Standaryzacja i ujednolicenie warunków kontraktowych
    • Oferta
      • pojęcie
      • minimalna treść oferty
      • uniwersalny charakter oferty
      • charakter prawny oferty i termin jej związania
      • reklamy, ogłoszenia, cenniki i inne informacje
      • nośniki oferty (oferta „elektroniczna”)
      • odwołanie oferty
      • przyjęcie oferty
      • zawarcie umowy per facta concludentia
      • czas i miejsce zawarcia umowy w trybie ofertowym
      • potwierdzenie zawarcia umowy
    • Istota negocjacji oraz regulacja kodeksowa ( umowa o negocjacje, list intencyjny)
      • odpowiedzialność za szkodę za nielojalne prowadzenie negocjacji
      • odpowiedzialność za wykorzystanie informacji poufnych nabytych w trakcie negocjacji
      • chwila zawarcia umowy w toku negocjacji
      • negocjacje w ujęciu przepisów pozakodeksowych (rokowania)
  3. Aukcja
    • Wprowadzenie
    • Charakter prawny i rodzaje trybu aukcyjnego
    • Aukcja wg KC
    • Ogłoszenie i warunki aukcji
    • Związanie ofertą uczestnika aukcji
    • Sposoby zamknięcia aukcji
    • Unieważnienie umowy zawartej w wyniku przetargu
  4. Przetarg
    • Wprowadzenie
    • Charakter prawny i rodzaje trybu przetargowego
    • Przetarg wg KC
    • Ogłoszenie i warunki przetargu
    • Relacje pomiędzy organizatorem przetargu a jej uczestnikiem
    • Związanie ofertą uczestnika przetargu
    • Sposoby zamknięcia przetargu
    • Wadium przetargowe
    • Unieważnienie umowy zawartej w wyniku przetargu
  5. Przekształcenie umów
    • Ogólna charakterystyka
    • Zmiana warunków umowy
    • Zmiana podmiotów umowy
    • Szczególne przypadki przekształcenia zobowiązań umownych
  6. Wykonanie umów
    • Ogólne pojęcie wykonania umowy
    • Rola i charakter współdziałania wierzyciela z dłużnikiem
    • Sposoby wykonania umów


Harmonogram szkolenia (2 dni / 16 godzin):

I dzień: 10:00 - 18:00
II dzień: 09:00 - 17:00



Dbamy o zagospodarowanie Państwa wolnego czasu po dniu szkolenia:

Wszelkich, szczegółowych informacji udzieli Państwu nasz Opiekun szkolenia:

Aleksandra Pomykaj
Manager ds. Organizacji Szkoleń

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Katarzyna Jędrzejczyk
Doradca Klienta ds. Szkoleń

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Elżbieta Zwolak
Doradca Klienta ds. Szkoleń

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Dbamy o wygodę naszych Klientów, dlatego hotele, w których organizujemy szkolenia otwarte mają bardzo dobrą lokalizację.

Wyślij e-mail



W ramach szkolenia gwarantujemy Państwu:

  • Miłą i fachową obsługę
  • Profesjonalizm trenera
  • Ciekawe materiały szkoleniowe
  • Dyplomy ukończenia szkolenia
  • Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do trzech miesięcy po zakończonym szkoleniu)
  • Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów poprzez profesjonalne Wyślij e-mail , stworzone specjalnie na tego rodzaju potrzeby.


Oferujemy również możliwość wymiany spostrzeżeniami i wnioskami z innymi uczestnikami szkolenia:

Wyślij e-mail

Oraz:

  • Dwie przerwy kawowe - w każdym dniu
  • Smaczne obiady
  • Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach. Hotel, w którym odbywa się szkolenie, znajduje się w ścisłym centrum Krakowa. Możemy zaproponować również inne hotele na nocleg (zapewniamy wtedy darmowy dowóz taksówką na szkolenie)
  • Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu w Krakowie - doradzamy, jak milo i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
  • Grupy do 10 osób, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji


Szkolenie prowadzą:

Piotr Fojtik

Wyślij e-mail

Trener z zakresu prawa oraz negocjacji biznesowych


Szkolenia o podobnej tematyce:

 


Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz


INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Cena
1 280 / osoba
Użytkownik
avenhansen ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
Anna Sendorek
AVENHANSEN Sp. z o.o.
Wyślij e-mail
ul. Kronikarza Galla 4, lokal 9
30-053 Kraków

tel: 0515 212 4510515 212 451
tel: 12 399 41 9012 399 41 90
fax: 12 383 23 45
www.szkolenia.avenhansen.pl
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
Zawsze do dyspozycji naszych Klientów
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU avenhansen
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
Prawo umów handlowych w obrocie gospodarczym (II) - galeria
Prawo umów handlowych w obrocie gospodarczym (II) Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 7)
Poprzednia usługa: Źródła termalne na Słowacji   Następna usługa: Eko Dom - domy z bali Krzysztof Trochanowski