Favore.plForumSzkoły, kursy, szkolenia, korepetycje

Jaki kierunek studiów wybrać?, strona 7

FORA TEMATYCZNE
NAJNOWSZE DYSKUSJE
OSTATNIO POPULARNE
PROMOWANE USŁUGI



Dodaj zlecenie

Jaki kierunek studiów wybrać?

Login Hasło ZalogujNie masz konta?   Zarejestruj sięObserwuj
  • 30 gru 2013, 12:01
    A ja bym nastawił się dodatkowo na wszelkie możliwe praktyki/staże/pracę w trakcie studiów. A może to być nawet działalność w kole naukowym - pracodawca zawsze interesuje się tym, co dokładnie umiesz robić w praktyce.
    Takie czasy, także do roboty uśmiech
    Cytuj
  • nina_ky 15 sty 2014, 20:13
    W czasie studiów (a dokładniej w wakacje) byłam na bezpłatnym stażu, a oprócz tego udzielam się w kole naukowym i mój pracodawca przychylnym wzrokiem na to patrzył, bo świadczy to o zaangażowaniu. Ważniejsze od tego co studiujemy jest to jak studiujemy
    Cytuj
  • lui_sal 19 sty 2014, 21:42
    Stomatologia to dobry wybór. Sama od 7 lat pracuję jako stomatolog. Oleśnica to miejscowość, w której otworzyłam własny gabinet i jestem bardzo zadowolona z kierunku, w którym postanowiłam się kształcić.
    Cytuj
  • sylwia4012 1 lut 2014, 14:09
    według mnie każdy powinien robić to, co lubi. Ja studiuję spa&wellness http://www.wyzszaszkolakosmetyki.pl bo to lubię i lubiłam od zawsze. Uczę się, nabieram wprawy i praktyki a później otworzę własny biznes. To popularne wśród ludzi(coraz bardziej) więc chyba nie będę narzekała na brak zajęcia. Wiadomo, że początki będą trudne, reklama, pozyskanie zadowolonych klientów. Później już pójdzie.
    Cytuj
  • erykit 6 lut 2014, 18:47